Διατροφή

Σπίτι Tips: Επιφάνειες κοπής – λίπη στο τηγάνι

Σπίτι Tips: Επιφάνειες κοπής – λίπη στο τηγάνι

Το αιθέριο έλαιο λεμονιού και ο χυμός λεμονιού περιέχουν μια χημική ένωση που λέγεται psoralen. Αυτή η ένωση μπορεί να αυξήσει την ευαισθησία στο φως. Όταν συνδυάζεται με τη δύναμη της φυσικής λεύκανσης του ήλιου, μπορείτε κυριολεκτικά να καθαρίσετε τους λεκέδες σε ώρες χωρίς πολύ τρίψιμο.

Σπίτι Tips: Ανεξάρτητα από το πόσο συχνά έντονα τις τρίβετε, οι πλαστικές σανίδες κοπής δεν καθαρίζουν με τίποτα! Και μετά από λίγο καιρό, οι λεκέδες στα σημεία που οι πλαστικές σανίδες κοπής έχουν χαραχτεί από το μαχαίρι γίνονται… μόνιμοι. Αλλά υπάρχει ένα απλό κόλπο για να καθαρίσετε αυτούς τους επίμονους λεκέδες από τις πλαστικές επιφάνειες κοπής.

Να τι κάνετε:

  1. Βάλτε λίγο χυμό λεμονιού ή αιθέριο έλαιο λεμονιού (περίπου 10 σταγόνες) σε περίπου 1/2 κούπα νερό.
  2. Βυθίστε καλά ένα σφουγγάρι στο μείγμα και, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε τη λειαντική πλευρά του σφουγγαριού για να σκουπίσετε την σανίδα κοπής.
  3. Αφού τρίψετε σχολαστικά, βγάλτε την πλαστική σανίδα κοπής έξω (βεβαιωθείτε ότι είναι μια ηλιόλουστη μέρα) σε σημείο που να την βλέπει απευθείας ο ήλιος και αφήστε το να καθίσει εκεί όλη την ημέρα.
  4. Μόλις βραδιάσει θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα! Επαναλάβετε την επόμενη μέρα αν δεν έχουν φύγει πλήρως οι λεκέδες.

Το αιθέριο έλαιο λεμονιού και ο χυμός λεμονιού περιέχουν μια χημική ένωση που λέγεται psoralen. Αυτή η ένωση μπορεί να αυξήσει την ευαισθησία στο φως. Όταν συνδυάζεται με τη δύναμη της φυσικής λεύκανσης του ήλιου, μπορείτε κυριολεκτικά να καθαρίσετε τους λεκέδες σε ώρες χωρίς πολύ τρίψιμο.

Πώς να πετάς το λίπος από το τηγάνι και το ταψί χωρίς να το ρίχνεις στον νεροχύτη

Ένα από τα χειρότερα υπολείμματα που πρέπει να καθαρίσετε μετά το μαγείρεμα είναι το λίπος που πολλές φορές μένει στο τηγάνι ή στο ταψί.

Υπάρχει πάντα η λύση να διατηρήσεις το λίπος αυτό σε ένα γυάλινο βάζο αφού μπορείς και να το ξαναχρησιμοποιήσεις (πχ μπορεί να είναι λίπος από μπέικον που δίνει γεύση σε κάποια άλλη συνταγή), αλλά οι περισσότεροι επιλέγουμε απλά να πετάξουμε το ζεστό λίπος στον νεροχύτη.

Το πρόβλημα είναι ότι τα λίπη στερεοποιούνται και συσσωρεύονται μέσα στις σωληνώσεις, τις οποίες και μπλοκάρουν (με τον ίδιο τρόπο που η χοληστερίνη μπλοκάρει τις αρτηρίες).

Το κόλπο για να πετάς το λίπος χωρίς να βουλώνεις τον νεροχύτη

Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να πάρετε ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο και να κλείσετε καλά την υδρορροή στον νεροχύτη. Προσπαθήστε μάλιστα να φτιάξετε κάτι

σαν ένα μικρό μπολ τσακίζοντας ανάλογα το αλουμινόχαρτο.

Στην συνέχεια ρίξτε μέσα στο αλουμινόχαρτο το καυτό λίπος μέχρι να αρχίσει να κρυώνει και να στερεοποιείται μετά από λίγα λεπτά.

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Χρήσιμα tips για να αστράφτει το σπίτι σας

Ποια αντικείμενα είναι απαραίτητο να πλένονται συχνά στο σπίτι

Έξυπνα tips καθαρισμού για το σπίτι

Λίστα με φρούτα και λαχανικά με λιγότερη ή μεγαλύτερη επιβάρυνση από φυτοφάρμακα

Καλό είναι, όπως αναφέρθηκε, να είμαστε προσεκτικοί στη διαλογή των φρούτων και των λαχανικών μας, να τα αγοράζουμε από πηγές που εμπιστευόμαστε για την υψηλή μέριμνά τους στην προστασία του καταναλωτή και, φυσικά, να προτιμάμε τα βιολογικά προϊόντα, που διακρίνονται για την άριστη ποιότητά τους.

Ζυμαρικά με άσπρη σάλτσα και μπλε τυρί

Ρίξτε τη σάλτα τυριών στην κατσαρόλα με τα ζυμαρικά, προσθέστε το μπλε τυρί και τα καρύδια, ανακατέψτε (αν χρειαστεί προσθέστε και το νερό που κρατήσατε) και σερβίρετε με το ψιλοκομμένο σχοινόπρασο (προαιρετικά).

Μακαρόνια: Λάθη που κάνεις συχνά από την αρχή μέχρι το τέλος

Δεν αλατίζουμε συνήθως το νερό όσο πρέπει, αν και το βραστό νερό είναι το μόνο σημείο της διαδικασίας όπου καρυκεύονται ομοιόμορφα τα μακαρόνια. Το νερό πρέπει να είναι πολύ αλμυρό, θυμίζοντας το θαλασσινό νερό που γεύεσαι μετά τη βουτιά. Τα μακαρόνια δεν θα το απορροφήσουν όλο, άνοστα μια φορά δεν θα ξαναβγούν ποτέ...

Χούμους σε τρεις εκδοχές

Τα ρεβίθια είναι μια σπουδαία πηγή φυτικών πρωτεϊνών, σύνθετων υδατανθράκων και φυτικών ινών. Αλλά και το ταχίνι περιέχει υγιεινά λιπαρά και πρωτεΐνη.