Ομορφιά

Ύπνος : Η έλλειψη του ελλοχεύει προβλήματα υγείας

Ύπνος : Η έλλειψη του ελλοχεύει προβλήματα υγείας

Ύπνος :  Ο ύπνος είναι μια αποκαταστατική δραστηριότητα , ενώ κοιμάστε, ο εγκέφαλός σας καταγράφει πληροφορίες και θεραπεύει το σώμα σας. Αποφασίζει τι είναι σημαντικό να διατηρηθεί και τι μπορεί να αφεθεί.

Σύμφωνα με το Εθνικό Ίδρυμα ύπνου , οι Αμερικανοί χρειάζονται περίπου 7,1 ώρες ύπνου ανά διανυκτέρευση για να αισθάνονται καλά, αλλά το 73% από εμάς υπολείπεται αυτού του στόχου σε τακτική βάση. Αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, όπως σχολικές ευθύνες, μεγάλες ώρες εργασίας και αυξημένη χρήση ηλεκτρονικών ειδών όπως smartphone.

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορούν να αντισταθμίσουν τον χαμένο ύπνο τους τα σαββατοκύριακα. Ωστόσο, εάν κοιμάστε πολύ το Σάββατο και την Κυριακή, είναι δύσκολο να κοιμηθείτε εγκαίρως την Κυριακή το βράδυ. Το έλλειμμα συνεχίζεται στη συνέχεια την επόμενη εβδομάδα.

Προβλήματα που προκαλεί η έλλειψη ύπνου

  • Η χρόνια απώλεια ύπνου έχει τη δυνατότητα να προκαλέσει πολλά προβλήματα υγείας . Μπορεί να σας θέσει σε αυξημένο κίνδυνο για διαβήτη, εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα και υψηλή αρτηριακή πίεση. Μπορεί επίσης να έχετε υψηλότερα επίπεδα κορτιζόλης – μια ορμόνη του στρες. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε θυμό, κατάθλιψη, ακόμη και αυτοκτονικές σκέψεις. Επιπλέον, η υπνηλία αυξάνει τον κίνδυνο να κοιμηθείτε πίσω από το τιμόνι και να πέσετε σε ατύχημα.

Εάν παραλείψετε να κοιμηθείτε αρκετές ώρες, ακολουθούν μερικοί τρόποι για να το αντισταθμίσετε.

  • Πάρτε έναν υπνάκο περίπου 20 λεπτά νωρίς το απόγευμα.
  • Κοιμηθείτε τα σαββατοκύριακα, αλλά όχι περισσότερο από δύο ώρες μετά την κανονική ώρα που ξυπνάτε.
  • Κοιμηθείτε περισσότερο για μία ή δύο νύχτες.
  • Πηγαίνετε για ύπνο λίγο νωρίτερα την επόμενη νύχτα.

Συμβουλές για να κοιμάστε αρκετά

  • Πηγαίνετε στον ύπνο 15 λεπτά νωρίτερα κάθε βράδυ μέχρι να φτάσετε στον επιθυμητό χρόνο ύπνου.
  • Μην κοιμάστε αργότερα από δύο ώρες όταν ξυπνάτε, ακόμα και τα σαββατοκύριακα.
  • Κρατήστε τα ηλεκτρονικά σε ξεχωριστό δωμάτιο.
  • Σκεφτείτε τη βραδινή ρουτίνα σας για να δείτε αν κάτι σας κρατάει πολύ αργά.
  • Σταματήστε να χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικά δύο ώρες πριν τον ύπνο.
  • Βεβαιωθείτε ότι η κρεβατοκάμαρά σας είναι σκοτεινή και αρκετά δροσερή.
  • Αποφύγετε την καφεΐνη αργά το βράδυ.
  • Άσκηση το αργότερο τρεις ώρες πριν πάτε για ύπνο.
  • Αποφύγετε τους ύπνους εκτός των 20 λεπτών.

Ακολουθεί βίντεο για τον ύπνο

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ο κορωνοϊός πιθανότατα κυκλοφορούσε στις ΗΠΑ από τον Δεκέμβριο του 2019

Διατροφή : 2 + 1 τρόφιμα ολικής άλεσης

Σεξουαλική ζωή : Απογειώστε το συνδέοντας την πράξη με το μυαλό και το σώμα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να μεγαλώσετε πιο δυνατά και υγιή νύχια

Ομορφιά: Από συμβουλές μανικιούρ έως τροποποιήσεις διατροφής, αυτές οι εγκεκριμένες από τους ειδικούς θεραπείες θα ενισχύσουν γρήγορα τα αδύναμα και εύθραυστα νύχια σας.

5 απίστευτα οφέλη του αγγουριού για το δέρμα

Ομορφιά: Το αγγούρι είναι ένα λαχανικό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά που είναι γνωστό για τις δροσιστικές του ιδιότητες και για την ενυδάτωση που προσφέρει στο δέρμα.