Αυτοφροντίδα

Σχέσεις – εγωισμός: Ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσεις έναν εγωιστή

Σχέσεις – εγωισμός: Ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσεις έναν εγωιστή

Σχέσεις - εγωισμός: Αναμφίβολα θα έχετε έρθει αντιμέτωποι με ανθρώπους που αρνούνται να προσφέρουν τη βοήθειά τους, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσαν πραγματικά να προσφέρουν κάποια βοήθεια σε κάτι.

Ίσως είναι ένας συγγενής που γνωρίζετε για πολλά χρόνια, ο οποίος εμφανίζεται σε κάθε οικογενειακή περίσταση έτοιμος να φάει, αλλά δεν είναι έτοιμος να μαγειρέψει ή να βοηθήσει να καθαρίσετε το σπίτι μετά. Όσον αφορά στα δώρα, είτε στις γιορτές, είτε σε γενέθλια και γάμους, αυτό το άτομο εμφανίζεται με άδεια χέρια και δε φαίνεται καν να ντρέπεται γι’ αυτό.

Πράγματι, σε μια εποχή που οι άνθρωποι φαίνεται να είναι πιο συντονισμένοι από ποτέ στο να συμπεριφέρονται με ανιδιοτέλεια, φαίνεται τώρα να υπάρχει η αντίληψη ότι ο εγωισμός αυξάνεται. Σύμφωνα με δημοσκόπηση του Πανεπιστημίου Boston Globe / Suffolk, που πραγματοποιήθηκε το Δεκέμβριο του 2020, το 27% των 500 ερωτηθέντων συμφώνησε με τη δήλωση ότι οι άνθρωποι στη Μασαχουσέτη “είναι κυρίως εγωιστές και κοιτάζουν το συμφέρον τους”, που σημαίνει ότι υπάρχει αύξηση από το 18% που αναφέρθηκε το Μάιο του 2020.

Ο εγωισμός μπορεί να εμφανίζεται με πολλές μορφές στην καθημερινή ζωή, αλλά ανεξάρτητα από τη συμπεριφορά, οι εγωιστές πιστεύουν ουσιαστικά ότι δικαιούνται περισσότερα από ό, τι οι άλλοι άνθρωποι. Δεν υπάρχει «δίκαιο μερίδιο» γι’ αυτούς, επειδή η ιδέα του μοιράσματος είναι ξένη. Ωστόσο, υπάρχει τρόπος να κάνουμε ακόμη και τους πιο άπληστους ανθρώπους να ενεργούν για λογαριασμό άλλων;

Σύμφωνα με τον Bence Bago και τους συναδέλφους του (2020) του Πανεπιστημίου της Τουλούζης Καπιτώλιο, μπορεί θεωρητικά να γίνει κάτι τέτοιο μέσω ενός μηχανισμού «σκόπιμης διόρθωσης», στον οποίο τους παρουσιάζετε μια ευκαιρία να επανορθώσουν δίνοντάς τους μια ευκαιρία να σκεφτούν πριν ενεργήσουν. Προσθέστε σε αυτό κάποιο κίνητρο για να συμπεριφέρεστε με έναν πιο ανιδιοτελή, κοινωνικό τρόπο, και ίσως να απενεργοποιήσουν το διακόπτη εγωισμού και να καταφέρουν να ενεργοποιήσουν το κουμπί on για να γίνουν πιο δοτικοί.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ένας μη λεκτικός κώδικας μπορεί να σε κάνει να κερδίσεις νέους φίλους

Μήπως ερμηνεύουμε λάθος τους χαρακτηρισμούς "κοινωνικός- αντικοινωνικός"

Βρίσκεσαι σε τοξική σχέση και απλά θέλεις να το επιβεβαιώσεις; Διάβασέ το

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Εξημερώστε την κατάθλιψη, στρέφοντας την προσοχή σας προς τα μέσα

Αυτοφροντίδα Ψυχική υγεία: Όταν προσπαθείτε να εξημερώσετε την κατάθλιψη, μερικές φορές βοηθά να στρέψετε την προσοχή σας προς τα μέσα. Ακόμα κι αν ακολουθείτε ήδη θεραπεία με φάρμακα και λαμβάνετε υποστήριξη από ειδικούς ψυχικής υγείας, η φροντίδα του εσωτερικού σας εαυτού μπορεί να ανυψώσει το πνεύμα σας και να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε καλύτερα τα συναισθήματά σας. Τα πάντα, από το διαλογισμό μέχρι την απλή διασκέδαση μπορεί να είναι μέρος του σχεδίου.

Οφέλη της Yoga στην εγκυμοσύνη και τις παθήσεις υγείας

Αθλητισμός Yoga: Εάν εγκυμονείτε ή έχετε προβλήματα υγείας, μιλήστε με το γιατρό σας προτού δοκιμάσετε γιόγκα. Μπορείτε ακόμη να αναζητήστε έναν εκπαιδευτή που έχει εμπειρία στη διδασκαλία της προγεννητικής γιόγκα. Θα χρειαστεί να κάνετε κάποιες προσαρμογές, καθώς το μωρό και η κοιλιά σας μεγαλώνουν και το κέντρο βάρους σας αλλάζει. Μετά το πρώτο σας τρίμηνο, μην κάνετε πόζες που απαιτείται να είστε μπρούμυτα στο πάτωμα, και μην προσπαθήσετε να τεντώσετε το σώμα σας περισσότερο από ό, τι πριν από την εγκυμοσύνη.

Ανακουφίστε τα συμπτώματα του άγχους σε 5'

Ψυχική Υγεία Άγχος: Χαλαρώστε. Το αξίζετε, είναι καλό για εσάς και το περιβάλλον σας, ενώ παίρνει λιγότερο χρόνο από ό,τι νομίζετε. Δεν χρειάζεστε ένα σαββατοκύριακο στο σπα ή βουνίσια πεζοπορία στο καταφύγιο για να περιορίσετε το άγχος στη ζωη σας. Κάθε μία από τις συμβουλές που ακολουθούν για την ανακούφιση του στρες μπορεί να σας μεταφέρει από την αίσθηση "πανικού" σε κατάσταση ommm σε λιγότερο από 15 λεπτά!

Tips αυτοφροντίδας για εργαζόμενες μαμάδες

Αυτοφροντίδα εργαζόμενες μαμάδες: Νιώθετε συχνά πως τρέχετε, αλλά δε φτάνετε, κι όσο κι αν προσπαθείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο στον εαυτό σας, αυτό απλώς δεν είναι εφικτό; Αυτή είναι η πραγματικότητα για πολλές εργαζόμενες μαμάδες, αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορεί να σας βοηθήσουν να ξεκλέψετε λίγο χρόνο από το καθημερινό ή εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα για να αφιερώσετε σε εσάς. Η αυτο-φροντίδα για τις μητέρες είναι πολύ σημαντική, εξίσου όσο και ο χρόνος μιας καλής ξεκούρασης. Αυτό, κάποιες φορές, σημαίνει ότι θα πρέπει στην πραγματικότητα να μάθετε να λέτε όχι σε κάποια πράγματα, αντί να ανησυχείτε για το πως θα βρείτε χρόνο να προσθέσετε νέες δραστηριότητες ή πρακτικές αυτοφροντίδας στη ζωή σας.

Τα σημαντικά οφέλη των διαλογιστικών περιπάτων

Περίπατος: Πόσο μπορεί να βελτιώσει την ψυχική και σωματική υγεία μας ένας απλός περίπατος; Όταν συνδυάζεται με το είδος της συγκέντρωσης και της συνειδητότητας που μας προσφέρει ο διαλογισμός, η απάντηση είναι περισσότερο από όσο φαντάζεστε.

Ασκήστε φαντασία και σώμα παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι

Άθλητισμός lockdown παιδιά: Μετατρέψτε το καθιστικό ή το σαλόνι του σπιτιού σας σε φανταστικό τόπο παραμυθιού. Μπορείτε να δοκιμάστε ασκήσεις εξισορρόπησης, υποδυόμενοι τους ακροβάτες ή ζογκλέρ. Γιατί όχι, βάλτε ακόμη και το κατοικίδιο ζώο σας στη δράση, αν φυσικά απολαμβάνει να πηδά από στεφάνι σε στεφάνι ή να συνοδεύει τους μικρούς σας "μάγους" την ώρα των παραστάσεων. Εάν μάλιστα το πάρετε στα σοβαρά, μπορείτε να το κάνετε μια εβδομαδιαία δραστηριότητα ποιοτικής συνεύρεσης με την οικογένειά σας. Αφήστε τη φαντασία σας να πάρει τα ηνία της δράσης και εξασκηθείτε στα κόλπα σας κάθε φορά που έχετε λίγο χρόνο, προσκαλώντας και τα υπόλοιπα μέλη του οικογενειακού "τσίρκου" να ακονίζουν τα ταλέντα τους τακτικά.