Ομορφιά

Εγκυμοσύνη: Tips μακιγιάζ για μετά τον τοκετό

Εγκυμοσύνη: Tips μακιγιάζ για μετά τον τοκετό

Εγκυμοσύνη: Το ταξίδι του καθενός μετά τον τοκετό είναι μοναδικό και είναι απαραίτητο να είστε υπομονετικοί και ευγενικοί με τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Μετά τον τοκετό, είναι σύνηθες οι νέες μητέρες να βιώνουν σωματικές και συναισθηματικές αλλαγές. Το σώμα σας μόλις πέρασε από μια απίστευτη μεταμόρφωση και η φροντίδα του εαυτού σας είναι απαραίτητη κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου μετά τον τοκετό. Ακολουθούν μερικές συμβουλές ομορφιάς και πρακτικές αυτοφροντίδας που θα σας βοηθήσουν να νιώσετε αυτοπεποίθηση και αναζωογόνηση μετά τον τοκετό:

Tips για μετά τον τοκετό

  • Ρουτίνα περιποίησης δέρματος: Οι ορμονικές αλλαγές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και μετά τον τοκετό μπορεί να επηρεάσουν το δέρμα σας. Διατηρήστε τη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας απλή αλλά αποτελεσματική. Καθαρίστε το πρόσωπό σας καθημερινά για να απομακρύνετε τους ρύπους και χρησιμοποιήστε μια απαλή ενυδατική κρέμα για να διατηρήσετε το δέρμα σας ενυδατωμένο. Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε προϊόντα με φυσικά συστατικά, καθώς το δέρμα σας μπορεί να είναι πιο ευαίσθητο.
  • Μείνετε ενυδατωμένοι: Πίνετε άφθονο νερό για να παραμείνετε ενυδατωμένοι. Η σωστή ενυδάτωση όχι μόνο βοηθά το δέρμα σας αλλά βοηθάει και στην αποκατάσταση και τον θηλασμό.
  • Ξεκούραση: Η επαρκής ανάπαυση είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική σας ευεξία. Κοιμηθείτε όταν το μωρό κοιμάται και προσπαθήστε να κοιμάστε κατά τη διάρκεια της ημέρας για να καταπολεμήσετε την κούραση. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε μαύρους κύκλους και θαμπή επιδερμίδα.
  • Απαλό μακιγιάζ: Αν θέλετε να φορέσετε μακιγιάζ, επιλέξτε μια φυσική και μινιμαλιστική εμφάνιση. Λίγο concealer για να καλύψετε τους μαύρους κύκλους, μια πινελιά φιμέ ενυδατικής κρέμας και λίγο βάλσαμο για τα χείλη μπορούν να σας βοηθήσουν να νιώσετε ενωμένοι χωρίς πολλή προσπάθεια.
  • Περιποίηση μαλλιών: Η τριχόπτωση μετά τον τοκετό είναι συχνή, οπότε μην ανησυχείτε αν παρατηρήσετε περισσότερες τρίχες στη βούρτσα ή την αποχέτευση του ντους. Σκεφτείτε ένα πιο κοντό χτένισμα ή ένα εύκολο στη διαχείριση εάν σας απασχολεί το styling με λιγότερα μαλλιά.
  • Αυτο-μασάζ: Το μασάζ στο σώμα σας με ενυδατική λοσιόν ή λάδι μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της κυκλοφορίας και στη μείωση της εμφάνισης των ραγάδων. Εστιάστε σε περιοχές όπως η κοιλιά, οι μηροί και το στήθος.
  • Ντυθείτε άνετα: Επιλέξτε ρούχα που είναι άνετα και πρακτικά για το νέο σας ρόλο ως μαμά. Τα ρούχα με χαλαρή εφαρμογή και φιλικά προς το θηλασμό μπορούν να σας κάνουν να αισθάνεστε πιο άνετα κατά τη διάρκεια του θηλασμού και της αλλαγής πάνας.
  • Δέσιμο της κοιλιάς μετά τον τοκετό: Ορισμένες γυναίκες βρίσκουν το δέσιμο της κοιλιάς μετά τον τοκετό χρήσιμο για την παροχή υποστήριξης στους κοιλιακούς τους μυς καθώς αναρρώνουν. Συμβουλευτείτε τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης πριν χρησιμοποιήσετε περιτυλίγματα ή συνδετικά για την κοιλιά για να βεβαιωθείτε ότι είναι ασφαλή για εσάς.
  • Διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά: Μια υγιεινή διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και άπαχες πρωτεΐνες μπορεί να προάγει την υγεία του δέρματος και να βοηθήσει στην ανάκαμψη μετά τον τοκετό. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που βρίσκονται στα ψάρια και τους λιναρόσπορους, είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για το δέρμα.
  • Συνδεθείτε με τους άλλους: Μην απομονώνεστε. Συνδεθείτε με άλλες μαμάδες που βιώνουν παρόμοιες εμπειρίες. Το να μοιράζεστε τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας μπορεί να είναι και παρηγορητικό και ενδυναμωτικό.
  • Ασκηθείτε σταδιακά: Μόλις ο πάροχος υγειονομικής περίθαλψης σας δώσει το πράσινο φως, αρχίστε να ενσωματώνετε απαλές ασκήσεις στη ρουτίνα σας. Δραστηριότητες όπως το περπάτημα, η γιόγκα και τα μαθήματα μεταγεννητικής φυσικής κατάστασης μπορούν να σας βοηθήσουν να ανακτήσετε τη δύναμή σας και να τονώσετε τη διάθεσή σας.
  • Ζητήστε επαγγελματική βοήθεια: Εάν αντιμετωπίζετε επιλόχεια κατάθλιψη ή άγχος, μη διστάσετε να αναζητήσετε βοήθεια από έναν πάροχο υγειονομικής περίθαλψης ή έναν θεραπευτή. Η ψυχική ευεξία είναι εξίσου σημαντική με τη σωματική ευεξία.

Να θυμάστε ότι το ταξίδι του καθενός μετά τον τοκετό είναι μοναδικό και είναι απαραίτητο να είστε υπομονετικοί και ευγενικοί με τον εαυτό σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Το σώμα σας έχει καταφέρει κάτι απίστευτο και η εστίαση πρέπει να είναι στην αυτοφροντίδα, την ανάρρωση και το δέσιμο με το νέο σας μωρό. Αυτές οι συμβουλές ομορφιάς έχουν σκοπό να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση και την ευεξία σας, αλλά δεν πρέπει ποτέ να αυξήσουν την πίεση που μπορεί να νιώθετε ως νέα μαμά. Δώστε προτεραιότητα στην αγάπη για τον εαυτό σας και τη φροντίδα του εαυτού σας και θα εκπέμπετε ομορφιά από μέσα προς τα έξω.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Tips ομορφιάς για λαμπερή εμφάνιση στο γάμο σας

Πώς το λάδι για μωρά βελτιώνει την υγεία της επιδερμίδας;

Glass skin: Απολαύστε "γυάλινο" δέρμα, λείο και λαμπερό

Τι πρέπει να περιέχει η ρουτίνα ομορφιάς σας;

Βρείτε το κατάλληλο foundation για την επιδερμίδα σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα πιο σπάνια και πολύτιμα συστατικά αρωμάτων

Εάν δεις ένα πολύ οικονομικό άρωμα που ισχυρίζεται ότι έχει ένα από αυτά τα σπάνια συστατικά, είναι πιθανότατα κατασκευασμένο από συνθετικά αρώματα που δημιουργήθηκαν σε εργαστήρια για να μιμηθεί το πραγματικό συστατικό.

Υαλουρονικό οξύ: Θαυματουργό απέναντι στην ξηροδερμία

Υαλουρονικό οξύ: Αν ψάχνετε για έναν εντατικά ενυδατικό και αντιγηραντικό σύμμαχο που θα σας χαρίσει απαλότητα, λάμψη και υγεία, τότε τα προϊόντα με υαλουρονικό οξύ είναι η ιδανική επιλογή για εσάς.