Αυτοφροντίδα

Στάση ύπνου: Οι καλύτερες στάσεις ύπνου για πόνους στην πλάτη, τον αυχένα και τους ώμους

Στάση ύπνου: Οι καλύτερες στάσεις ύπνου για πόνους στην πλάτη, τον αυχένα και τους ώμους

Στάση ύπνου: Ξαπλώνοντας σε μια στάση που διατηρεί την ένταση του σώματος ενώ κοιμάστε, η αποκατάσταση κατά τη διάρκεια του ύπνου δεν γίνεται όπως θα έπρεπε. Και όσο περνούν τα χρόνια, το πρόβλημα γίνεται χειρότερο.

Πονάει η μέση σας όταν σηκώνεστε από το κρεβάτι το πρωί; Αισθάνεστε τον αυχένα και τους ώμους σας πιασμένους; Οι άβολες στάσεις ύπνου, μπορεί να ασκήσουν πίεση στο σώμα σας την ώρα που κοιμάστε, με αποτέλεσμα, αντί να σηκώνεστε ξεκούραστοι και χαλαροί, να σηκώνεστε πιασμένοι και με πόνο. Το στρώμα και το μαξιλάρι σας, μπορούν να παίξουν μεγάλο ρόλο σε αυτή την αίσθηση. Τι διαφορά μπορεί κάνει στον πόνο ο τρόπος που κοιμάστε; Ξαπλώνοντας σε μια στάση που διατηρεί την ένταση του σώματος ενώ κοιμάστε, η αποκατάσταση κατά τη διάρκεια του ύπνου, δεν γίνεται όπως θα έπρεπε. Και όσο περνούν τα χρόνια, το πρόβλημα γίνεται χειρότερο, καθώς ο χόνδρος που μαλακώνει τις αρθρώσεις σας, φθείρεται.   

Οι καλύτερες στάσεις ύπνου για πόνους στην πλάτη

Η ευθυγράμμιση του κεφαλιού, των ώμων και των γοφών, θα βάλει το σώμα σας σε μια ουδέτερη στάση που θα μειώσει την πίεση. Στόχος σας θα πρέπει να είναι, να βρείτε μια θέση που θα υποστηρίζει τις φυσικές σας καμπύλες στην πλάτη και τον λαιμό σας.

Ύπνος στο πλάι 

  1. Εστιάστε στη διατήρηση της φυσικής καμπύλης του λαιμού. Το μαξιλάρι σας πρέπει να είναι αρκετά παχύ, ώστε να στηρίζει το κεφάλι και το λαιμό σας χωρίς να το αφήνει να πέσει χαμηλά.
  2. Βάλτε ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια σας, για να αποτρέψετε το πάνω μέρος του ποδιού σας να στρίψει τον κορμό σας. Το μαξιλάρι λειτουργεί επίσης, διατηρώντας τους γοφούς και τη σπονδυλική σας στήλη ευθυγραμμισμένα.
  3. Κρατήστε τους μηρούς σας ευθυγραμμισμένους με τον κορμό σας και λυγίστε ελαφρά τα γόνατά σας προς τα πίσω, καθώς αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της πίεσης στο κάτω μέρος της πλάτης σας. 
  4. Αποφύγετε την εμβρυακή στάση. Η εναλλαγή πλευρών μπορεί να βοηθήσει.

Ο ύπνος ανάσκελα

  1. Εάν κοιμάστε ανάσκελα, γλιστρήσετε ένα μικρό μαξιλάρι κάτω από τα γόνατά σας. Αυτή η μικρή ανύψωση λειτουργεί καλά με τη φυσική καμπύλη της σπονδυλικής σας στήλης και βοηθά στην απομάκρυνση της πίεσης από την πλάτη σας.
  2. Όσον αφορά το μαξιλάρι σας, αναζητήστε ένα με μέτριο ύψος που θα κρατά το κεφάλι σας σε ουδέτερη θέση, ώστε να μειώσετε την πίεση στο λαιμό σας. 
  3. Μην κοιμάστε μπρούμυτα, γιατί το να ξαπλώνετε μπρούμυτα μπορεί να σας προκαλέσει μακροχρόνιο πόνο στο λαιμό και στο κάτω μέρος της πλάτης σας.

Οι καλύτερες στάσεις ύπνου για τον πόνο στον ώμο. 

Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά. Εάν προσπαθείτε να αποφύγετε τον πόνο στον ώμο από τον ύπνο, η βαρύτητα δεν είναι σύμμαχος σας. 

  1. Αυτό που χρειάζεστε είναι να κοιμηθείτε ανάσκελα. Το να ξαπλώνετε ανάσκελα, μπορεί να αφήσει τον ώμο σας να κρεμάσει λίγο και άρα να χαλαρώσει.   
  2. Ακουμπήστε το χέρι σας σε μια διπλωμένη κουβέρτα ή σε ένα μαξιλάρι χαμηλά, ώστε να στηρίξετε τον ώμο σας και να τον διατηρήσετε καλύτερα ευθυγραμμισμένο με το σώμα σας.   

 Όσον αφορά το στρώμα μην χρησιμοποιείτε ούτε πολύ μαλακό, ούτε πολύ σκληρό. Αυτό σημαίνει ότι ένα στρώμα με μέτρια σκληρότητα, είναι ιδανικό για να αποφύγετε τους πόνους, αλλά και να διατηρήσετε μια καλή στάση σώματος, με την οποία θα αποφύγετε τους πόνους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Έως 70% υψηλότερα ποσοστά άγχους και ψυχολογικής δυσφορίας για υγειονομικούς

Πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα σας όταν χάνετε τον ύπνο σας

3 tips για μαμάδες με πολλές καθημερινές ασχολίες που θα σας λύσουν τα χέρια

Συμβουλές αυτοφροντίδας για τους επαγγελματίες στην εκπαίδευση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ρευματικές παθήσεις: Άσκηση και η ΓΣ θεραπεία μειώνουν την κόπωση

Φλεγμονώδεις ρευματικές παθήσεις: Η σωματική δραστηριότητα και οι θεραπείες γνωστικής συμπεριφορικής προσέγγισης μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την κόπωση σε άτομα με παθήσεις όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα, η αξονική σπονδυλίτιδα και ο λύκος, σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Aberdeen.

Το κρύο είναι σύμμαχός σας στην απώλεια βάρους-Μελέτη

Μεταβολικό σύνδρομο: Η έκθεση σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να λύσει το πρόβλημα της χρόνιας φλεγμονής που σχετίζεται με την παχυσαρκία, ενώ βελτιώνει την ευαισθησία στην ινσουλίνη και την ανοχή στη γλυκόζη, μέσω της ενεργοποίησης του καφέ λίπους.

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.