Αυτοφροντίδα

Θυλακίτιδα : Τρόποι για να την αντιμετωπίσετε

Θυλακίτιδα : Τρόποι για να την αντιμετωπίσετε

Θυλακίτιδα : Είναι μια σχετικά κοινή πάθηση, αλλά πολλοί άνθρωποι τη θεραπεύουν στο σπίτι και δεν βλέπουν γιατρό, επομένως είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πόσο συχνή είναι.

Η θυλακίτιδα είναι μια επώδυνη κατάσταση που επηρεάζει τις αρθρώσεις. Οι Bursae είναι σάκοι γεμάτοι με υγρά που λειτουργούν ως μαξιλάρι μεταξύ οστών, τενόντων, αρθρώσεων και μυών. Όταν αυτοί οι σάκοι φλεγμονώνονται ονομάζεται θυλακίτιδα. Υπάρχουν πάνω από 150 θύρες στο ανθρώπινο σώμα. Καθαρίζουν και λιπαίνουν σημεία μεταξύ των οστών, των τενόντων και των μυών κοντά στις αρθρώσεις.

Οι θυρίδες είναι επενδεδυμένες με αρθρικά κύτταρα. Τα αρθρικά κύτταρα παράγουν ένα λιπαντικό που μειώνει την τριβή μεταξύ των ιστών. Αυτή η απορρόφηση των κραδασμών και λίπανση επιτρέπει στους αρμούς μας να κινούνται εύκολα. Η υπερβολική χρήση, ο τραυματισμός και μερικές φορές μια λοίμωξη από ουρική αρθρίτιδα ή ρευματοειδή αρθρίτιδα μπορεί να προκαλέσει θυλακίτιδα.

Τύποι Θυλακίτιδας

  • Οποιαδήποτε θυρίδα μπορεί να προσβληθεί, αλλά η θυλακίτιδα είναι πιο πιθανό σε ορισμένα σημεία. Τα άτομα με θυλακίτιδα θα αισθανθούν πόνο στο σημείο της φλεγμονής.

Οι περιοχές όπου συνήθως εμφανίζεται η θυλακίτιδα είναι:

  • ώμους
  • αγκώνες
  • αστραγάλους
  • γόνατα
  • οπίσθια
  • γοφούς
  • μηροί
Θεραπευτική αγωγή για την αντιμετώπιση της
  • Η θεραπεία εξαρτάται από τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων.

Αυτοθεραπεία

  • Τα περισσότερα κρούσματα θυλακίτιδας μπορούν να αντιμετωπιστούν στο σπίτι, με τη βοήθεια ενός φαρμακοποιού και κάποιων τεχνικών αυτο-φροντίδας.
  • Ένα πακέτο πάγου μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου.

Η αυτο-φροντίδα της περιλαμβάνει

Προστασία της πληγείσας περιοχής

  •  Η επένδυση μπορεί να προστατεύσει τους πληγέντες θύρους από επαφή.

Υπόλοιπο

  • Να μην χρησιμοποιείτε τις αρθρώσεις στην πληγείσα περιοχή εκτός εάν είναι απαραίτητο. Η θυλακίτιδα ανταποκρίνεται καλά στην ξεκούραση.

Παγοκύστες

  • Η τοποθέτηση παγοκυττάρων τυλιγμένων σε πετσέτα στην πληγείσα περιοχή μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πόνου και της φλεγμονής. Εναλλακτικά, ένα μικρό πακέτο κατεψυγμένων λαχανικών θα κάνει. Ο πάγος δεν πρέπει να τοποθετείται απευθείας στο δέρμα. Πακέτα πάγου για τραυματισμούς .

Αύξηση της πληγείσας περιοχής

  •  Λιγότερο αίμα θα συγκεντρωθεί εάν αυξηθεί και αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής.

Ακολουθεί βίντεο για την Θυλακίτιδα

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Νευρώσεις : Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά τους

Οι λιανικές πωλήσεις των φαρμακείων για την περίοδο 24/05 – 30/05

Ρευματοειδής αρθρίτιδα : Αυτό είναι το προσδόκιμο ζωής των ασθενών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το mindfulness βελτιώνει την ευημερία και τη σωματική υγεία

Διαλογισμός Mindfulness: Ο καθηγητής Jon Kabat-Zinn, ιδρυτής και πρώην διευθυντής της Κλινικής Μείωσης του Στρες στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, βοήθησε να μπει η πρακτική του διαλογισμού του mindfulness στην επικρατούσα ιατρική και απέδειξε ότι η άσκηση και πρακτική του μπορεί να φέρει βελτιώσεις τόσο στα σωματικά όσο και στα ψυχολογικά συμπτώματα, καθώς και θετικές αλλαγές στην υγεία, τις στάσεις και τις συμπεριφορές.

Για καλύτερη διάθεση, συγκέντρωση και ανακούφιση από τον πόνο, κάντε διαλογισμό

Διαλογισμός: Μια ενδελεχής λίστα των οφελών του στην υγεία θα ήταν πιθανώς ανεξάντλητη, αλλά παρακάτω θα βρείτε ορισμένα από τα πιο σημαντικά οφέλη του διαλογισμού, καθώς και τους λόγους που συνίσταται να τον εξασκείτε τακτικά στη ζωή σας.

Τέσσερις τεχνικές χαλάρωσης για όταν έχετε στρες

Τεχνικές χαλάρωσης: Εάν ξεκινήσετε την πρακτική, ίσως παρατηρήσετε ότι το μυαλό σας στην αρχή δεν θα σταματά να σκέφτεται και να πηδά από τη μία σκέψη στην άλλη. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, αυτό συμβαίνει. Δεν χρειάζεται να κρίνετε ωστόσο αυτές τις σκέψεις ή τα συναισθήματα που ανακινούνται. Απλώς παρατηρείστε τη διαδικασία και επιστρέψατε ξανά στο παρόν ή το στοχευμένο αντικείμενο ή mantra.

Χωρισμός : Συμβουλές για να τον ξεπεράσετε

Χωρισμός :Οι χωρισμοί και τα συναισθήματα που δημιουργούν είναι περίπλοκα. Ανακούφιση, σύγχυση, θλίψη, θλίψη - όλα αυτά είναι απόλυτα φυσιολογικές αντιδράσεις στο τέλος μιας σχέσης.

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός σας βοηθά να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αποκρίνεστε με μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις δύσκολες καταστάσεις της ζωής, κάτι που μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.