Pin It

Σε βελτιωτικές κινήσεις για τη μέγιστη αποδοτικότητα του μέτρου της αντιμετώπισης του καπνίσματος μέσω των τηλεφωνικών καταγγελιών για παράβαση του αντικαπνιστικού νόμου στη γραμμή 1142 προχωρά το υπουργείο υγείας. Για το λόγο αυτό τροποποιεί τις προδιαγραφές του έργου: “Υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης – τηλεφωνικού κέντρου, για την παροχή βοήθειας και καταγραφή αναφορών, στο πλαίσιο υλοποίησης του Στρατηγικού Σχεδίου για την αντιμετώπιση του καπνίσματος”.

Μεταξύ των νέων προδιαγραφών προβλέπονται τα εξής:

  1. Λειτουργία 24/7 όλες τις ημέρες του χρόνου
  2. Πρόβλεψη IVR (τηλεφωνητή)
  3. Μέγιστος χρόνος αναμονής κλήσης 20 sec μετά το αυτοματοποιημένο μήνυμα
  4. Καταγραφή όλων των στοιχείων που θα υποδειχθούν από τον αναθέτοντα σε ηλεκτρονική πλατφόρμα, που θα διαθέτει ο ανάδοχος, με δυνατότητα περαιτέρω ηλεκτρονικής επεξεργασίας κατ’ απαίτηση του αναθέτοντα
  5. Παράδοση σε ημερήσια βάση στο Υπουργείο Υγείας σε ηλεκτρονική μορφή όλων των καταγγελιών, των αναφορών και λοιπών στοιχείων που έχουν καταγραφεί, καθώς επίσης και ότι άλλο από τα τηρούμενα στοιχεία απαιτηθεί από τον αναθέτοντα
  6. Ποιοτική ανάλυση καταγραφών και στατιστικοποίησή τους.
  7. Αποστολή ειδοποίησης στις αρμόδιες αρχές για έκτακτο έλεγχο απευθείας μέσω του call center βάση οδηγιών, που θα δίνονται στον Υπεύθυνο Έργου του αναδόχου από το Υπουργείο Υγείας κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της σύμβασης
Pin It