Αυτοφροντίδα

Στρες φροντίδα: 4 Εύκολες τεχνικές για τη μείωση του άγχους σας

Στρες φροντίδα: 4 Εύκολες τεχνικές για τη μείωση του άγχους σας

Στρες φροντίδα: 4 Εύκολες τεχνικές για τη μείωση του άγχους σας. Είναι δύσκολο να αγνοήσουμε τα άνευ προηγουμένου και αβέβαια προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο κόσμος μας. 

Η οικονομία μας βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού και οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν αυξανόμενες προκλήσεις για την οικονομική τους επιβίωση. Όλοι νιώθουμε κάποια μορφή άγχους. Στην πραγματικότητα, οι αγχώδεις διαταραχές είναι η συνηθέστερη ψυχική ασθένεια στις ΗΠΑ, που επηρεάζει 40 εκατομμύρια ενήλικες στη χώρα άνω των 18, ή το 18,1% του πληθυσμού κάθε χρόνο. Ωστόσο, μόνο το 36,9% των πασχόντων λαμβάνουν θεραπεία. Η Γενική Αγχώδης Διαταραχή (GAD) επηρεάζει 6,8 εκατομμύρια ενήλικες, ή το 3,1% του πληθυσμού των ΗΠΑ, ωστόσο μόνο το 43,2% λαμβάνουν θεραπεία. Οι γυναίκες είναι δύο φορές πιο πιθανό να επηρεαστούν από τους άνδρες. Η GAD συχνά συμπίπτει με μείζονα κατάθλιψη.

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας (NIMH), τα συμπτώματα της GAD μπορεί να περιλαμβάνουν ανησυχία, κόπωση, δυσκολία εστίασης, ευερεθιστότητα, υπερβολικά συναισθήματα ανησυχίας που είναι δύσκολο να ελεγχθούν και προβλήματα  ύπνου. Δυστυχώς, δεν φαίνεται να υπάρχουν άμεσες θεραπείες ή διορθωτικά μέτρα για την ανακούφιση των δεινών μας βραχυπρόθεσμα. Έτσι, πρέπει να βασιστούμε στην αυτοπερίθαλψη και τις ικανότητές μας να αντεπεξέλθουμε. Καθώς πολλοί άνθρωποι επιστρέφουν στο καταφύγιο, εδώ είναι τέσσερις τεχνικές αντιμετώπισης που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι για να ανακουφίσετε την αγωνία που μπορεί να νιώθετε.

Εστίασε σε ένα πράγμα. Είναι κρίσιμο να παραμείνουμε επικεντρωμένοι σε ένα θέμα που προκαλεί άγχος κάθε φορά. Σταμάτημα σπειροειδούς σκέψης. Τα περισσότερα από όσα συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα είναι εκτός του ελέγχου σας. Προσπάθησε να αποφύγεις τις αρνητικές σπείρες της σκέψης. Προσδιορίστε πότε βρίσκεστε σε μια κλιμάκωση αρνητικής σκέψης αξιολογώντας αν η σκέψη σας είναι ωφέλιμη για την επίλυση ενός προβλήματος. Προσέξτε ότι η υπερβολική σκέψη δεν οδηγεί στην επίλυση προβλημάτων—οδηγεί σε σπειροειδείς σκέψης. Αξιολογήστε τις ικανότητές σας Υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι παρά τις αβεβαιότητες στον κόσμο, εξακολουθείτε να είστε ένα ισχυρό και αποτελεσματικό άτομο στη σφαίρα σας. Δεσμευτείτε να αντιμετωπίσετε ένα φόβο. Αυτοεξυπηρέτηση. Αποσυνδεθείτε από τον υπολογιστή σας και τις οικογενειακές σας δραστηριότητες για να κάνετε κάτι για εσάς.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αντάμειψε τον εαυτό σου σήμερα

Πώς να κάνεις με ασφάλεια έρωτα με τον σύντροφό σου που έχει STD

Αναθεωρημένες Οδηγίες για τη χρήση μασκών προστασίας ανακοίνωσε το Κέντρου Ελέγχου Νοσημάτων των ΗΠΑ

Τα οφέλη της χρήσης του χιούμορ στις σχέσεις σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς αποκτάται η ευημερία στη ζωή μας;

Αυτοφροντίδα: Ακολουθούν μερικοί αποτελεσματικοί και δοκιμασμένοι τρόποι που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την ευημερία σας.

Συμβουλές για μια καλύτερη ζωή

Self care: Υπάρχουν μερικές συμβουλές που λειτουργούν για την πλειοψηφία των ανθρώπων και θα σας βοηθήσουν να αρχίσετε να καταλαβαίνετε πώς να φροντίζετε τον εαυτό σας.

Οι πολλές ώρες εργασίας είναι συναισθηματικά ανθυγιεινές

Υγεία ευεξία: Έρευνες δείχνουν ότι η εργασία αργά συμβάλλει στην εξάντληση, τη χαμηλή καρδιαγγειακή υγεία, την υψηλή αρτηριακή πίεση και τις κακές διατροφικές συνήθειες, την αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ, κατάθλιψη και συχνότητα εμφάνισης διαβήτη.