Αυτοφροντίδα

Ταξίδια: Ταξιδέψτε για να χαλαρώσετε και όχι για να δείτε αξιοθέατα!

Ταξίδια: Ταξιδέψτε για να χαλαρώσετε και όχι για να δείτε αξιοθέατα!

Ταξίδια: Πολλές φορές τα ταξίδια γίνονται κουραστικά και καταλήγουν να μας αγχώνουν περισσότερο από όσο μας χαλαρώνουν. Δείτε πώς να αποφύγετε έναν τέτοιο φαύλο κύκλο.

Όταν βρίσκεστε σε έναν σταθερό ρυθμό προγραμματισμού και περιπέτειας, κάποια στιγμή θα συνειδητοποιήσετε ότι έχετε εξαντληθεί από όλα αυτά. Αυτό σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να σκεφτείτε για να δείτε εάν χρειάζεστε ένα διάλειμμα ή να συμπεριλάβετε περισσότερη αυτοφροντίδα στη ρουτίνα σας με ένα ταξίδι. Το σακίδιο πλάτης μπορεί να είναι διασκεδαστικό αλλά απαιτεί πολλή ενέργεια και δεν θα είμαστε για πάντα 20 χρονών! Μην αισθάνεστε ένοχοι εάν χρειάζεστε λίγο χώρο μακριά από τα αξιοθέατα. Μερικές φορές χρειαζόμαστε διακοπές από τις διακοπές μας. Υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να εξασκήσετε σκόπιμα την αυτοφροντίδα του μυαλού, του σώματος και της ψυχή σας ενώ ταξιδεύετε. Σύντομα, θα επιστρέψετε στη καθημερινότητα και θα αισθανθείτε ανανεωμένοι.

Συμβουλές για ξεκούραστα ταξίδια

  • Σταματήστε να σχεδιάζετε και περάστε μέρες στα ταξίδια χωρίς να κάνετε τίποτα.

Είναι φυσικό να σχεδιάζετε κάθε κίνηση όταν βρίσκεστε στο δρόμο για ταξίδι. Ερωτήσεις σχετικά με τη μεταφορά, το φαγητό, τα καταλύματα και άλλα πολλά περνούν συνεχώς από το μυαλό σας. Προσπαθήστε όμως να διαγράψετε αυτόν τον προεπιλεγμένο προγραμματισμό κάθε τόσο και να χαλαρώνετε. Πηγαίνετε για ύπνο νωρίς χωρίς ξυπνητήρι και κοιμηθείτε. Μείνετε για όλη τη μέρα στο καφέ του καταλύματος που έχετε επιλέξει ή περιπλανηθείτε χωρίς σχέδιο στον προορισμό σας. Θα εκπλαγείτε ότι θα έχει τα ίδια αποτέλεσμα στην ψυχολογία σας να πιείτε καφέ και να διαβάσετε ένα βιβλίο με το να βγείτε έξω και να βλέπετε αξιοθέατα. Μια μέρα χωρίς πρόγραμμα θα κάνει θαύματα για το μυαλό και το σώμα σας.

  • Αφιερώστε χρόνο για εσάς και χαλαρώστε ενώ ταξιδεύετε

Ξυπνήστε νωρίτερα για να πάτε για πρωινό τζόκινγκ στον προορισμό που έχετε επιλέξει ή  αναζητήστε ένα κοντινό στούντιο γιόγκα. Ακόμα και κάποιες διατάσεις το πρωί είναι ικανές να σας αναζωογονήσουν. Εναλλακτικά, μπορείτε βρείτε μια δραστηριότητα όπως καγιάκ, πεζοπορία ή ακόμα και αναρρίχηση.

  • Χαρίστε στον εαυτό σας μια μέρα σπα

Όταν φτάσετε στον προορισμό σας χαλαρώστε και περιποιηθείτε τον εαυτό σας κάνοντας σπα. Μια θεραπεία spa είναι μια πολυτέλεια, που μπορείτε να απολαύσετε άνετα σε ένα ταξίδι σας. Κάντε κάτι δημιουργικό.

Μια φανταστική, θεραπευτική πράξη αυτοφροντίδας είναι οτιδήποτε εκπληρώνει τη δημιουργική σας πλευρά. Ενώ ταξιδεύετε, είναι εύκολο να παρασυρθείτε από τα διάφορα γύρω σας και να ξεχνάτε να απολαμβάνετε άλλα. Αν για παράδειγμα σας αρέσει να ζωγραφίζετε, μια πολύ καλή ιδέα θα ήταν να βρείτε ένα μεγάλο πάρκο ή ένα μέρος με λίγο κόσμο και να ζωγραφίσετε ένα τοπίο που σας αρέσει. Ό, τι κι αν είναι, αφιερώστε λίγο χρόνο για να το κάνετε μόνοι σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού γιορτάζεται στις 27 Σεπτεμβρίου κάθε έτους

Άρση των περιορισμών των ΗΠΑ για τους εμβολιασμένους διεθνείς επισκέπτες από τον Νοέμβριο

Επικαιροποίηση των οδηγιών που σχετίζονται με τα ταξίδια ανά χώρα σε πραγματικό χρόνο από τα CDC

Ταξιδέψτε παντού με τον ALPHA : Πρεμιέρα σήμερα για την εκπομπή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αντιμετωπίστε το σύμπλεγμα ανωτερότητας

Σύμπλεγμα ανωτερότητας: Πολλοί άνθρωποι χωρίς να το κατανοούν πλήρως συμπεριφέρονται ναρκισσιστικά, εκφράζοντας αυτό που ονομάζεται σύμπλεγμα (ή σύνδρομο) ανωτερότητας.

Όταν η αυτοφροντίδα, γίνεται μέσο για την διαχείριση του άγχους

Αυτοφροντίδα Άγχος: Η σημασία ενός καλού ύπνου στην ψυχική υγεία είναι καθοριστική. Και ολοένα και περισσότερες μελέτες δεικνύουν ότι μία καλή ρουτίνα πριν τον ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα και περισσότερο.

Φροντίστε τον εαυτό σας...μαγειρεύοντάς σας υγιεινά

Αυτοφροντίδα μαγειρική: Εάν θέλουμε να υιοθετήσουμε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τότε η μαγειρική αποτελεί βασικό πυλώνα στις προσπάθειές μας. Πέρα από την εξοικονόμηση χρημάτων, είναι ένα μέσο έκφρασης αλλά και αυτοφροντίδας.

Τι μας προσφέρει η αυτοάμυνα μακροπρόθεσμα;

Αυτοάμυνα: Πολλές φορές παραλύουμε μπροστά σε έναν άγνωστο κίνδυνο, ενώ πρέπει να αντιδράσουμε. Τα μαθήματα αυτοάμυνας βοηθούν στη σωστή αντιμετώπιση επικίνδυνων καταστάσεων, ενισχύοντας παράλληλα την αυτοπεποίθησή μας.

Τεχνικές αυτοβοήθειας για την διαχείριση του άγχους

Αυτοφροντίδα άγχος: Η αναπνοή είναι το κλειδί στη διαχείριση του άγχους. Για να ανακτήσετε τον έλεγχο, όταν τα πράγματα πιέζουν, ξαπλώστε κάπου ήσυχα και τοποθετήστε το ένα χέρι στην καρδιά σας και το ένα χέρι πάνω από το στομάχι σας. Πάρτε μια βαθιά εισπνοή από τη μύτη μετρώντας ως το 7 και εκπνεύστε για 7. Συνεχίστε να κάνετε αυτήν την άσκηση μέχρι να αισθανθείτε ήρεμοι ξανά.

3 βήματα αυτοφροντίδας μετά από έναν τσακωμό

Ζευγάρια καβγάς αυτοφροντίδα: Είναι πολύ συχνό φαινόμενο τα ζευγάρια να τσακώνονται. Η κατάσταση μετά από έναν καβγά θυμίζει εμπόλεμη ζώνη. Πώς να το αντιμετωπίσουμε αναίμακτα;