Αυτοφροντίδα

Σπατάλη αυτοφροντίδα: Απαλλαγείτε από 4 συνήθειες δαπανών που βλάπτουν τη ζωή σας

Σπατάλη αυτοφροντίδα: Απαλλαγείτε από 4 συνήθειες δαπανών που βλάπτουν τη ζωή σας

Σπατάλη αυτοφροντίδα: Γιατί ορισμένες αγορές μας κάνουν να νιώθουμε τόσο καλά στην αρχή, αλλά στο τέλος καταφέρνουν να μας γεμίζουν με ενοχές; Αγαπήστε τον εαυτό σας, κάνοντας τις σωστές επιλογές!

Γνωρίζατε ότι οι κακές συνήθειες δαπανών και σπατάλης καταστρέφουν τη ζωή σας; Φυσικά η σύγχρονη κοινωνία έχει δομηθεί επάνω στην κατανάλωση. Ο πολιτισμός ενθαρρύνει την σπατάλη όλη την ώρα μέσω πραγμάτων. Παρορμητικές αγορές, ευκολία στο online shopping και shopping therapy! Ωστόσο, μετά από λίγο συνειδητοποιεί κανείς ότι κυνηγά κάτι που δεν πρόκειται ποτέ να τον εκπληρώσει.

Γι’ αυτό και καλό είναι να απαλλαχθείτε το συντομότερο δυνατόν από τις ακόλουθες συνήθειες σε σχέση με τις υπερβολικές δαπάνες:

  • Παρορμητικές δαπάνες: Η παρορμητική αγορά είναι διασκεδαστική, τουλάχιστον αυτή την στιγμή που την κάνετε. Μπαίνετε στο κατάστημα για 1 πακέτο αλεύρι. Πριν το καταλάβετε, έχετε αγοράσει τρεις σακούλες με πράγματα που δεν τα θέλετε καν! Μη νομίζετε ότι είστε μόνοι σας σε αυτό. Σύμφωνα με στατιστικά, οι Αμερικανοί ξοδεύουν 183 δολάρια κάθε μήνα σε τέτοιες παρορμητικές αγορές. Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ξεπεραστεί αυτή η κακή μας συνήθεια. Περιμένετε 24 ώρες πριν κάνετε κλικ στο κουμπί ολοκλήρωσης αγοράς. Αλλά για πιο μόνιμα αποτελέσματα, απλά μάθετε να λέτε “όχι” σε αυτή τη φωνή μέσα σας.
  • Δαπάνες χωρίς παρακολούθηση: Αν πραγματικά θέλετε να διαχειρίζεστε σωστά τα χρήματά σας, πρέπει να μάθετε να παρακολουθείτε τις αγορές σας. Αν κάνετε τον προϋπολογισμό σας και φροντίστε να τον τηρήσετε. Με αυτό τον τρόπο, θα ξέρετε κάθε στιγμή πόσα χρήματα μπορείτε να ξοδέψετε.

  • Δαπάνες για ευκολία: Εφαρμογές παράδοσης, στάθμευση με παρκαδόρο, delivery. ‘Ολοι έχουμε ξοδέψει χρήματα για αυτές τις ανέσεις. Με τις εφαρμογές, είναι τόσο εύκολο να παραλάβετε το δείπνο σας απευθείας από το τηλέφωνό σας. Αλλά η πληρωμή για αυτές τις ευκολίες μπορεί πραγματικά να σας πετάξει εκτός budget. Για να αντισταθείτε, προγραμματίστε τα πάντα εκ των προτέρων.
  • Ξοδεύετε για να νιώσετε καλύτερα: Τέλος, αυτή είναι μια συνήθεια που προσφέρει ανακούφιση, χαρά και αγαλλίαση. Σίγουρα οι αγορές μπορούν να σας κάνουν να νιώσετε καλύτερα. Όμως αυτό ισχύει μονάχα προσωρινά. Αφού η ευτυχία που προκαλείται από τέτοιες αγορές ξεθωριάσει, σειρά έχουν οι ενοχές. Προς αποφυγήν τέτοιων δυσάρεστων συναισθημάτων, μείνετε μακριά από τις συγκρίσεις. Μην μπαίνετε στη διαδικασία να ελέγχετε τι έχουν οι άλλοι (κυρίως στα social media). Και όταν νιώθετε ευάλωτοι, μείνετε μακριά από τα καταστήματα.

 

Όλα γίνονται με λίγη καλή θέληση και προσήλωση στον στόχο. Μετά από καιρό, θα μπορείτε να αισθάνεστε πραγματικά περήφανοι για εσάς και τις επιλογές σας. Εξοικονομώντας χρήματα και κάνοντας καλύτερες αγορές, σαφώς και φροντίζετε τον εαυτό σας. Φροντίζετε να αποφύγετε το συναισθηματικό rollercoaster ανάμεσα στη χαρά και την απογοήτευση. Ταυτόχρονα, μαθαίνετε τι έχει αληθινά αξία στη ζωή!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τι λένε τα στοιχεία για το ρεκόρ των κερδών της Amazon

Επιδότηση για κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος σε μεσαίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Πρωτότυπη έρευνα για τον εθισμό στις online αγορές

Σχέση online αγορών με ψυχική διαταραχή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αντιμετωπίστε το σύμπλεγμα ανωτερότητας

Σύμπλεγμα ανωτερότητας: Πολλοί άνθρωποι χωρίς να το κατανοούν πλήρως συμπεριφέρονται ναρκισσιστικά, εκφράζοντας αυτό που ονομάζεται σύμπλεγμα (ή σύνδρομο) ανωτερότητας.

Όταν η αυτοφροντίδα, γίνεται μέσο για την διαχείριση του άγχους

Αυτοφροντίδα Άγχος: Η σημασία ενός καλού ύπνου στην ψυχική υγεία είναι καθοριστική. Και ολοένα και περισσότερες μελέτες δεικνύουν ότι μία καλή ρουτίνα πριν τον ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα και περισσότερο.

Φροντίστε τον εαυτό σας...μαγειρεύοντάς σας υγιεινά

Αυτοφροντίδα μαγειρική: Εάν θέλουμε να υιοθετήσουμε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τότε η μαγειρική αποτελεί βασικό πυλώνα στις προσπάθειές μας. Πέρα από την εξοικονόμηση χρημάτων, είναι ένα μέσο έκφρασης αλλά και αυτοφροντίδας.

Τι μας προσφέρει η αυτοάμυνα μακροπρόθεσμα;

Αυτοάμυνα: Πολλές φορές παραλύουμε μπροστά σε έναν άγνωστο κίνδυνο, ενώ πρέπει να αντιδράσουμε. Τα μαθήματα αυτοάμυνας βοηθούν στη σωστή αντιμετώπιση επικίνδυνων καταστάσεων, ενισχύοντας παράλληλα την αυτοπεποίθησή μας.

Τεχνικές αυτοβοήθειας για την διαχείριση του άγχους

Αυτοφροντίδα άγχος: Η αναπνοή είναι το κλειδί στη διαχείριση του άγχους. Για να ανακτήσετε τον έλεγχο, όταν τα πράγματα πιέζουν, ξαπλώστε κάπου ήσυχα και τοποθετήστε το ένα χέρι στην καρδιά σας και το ένα χέρι πάνω από το στομάχι σας. Πάρτε μια βαθιά εισπνοή από τη μύτη μετρώντας ως το 7 και εκπνεύστε για 7. Συνεχίστε να κάνετε αυτήν την άσκηση μέχρι να αισθανθείτε ήρεμοι ξανά.

3 βήματα αυτοφροντίδας μετά από έναν τσακωμό

Ζευγάρια καβγάς αυτοφροντίδα: Είναι πολύ συχνό φαινόμενο τα ζευγάρια να τσακώνονται. Η κατάσταση μετά από έναν καβγά θυμίζει εμπόλεμη ζώνη. Πώς να το αντιμετωπίσουμε αναίμακτα;