ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Νέοι Γονείς: Συμβουλές για να κοιμηθείτε ήσυχα

Νέοι Γονείς: Συμβουλές για να κοιμηθείτε ήσυχα

Νέοι Γονείς: Συμβουλές για να κοιμηθείτε ήσυχα. Το να κοιμάσαι και μάλιστα όλη τη νύχτα μπορεί να είναι μια αδύνατη αποστολή όταν ένα νέο μωρό έχει έρθει στο σπίτι, ειδικά για τους γονείς που πρέπει να αντιμετωπίσουν αυτήν την κατάσταση για πρώτη φορά. Πώς να συνδυάσετε τη φροντίδα των νεογέννητων με έναν καλό ύπνο;

Οι επαγγελματίες  συμφωνούν ότι το πρώτο βήμα είναι να αποδεχθούε ότι η οικογενειακή κατάσταση έχει αλλάξει και είναι απαραίτητο να προσαρμοστούμε στα προγράμματα των κύκλων ύπνου και σίτισης του μωρού σας κατά τη διάρκεια της νύχτας αλλά και της ημέρας.

Οι πρώτες τέσσερις ή έξι εβδομάδες ζωής του μωρού είναι ιδανικές για να παρατηρήσουν οι νέοι γονείς και να μάθουν πώς είναι το μωρό τους, ποιος είναι ο ρυθμός της ζήτησης για φαγητό, ύπνο και παιχνίδι. Η επιλογή εναλλαγής μεταξύ γονέων ή φροντιστών για τη φροντίδα του μωρού τη νύχτα θα εξαρτηθεί από την κατάσταση που βιώνει η οικογένεια. Εάν η σίτιση γίνεται με θηλασμό, η μητέρα θα πρέπει να ξυπνήσει τρεις ή τέσσερις φορές τη νύχτα για να ταΐσει το μωρό της. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πατέρας θα πρέπει τότε να φροντίσει το ξύπνημα που δεν οφείλεται στην πείνα, όπως π.χ η αλλαγή της πάνας.

Αποφύγετε ορισμένα ερεθίσματα του μικρού πριν κοιμηθείτε.  Λόγω των εργασιακών αναγκών, πολλά ζευγάρια βλέπουν το μωρό τους αργά το απόγευμα. Έτσι με το παιχνίδι προκαλείται υπερδιέγερση, καθιστώντας δύσκολη για τη χαλάρωση που απαιτείται για να συμβιβάσει το νυχτερινό ύπνο. Προτιμήστε ένα χλιαρό μπανάκι για το μωρό σας. Το μπάνιο του μωρού τη νύχτα επειδή διευκολύνει τον ύπνο του παιδιού. Αποφύγετε τις πρόσθετες τροφές για να προσπαθήσετε να ηρεμήσετε ξανά το μωρό να κοιμηθεί ή να χρησιμοποιήσετε το στήθος ως πιπίλα.Αν το παιδί κλαίει δεν σημαίνει ότι κάτι συμβαίνει σε αυτό, επικοινωνεί μόνο. Αποφύγετε να τον διδάξετε να ξαναρχίσει τον ύπνο θηλάζοντας, μιλώντας, λικνίζοντας κ.λπ. Εάν γίνει αυτό, το μωρό θα μάθει ότι αυτοί οι ελιγμοί χρειάζονται για ύπνο και θα είναι δύσκολο για αυτόν να ξαναρχίσει τον ύπνο από μόνος του.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πως θα αντιμετωπίσετε την κόπωση, φροντίζοντας τον εαυτό σας

Άγχος στρες καθημερινότητα: Χρήσιμες συμβουλές αποφόρτισης

Διατροφή ύπνος: Τροφές και ροφήματα σύμμαχοί του

Αποφύγετε τον ύπνο με βρεγμένα μαλλιά – Γιατί;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο ρόλος του γονιδίου DDX3X στην αναπτυξιακή αναπηρία

Αναπτυξιακή αναπηρία: Ένα μόνο γονίδιο που είχε προηγουμένως βρεθεί ότι είναι η κινητήρια δύναμη σε ένα σπάνιο σύνδρομο που συνδέεται με την επιληψία, τον αυτισμό και την αναπτυξιακή αναπηρία έχει αναγνωριστεί ως συνδετικός κρίκος στο σχηματισμό υγιών νευρώνων.

Η άσκηση ανακουφίζει τα συμπτώματα κατάθλιψης & άγχους

Αθλητισμός: Τα συμπτώματα κατάθλιψης και άγχους συχνά βελτιώνονται με την άσκηση. Ακολουθούν μερικές ρεαλιστικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε και να παραμείνετε κινητοποιημένοι.

Μυϊκή δυστροφία Duchenne: Πώς προκαλεί προβλήματα στον καρδιακό ρυθμό

Μυϊκή δυστροφία Duchenne: Ανωμαλίες στις πρωτεΐνες που είναι υπεύθυνες για τη μετάδοση ηλεκτρικών σημάτων στην καρδιά πιθανότατα προκαλούν μη φυσιολογικούς καρδιακούς ρυθμούς σε ασθενείς με μυϊκή δυστροφία Duchenne (DMD), δείχνει μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο eLife. Τα ευρήματα εξηγούν γιατί έως και το 60% των ασθενών με DMD έχουν δυνητικά απειλητικές για τη ζωή τους ανωμαλίες του καρδιακού ρυθμού και προτείνουν πιθανές παρεμβάσεις θεραπείας.

Νέο κεφάλαιο στην ανοσολογία η ανακάλυψη Β κυττάρων στους πνεύμονες

Ανοσολογία: Πώς μπορούμε να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητα των εμβολίων κατά ιογενών λοιμώξεων του αναπνευστικού όπως η γρίπη και ο COVID-19; Επιστήμονες από το Inserm, το CNRS και το Aix-Marseille Université στο Κέντρο Ανοσολογίας Marseille-Luminy ανοίγουν νέες προοπτικές στον τομέα, με την ενεργοποίηση των κυττάρων Β μνήμης απευθείας στους πνεύμονες. Η έρευνά τους, που ενισχύει τις θεμελιώδεις γνώσεις στον τομέα της ανοσολογίας, δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Immunity.