Pin It

Αυτά τα όμορφα και τόσο γλυκά φρούτα εκτός από νόστιμα είναι και εξαιρετικά θρεπτικά.

  1. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Ένα μεγάλο ωμό σύκο έχει περίπου 2 γραμμάρια ίνας και μία μερίδα των σύκων είναι 2-3 σύκα, ανάλογα με το μέγεθος. Αυτό σημαίνει ότι τρώγοντας μια μερίδα παρέχετε στον οργανισμό σας 4-6 γραμμάρια ινών – σχεδόν το ένα τέταρτο των 25 γραμμαρίων το FDA που σας προτείνει να τρώτε κάθε μέρα.

Οι ίνες μπορούν να βοηθήσουν στην υγεία του πεπτικού, μαλακώνοντας τα κόπρανα, καθιστώντας πιο τακτικές τις κινήσεις του εντέρου και αποτρέποντας τη δυσκοιλιότητα. Βοηθά επίσης να κρατήσει τη χοληστερόλη σε χαμηλά επίπεδα.

  1. Είναι μια καλή πηγή καλίου

Το κάλιο είναι ένα μέταλλο που είναι σημαντικό για την υγεία της καρδιάς και τη διαχείριση της αρτηριακής πίεσης. Σίγουρα, μπορείτε να πάρετε κάλιο από μπανάνες και πατάτες. Ένα μεγάλο σύκο έχει περίπου 149 mg κάλιο και μία μερίδα σύκων έχει περίπου το 10% της καθημερινής σας απαίτησης.

  1. Είναι μια καλή πηγή βιταμίνης Α

Μια μερίδα φρέσκων σύκων έχει περίπου το 9 έως 12% της καθημερινής σας απαίτησης για βιταμίνη Α. Το σώμα σας χρησιμοποιεί βιταμίνη Α με πολλούς τρόπους:

– Για να δημιουργήσετε νέα ερυθρά και λευκά αιμοσφαίρια

– Για να διατηρήσετε την όρασή σας υγιή

– Για να βοηθήσετε να διατηρήσετε την καρδιά σας, τους πνεύμονες και άλλα όργανα υγιή

– Για να βοηθήσετε στην αναπαραγωγική υγεία

  1. Είναι πλούσιο σε μαγνήσιο

Τα σύκα είναι μια καλή πηγή μαγνησίου. Μια μερίδα σύκων έχει περίπου το 8 έως 10% της καθημερινής σας απαίτησης για μαγνήσιο, ανάλογα με το φύλο και την ηλικία σας. Το μαγνήσιο είναι ένα θρεπτικό συστατικό που είναι σημαντικό για πολλά πράγματα:

– Λειτουργία μυών και νεύρων

– Υγεία των οστών

– Οικοδόμηση πρωτεϊνών

– Διατήρηση του σακχάρου στο αίμα και των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης

Pin It