Αυτοφροντίδα

Στρες: Πώς να παραμείνετε ήρεμοι & συγκεντρωμένοι σε στρεσογόνες στιγμές

Στρες: Πώς να παραμείνετε ήρεμοι & συγκεντρωμένοι σε στρεσογόνες στιγμές

Στρες: Η νοοτροπία μας, η αυτο-φροντίδα και η σκόπιμη χαλάρωση μπορούν να μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε σχεδόν τα πάντα.

Δεν λείπουν οι στρεσογόνοι παράγοντες στον σημερινό κόσμο. Ζοφερές οικονομικές προβλέψεις, κλιματική αλλαγή, θεωρίες συνωμοσίας. αυτές τις μέρες, ακόμη και τα αδέσποτα κινεζικά μετεωρολογικά μπαλόνια μπορούν να προκαλέσουν πανικό σε εθνικό επίπεδο. Ωστόσο, οι περισσότερες αρνητικές ανοησίες στις ειδήσεις είναι συχνά απλώς θόρυβος. Συγκεκριμένα, το ζοφερό μέρος είναι συχνά η περιστροφή που τραβάει την προσοχή που προβλέπει τα χειρότερα δυνατά αποτελέσματα, προκαλώντας περιττή ανησυχία για το μέλλον. Πώς λοιπόν καταπολεμούμε αυτόν τον θόρυβο, παραμένουμε ήρεμοι, συγκεντρωμένοι και παρόντες στους άλλους; Η νοοτροπία μας, η αυτο-φροντίδα και η σκόπιμη χαλάρωση μπορούν να μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε σχεδόν τα πάντα.

Νοοτροπία

Εάν βάλουμε το μυαλό μας να επικεντρωθεί στο παρόν, συμπεριλαμβανομένου του να είμαστε παρόντες για τους άλλους, αφαιρούμε την εστίαση από το παρελθόν και το μέλλον. Οι πράξεις μας διαμορφώνουν το μέλλον που μπορούμε να ελέγξουμε στο παρόν. Αν ανησυχούμε για πιθανά μέλλοντα, κατά ειρωνικό τρόπο, ξοδεύουμε πολύτιμη ενέργεια σε αυτά που δεν μπορούμε να ελέγξουμε αντί για αυτά που μπορούμε να κερδίσουμε μέσω της δράσης. Το να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στο παρόν σημαίνει να προετοιμαζόμαστε προσεκτικά για κάθε μέρα και να δίνουμε προσοχή στις εργασίες και στους ανθρώπους με τους οποίους αλληλεπιδρούμε χωρίς να αποσπάται η προσοχή από προηγούμενα αποτελέσματα και πιθανά μελλοντικά.

Μια νοοτροπία can-do που πραγματοποιείται μέσω συνεχούς προγραμματισμού και συνεπούς εκτέλεσης είναι κρίσιμης σημασίας. Η οικοδόμηση ενός ημερήσιου σχεδίου που περικλείει τους βασικούς σας στόχους είναι πιο απλή από όσο φαντάζεστε. Μια τέτοια προσέγγιση θα σας βοηθήσει να αγνοήσετε τον επιβλαβή θόρυβο και να εστιάσετε στα πράγματα που σας προωθούν. Θα χρειαστείτε μια προοπτική ότι οτιδήποτε δεν πηγαίνει σύμφωνα με το σχέδιό σας είναι επίσης καλό και θα χρησιμεύσει ως μαθησιακή εμπειρία και εισροή για μια τροποποιημένη ή βελτιωμένη προσέγγιση. Το να είστε ευγνώμονες για όλα όσα συμβαίνουν ως εμπειρία μάθησης και ανάπτυξης είναι ένας τρόπος να αποφύγετε την απογοήτευση και την αποθάρρυνση.

Η καθημερινή εστίαση στην ευγνωμοσύνη είναι θεμελιώδης για ένα αίσθημα ευεξίας. Αν κοιτάξετε τα ανεπιθύμητα συμβάντα που σας επηρεάζουν άμεσα ως μονοπάτια προς τη μάθηση και την ανάπτυξη –θα αναθεωρήσετε το σχέδιό σας– αντί να σας βλάψει ο τρόπος της ζωής σημαίνει ότι βλέπετε τα πάντα ως θετικά. Δεν μπορούσες να το αποφύγεις; Ένα μάθημα για το μέλλον. Έχοντας αυτήν την προοπτική, εστιάζει ξανά στο ταξίδι που έχετε ήδη καθορίσει. ελέγχετε τους στόχους και τα σχέδια δράσης και τα έχετε απλοποιήσει και ενσωματώσει σε μια καθημερινή λίστα ελέγχου. Αυτή η μεθοδολογία θα σας κρατήσει σε καλό δρόμο παρά τις απροσδόκητες συνθήκες που θα προκύψουν φυσικά.

Υγεία

Μια ολιστική προσέγγιση για την ευεξία περιλαμβάνει την τακτική άσκηση ως προτεραιότητα, το φαγητό και το ποτό των σωστών πραγμάτων και τον επαρκή ύπνο. Μπορεί να κουραστούμε να ακούμε για αυτά τα θεμελιώδη πράγματα. Ωστόσο, οι άνθρωποι συχνά υποτιμούν τη σημασία τους σε όλους τους άλλους τομείς της προσωπικής απόδοσης και υγείας, συμπεριλαμβανομένης της πνευματικής, ψυχικής και συναισθηματικής υγείας. Για παράδειγμα, μια καλή βόλτα ή προπόνηση το πρωί θα βοηθήσει το μυαλό σας να ξεκαθαρίσει και θα σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε για την καθημερινή σας ρουτίνα. Επιπλέον, η άσκηση στέλνει θετικές χημικές ουσίες στον εγκέφαλό σας, κάνοντας σας πιο υγιείς και πιο χαρούμενους. Ωστόσο, η τακτική άσκηση δεν αρκεί. Πρέπει επίσης να προσέχετε τι τρώτε.

Όσο πιο υγιεινά μπορείτε να τρώτε, τόσο καλύτερα θα σκέφτεστε, θα λειτουργείτε, θα κοιμάστε, θα εργάζεστε και θα αλληλεπιδράτε με τους άλλους, επειδή το πώς αισθάνεστε επηρεάζει αυτά τα πράγματα. Γενικές προτάσεις που ισχύουν για όλους μας είναι η αποφυγή της ζάχαρης και του αλκοόλ, η κατανάλωση πολύ αλατιού, η κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων, φαστ φουντ και οτιδήποτε έχει μεγάλη λίστα συστατικών. Επίσης, η βιολογική χρήση όταν είναι δυνατόν και η ελαχιστοποίηση των περιττών φαρμακευτικών προϊόντων θα καθαρίσει το μυαλό και το σώμα σας από τις τοξίνες. Τέλος, η λεπτομερής εξέταση αίματος και η συζήτηση με έναν γιατρό ή άλλο επαγγελματία μπορεί να σας βοηθήσει να τροποποιήσετε τη διατροφή σας για βελτιστοποιημένη υγεία.

Χωρίς αρκετό ύπνο, δεν θα μπορείτε να εστιάσετε, το σώμα σας δεν θα ανακάμψει, η διάθεση και τα συναισθήματά σας μπορεί να επηρεαστούν και η παραγωγικότητά σας για να πετύχετε τους στόχους σας και να εκτελέσετε τα σχέδιά σας θα διακυβευτεί. Έτσι, εκτός από την τακτική άσκηση και τη διατροφή, ο επαρκής ύπνος είναι το τρίτο σημαντικό συστατικό της καλής υγείας. Είναι όλα διασυνδεδεμένα. Η άσκηση και το να τρώτε καθαρά θα κάνουν τον ύπνο ευκολότερο, καθώς η πέψη σας θα είναι ευκολότερη και καλύτερη και το να είστε φυσικά κουρασμένοι θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε βαθύτερος για να ανανεωθείτε για την επόμενη μέρα.

Χαλάρωση

Οι πολυάσχολοι άνθρωποι τείνουν να μην έχουν το χρόνο να απορροφηθούν σε πολλά από την αρνητικότητα που συμβαίνει συνεχώς στον κόσμο. Αντίθετα, επικεντρώνονται σε αυτά που μπορούν να ελέγξουν. Ωστόσο, θα ήταν καλύτερο να κάνετε τακτικά διαλείμματα για ψυχική, σωματική, συναισθηματική και πνευματική υγεία. Προγραμματίστε τα διαλείμματά σας και κάντε τα ad-hoc όταν χρειάζεται. Η πανδημία έχει απαλλάξει πολλούς από εμάς από το σταθερό πρόγραμμα 9-5, και επομένως το να γνωρίζουμε πότε και πώς να κάνουμε ένα διάλειμμα και να το κάνουμε είναι κρίσιμο για να συνεχίσουμε να αποδίδουμε στο μέγιστο.

Πολλοί άνθρωποι έχουν επίσης βρει πολύ θεραπευτικό να συνδέονται με τη φύση, είτε το πρωί είτε το μεσημέρι, είτε κατά τη διάρκειαΤέλος, μην ξεχνάτε να διασκεδάζετε και να γελάτε μόνοι σας ή με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους σας. Το γέλιο και η ανθρώπινη σύνδεση με αυτούς που αγαπάμε, τακτικά και συχνά, θα βελτιώσουν την αίσθηση της ευεξίας μας, θα μας βοηθήσουν να συγκεντρωθούμε καλύτερα και να είμαστε πιο ευτυχισμένοι. Λίγος χρόνος με κάποιον που αγαπάς μπορεί να είναι ανεκτίμητος. Επομένως, μην ξεχάσετε να δώσετε προτεραιότητα σε αυτό ως μέρος της ημέρας σας. με υγεία και νοοτροπία, μπορείς να τα καταφέρεις! Μην εγκαταλείπετε ποτέ την προσπάθεια. αναθεωρήστε τα σχέδιά σας και συνεχίστε να προχωράτε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η γυμναστική βοηθάει την ψυχική υγεία;

9 Πράγματα που θα βελτιώσουν την αυτοφροντίδα σας χωρίς να ξοδέψετε χρήματα

Πώς θα βοηθήσει η αυτοφροντίδα στη μείωση του άγχους;

4 πράγματα που θα ενισχύσουν την ψυχική σας υγεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς μπορούν οι νυχτερινές βάρδιες να επηρεάσουν την υγεία των γυναικών;

Νυχτερινές βάρδιες: Το να κάνεις νυχτερινές βάρδιες απαιτεί τεράστια πειθαρχία και ορμή. Πολλές βιομηχανίες έχουν μετατοπίσεις νεκροταφείων για να εξυπηρετήσουν τις υπηρεσίες τους όλο το εικοσιτετράωρο. 

Εύκολοι τρόποι για να βοηθήσετε την πρόκληση τοκετού στο 3ο τρίμηνο εγκυμοσύνης

Εγκυμοσύνη πρόκληση: Η εγκυμοσύνη μπορεί να είναι δύσκολη στο τρίτο τρίμηνο, ειδικά καθώς πλησιάζετε την ημερομηνία τοκετού. Με την αύξηση βάρους, η συνεχής δυσφορία είναι κοινή. 

Γιατί δεν μπορώ να μυρίσω το άρωμά μου;

Ο εγκέφαλός σας το επεξεργάζεται και αποφασίζει αν είναι ενδιαφέρον ή όχι. Αν χρησιμοποιείτε ένα άρωμα συνεχώς, η αντίδραση δεν είναι τόσο έντονη και οι οι υποδοχείς σας θα είναι λιγότερο ευαίσθητοι σε αυτό.