Ομορφιά

Τεντωμένο πρόσωπο : Ασκήσεις για να το επιτύχετε

Τεντωμένο πρόσωπο : Ασκήσεις για να το επιτύχετε

Τεντωμένο πρόσωπο : Κρατώντας το κεφάλι σας επίπεδο με το πάτωμα, επαναφέρετε το κεφάλι σας αρκετές ίντσες για να αισθανθείτε τους μυς και στις δύο πλευρές του λαιμού σας και να χαλαρώσετε.

Το πρώτο πράγμα που παρατηρούν οι άνθρωποι για εσάς είναι το πρόσωπό σας, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ως κοινωνία έχουμε απασχοληθεί να θέλουμε να δούμε το καλύτερο μας. Η έρευνα δείχνει στην πραγματικότητα ότι η ελκυστικότητα είναι πολύ σημαντική για τους ανθρώπους. Είτε το γνωρίζουμε είτε όχι, κρίνουμε συχνά τους ανθρώπους με βάση την εμφάνισή τους.

Αυτό μπορεί να έχει σχέση με την εξέλιξη. Ορισμένα χαρακτηριστικά του προσώπου που μοιάζουν ιδιαίτερα αρσενικά ή θηλυκά μπορεί να είναι το πώς οι πρόγονοί μας μπόρεσαν να πουν εάν ένας σύντροφος ήταν υγιής και γόνιμος.

Η λειτουργία των μυών του λαιμού

  • Oι μύες του μπροστινού λαιμού είναι συχνά υπανάπτυκτοι, αναστέλλονται και σχεδόν ποτέ δεν ασκούνται σε γυμναστήριο ή σε θεραπεία. «Μπορούν να είναι η κύρια αιτία ενός στραγγαλισμένου λαιμού και μιας κρυφής αιτίας πόνου στον αυχένα .
  • Οι μύες για τους οποίους μιλάει συνδέονται από το στέρνο και το κολάρο οστό (κλείδα) σε διάφορα μέρη της σιαγόνας (κάτω γνάθο). Οι ασκήσεις 1 και 2 προέρχονται από τον Δρ Schreiber και 3 έως 5 από την Cristina OsoΑυτές οι ασκήσεις όχι μόνο θα πρέπει να οξύνουν τη σιαγόνα, αλλά και να αποτρέψουν τον πόνο στον αυχένα, πονοκεφάλους και πόνο στη γνάθο » Προειδοποιεί ότι εάν αισθάνεστε πόνο, πρέπει να σταματήσετε αμέσως. Αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιείτε τη σωστή φόρμα και μπορεί να βλάψετε τον εαυτό σας.
 Περικοπή λαιμού
Σκεφτείτε το ως κοιλιακή μπούκλα για το λαιμό σας. Γίνεται ξαπλωμένο στην πλάτη σας με τη γλώσσα πατημένη στην οροφή του στόματος. Αυτό ενεργοποιεί τους μυς του μπροστινού λαιμού.
  1. Φέρτε το πηγούνι σας στο στήθος σας και στη συνέχεια σηκώστε το κεφάλι σας από το έδαφος περίπου 2 ίντσες. Μην σηκώνετε το στομάχι σας και μην βγάζετε το πηγούνι σας.
  2. Ξεκινήστε κάνοντας 3 σετ για 10 επαναλήψεις και σταδιακά δημιουργήστε περισσότερα.
  3. Πάρτε το χρόνο σας επειδή αυτοί οι μύες είναι συχνά υπανάπτυκτες και μπορεί να προκαλέσουν πίεση στον αυχένα εάν προσπαθείτε πάρα πολύ γρήγορα.
  • Αυτό μπορεί να γίνει καθισμένο, όρθιο ή ξαπλωμένο στην πλάτη σας.
  1. Κρατώντας το κεφάλι σας επίπεδο με το πάτωμα, επαναφέρετε το κεφάλι σας αρκετές ίντσες για να αισθανθείτε τους μυς και στις δύο πλευρές του λαιμού σας και να χαλαρώσετε
  2. Ξεκινήστε με 3 σετ των 10 επαναλήψεων πρώτα και, στη συνέχεια, προχωρήστε στη διατήρηση της θέσης για περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα.
  3. Βεβαιωθείτε ότι τα αυτιά σας παραμένουν πάνω από τους ώμους σας και το κεφάλι σας παραμένει επίπεδο.
 Γλώσσα twister
  • Αυτή η άσκηση θα στοχεύει τους μύες κάτω από το πηγούνι.
  1. Τοποθετήστε τη γλώσσα σας στην οροφή του στόματος σας ακριβώς πίσω από τα δόντια σας.
  2. Πιέστε τη γλώσσα σας για να κλείσετε εντελώς την οροφή του στόματός σας και να προσθέσετε ένταση.
  3. Ξεκινήστε να τραγουδάτε και να κάνετε έναν δονητικό ήχο. Αυτό θα ενεργοποιήσει τους μυς.
  4. Πλήρης 3 σετ των 15.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μάσκες νυκτός : Κάντε την επιδερμίδα σας να λάμψει

Ενυδατική θεραπεία μαλλιών με ελαιόλαδο

Γιατί να ενσωματώσετε τα λουτρά με θαλασσινό αλάτι στη ρουτίνα σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αποφύγετε την αφυδάτωση & κερδίστε ελαστική επιδερμίδα που ακτινοβολεί

Αφυδάτωση δέρμα: Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό, καθώς αποτελεί εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι της υγείας και ευεξίας σας. Φροντίστε να αποφεύγετε την αφυδάτωση, ακόμη κι όταν εκείνη κρύβεται καλά πίσω από ανεπαίσθητα συμπτώματα.

Νομοθετική απαγόρευση πληρωτικών ρυτίδων σε άτομα κάτω των 18 στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Δρ Kaur καταλήγει με το εξής: "Έχω μια φράση στον τοίχο που μου λέει:" Μην είσαι όμοιος με αυτήν, να είσαι σαν εσένα "και αυτή είναι η γλώσσα που χρησιμοποιώ με τους ασθενείς μου".

Πώς να χρησιμοποιήσεις λάδι καρύδας στα μαλλιά σου

Λάδι καρύδας: Το λάδι καρύδας είναι ασφαλές για χρήση μόνο του ή ως συστατικό άλλων προϊόντων μαλλιών. Με λίγους πειραματισμούς, το λάδι καρύδας μπορεί να λειτουργήσει για μια μεγάλη ποικιλία τύπων μαλλιών.

Θαλασσινό αλάτι: Φυσικός αρωγός δερματικής υγείας - Πώς να το χρησιμοποιήσετε

Θαλασσινό αλάτι: Το θαλασσινό αλάτι είναι πλούσιο σε μέταλλα, όπως μαγνήσιο, ασβέστιο, νάτριο και κάλιο, τα οποία παίζουν βασικό ρόλο στην υγεία και την κυτταρική λειτουργία του δέρματός μας.

Πώς μπορώ να τονώσω το κολλαγόνο στον οργανισμό μου

Η έρευνα δείχνει ότι αυτά τα πεπτίδια κολλαγόνου είναι σε θέση να στηρίξουν την ελαστικότητα του δέρματος και την πυκνότητα του δερματικού κολλαγόνου. Πώς ακριβώς; Έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στην προώθηση της φυσικής παραγωγής κολλαγόνου και άλλων μορίων που συνθέτουν το δέρμα, όπως η ελαστίνη και η φιμπριλλίνη.

Πώς η απολέπιση ενισχύει την υγεία του δέρματος

Απολέπιση: Η απολέπιση με ένα scrub σώματος ή με άλλα είδη προϊόντων όπως η λούφα, μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της υγείας και της εμφάνισης του δέρματός σας με διάφορους τρόπους.

Αγχολυτικό και αναλγητικό, το λουτρό με θαλασσινό αλάτι είναι ένα must για τη ρουτίνα περιποιήσής σου

Θαλασσινό αλάτι: Ενώ το λουτρό με ζεστό νερό, γενικά, είναι ένας καλός τρόπος για να περιποιηθείτε τον εαυτό σας μετά από μια δύσκολη μέρα, η προσθήκη θαλασσινών αλάτων λέγεται ότι επεκτείνει τα οφέλη του στο δέρμα, τους μύες και τις αρθρώσεις σας.