ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Θαλασσινό νερό αντιγήρανση: Βοηθάει στην ανόρθωση της επιδερμίδας

Θαλασσινό νερό αντιγήρανση: Βοηθάει στην ανόρθωση της επιδερμίδας

Το θαλασσινό νερό είναι αντιγηραντικό και βοηθάει στην ανόρθωση της επιδερμίδας .

Το θαλασσινό αλάτι περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, η οποία καταπολεμάει τις ελεύθερες ρίζες και μαγνήσιο που συνεισφέρει στην δράση των αντιοξειδωτικών και μπορεί να αποτοξινώσει τα κύτταρα του δέρματός . Περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο, το οποίο αυξάνει την κυτταρική ροή και κρατά το δέρμα νεανικό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.Επίσης, το θαλασσινό αλάτι είναι πλούσιο σε ζωτικής σημασίας βιταμίνες και ανόργανα μέταλλα, τα οποία απαιτούνται για την σωστή λειτουργία των κυττάρων του δέρματος και διατηρούν τους ιστούς ενυδατωμένους, ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος στην επιφάνεια του δέρματος και να αυξάνει την αντοχή των κυτταρικών μεμβρανών.

Πίλινγκ με θαλασσινό νερό
Απολέπιση κατά της γήρανσης: Ανακατέψτε 1 κ.γ. θαλασσινό αλάτι και 1 κ.γ. μέλι με 2 σταγόνες αιθέριου ελαίου κατά της γήρανσης όπως το γεράνι ή το τριαντάφυλλο. Εφαρμόστε με απαλές κυκλικές κινήσεις στο πρόσωπό σας, αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών. Ξεπλύνετε μετά από 10 λεπτά και απολαύστε απαλή και εύπλαστη επιδερμίδα.

Απαλό δέρμα.

Το θαλασσινό αλάτι μαλακώνει επίσης τους αγκώνες, τα γόνατα και τις φτέρνες.Απολέπιση σώματος για το δέρμα: Αναμίξτε 1 φλιτζάνι θαλασσινού αλατιού με ¼ φλιτζάνι κραμβέλαιο. Προσθέστε 10 σταγόνες αιθέριο έλαιο δεντρολίβανου. Βάλτε 1-2 κ.σ. σε ένα μπολ και εφαρμόστε την ώρα του ντους. Εφαρμόστε σε υγρό δέρμα, στη συνέχεια σαπουνίστε και ξεπλύνετε, όπως συνήθως.

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Θαλασσινό νερό: Ένας ισχυρός σύμμαχος για την υγεία του αναπνευστικού συστήματος

Μια βουτιά στη θάλασσα μπορεί να ενισχύσει ολιστικά την υγεία σας

Diy μάσκες προσώπου με σοκολάτα που θα λατρέψετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τέλος τα SMS στο 13033 για τις μετακινήσεις με το άνοιγμα της εστίασης στις 3 Μαΐου

Ένα βήμα πιο κοντά στην επιστροφή στην κανονικότητα βρίσκεται πλέον η χώρα μετά τις χθεσινές ανακοινώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος παρουσίασε τον οδικό χάρτη για την απελευθέρωση συγκεκριμένων κοινωνικών και οικονομικών δραστηριοτήτων για την περίοδο αμέσως μετά το Πάσχα. Το ερώτημα που παραμένει, ωστόσο, είναι πότε θα φύγει από τη ζωή μας το SMS.

Moderna και pfiszer εμβόλια : Ασφαλή για όσες είναι σε ενδιαφέρουσα

Moderna και pfiszer εμβόλια : Νέες έρευνες φέρνουν στο φως ότι τα εμβόλια της moderna και της pfsizer είναι απόλυτα ασφαλή τόσο για τις έγκυες γυναίκες, όσο και για τα νεογνά επειδή ο εμβολιασμός κατά την κύηση προσδίδει ανοσία.

Φυτικές ίνες : Τα οφέλη τους στον οργανισμό

Φυτικές ίνες : Όπως έχει γίνει γνωστό μέσω μελετών οι φυτικές ίνες έχουν πολλά και σημαντικά οφέλη για τον ανθρώπινο οργανσμό. Γι αυτό και εμείς σου παρουσιάζουμε τις τροφές που περιέχουν φυτικές ίνες για να τις εντάξεις στην διατροφή σου.

Επιδόματα ανεργίας συντάξεις: Όλες οι πληρωμές μέχρι τις 29 Απριλίου

Επιδόματα ανεργίας συντάξεις: Μέχρι τέλος Απριλίου οι δημόσιοι φορείς θα περάσουν στην καταβολή πολλών και διαφορετικών επιδομάτων τα οποία αντιστοιχούν σε αναρίθμητους δικαιούχους.

Η παύση του εμβολίου της J&J ήταν ένα μεγάλο λάθος δηλώνει ο καθηγητής ιατρικής Δρ. Marc Siegel

Δρ Marc Siegel: Τα μηνύματα κατά του φόβου είναι σημαντικά για τους κλινικούς ιατρούς που προσπαθούν να βοηθήσουν τους ασθενείς να θέσουν τους κινδύνους σε προοπτική. Siegel: «Τεράστια πυρκαγιά» στα μηνύματα εμβολίων από τον Fauci, αξιωματούχους υγείας. Ο καθηγητής Ιατρικής και ιατρικός συνεργάτης της Fox News, Dr. Marc Siegel, συζητά την εκτεταμένη κριτική για την […]

Τα εκπαιδευμένα σκυλιά μπορούν να μυρίσουν κορωνoϊό σε δείγματα ούρων

Σε μελλοντικές μελέτες, οι ερευνητές θα πρέπει να εκπαιδεύουν σκύλους σε διαφορετικά δείγματα και να μην δοκιμάζουν επανειλημμένα τα σκυλιά σε δείγματα από τα ίδια άτομα, σύμφωνα με τη δήλωση.

Οι άνω των 50 που κοιμούνται λιγότερο από 6 ώρες κινδυνεύουν περισσότερο από άνια

Άνια: Άτομα που κοιμούνται τακτικά για έξι ώρες ή λιγότερο κάθε βράδυ στη μέση ηλικία είναι πιο πιθανό να εμφανίσουν άνοια σε σχέση με εκείνους που συνήθως καταφέρνουν να κοιμηθούν επτά ώρες, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη μελέτη για την ασθένεια.