Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Πώς να κατακτήσετε την τηλεργασία μέσα από tips αυτοφροντίδας;

Πώς να κατακτήσετε την τηλεργασία μέσα από tips αυτοφροντίδας;

Πώς μπορείτε να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας και να ευδοκιμήσετε στη ζούγκλα του γραφείου σας στο σπίτι;

Οι ασαφείς γραμμές μεταξύ εργασίας και προσωπικού χώρου, το τραγούδι της σειρήνας του ψυγείου και ο πάντα παρών πειρασμός του καναπέ μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε εξάντληση, αφήνοντάς σας να αισθάνεστε εξαντλημένοι και μη παραγωγικοί. Μη φοβάστε, απομακρυσμένοι εργαζόμενοι, η αυτοφροντίδα δεν είναι μόνο αφρόλουτρα και μάσκες προσώπου. Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές για να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας και να ευδοκιμήσετε στη ζούγκλα του γραφείου σας στο σπίτι:

Δημιουργήστε τα όριά σας

  • Διαχωρισμός χώρου: Διαχωρίστε φυσικά τον χώρο εργασίας σας από τον χώρο διαβίωσής σας. Εάν ένα ελεύθερο δωμάτιο δεν είναι μια επιλογή, ορίστε μια γωνιά και διακοσμήστε την διαφορετικά για να υποδείξετε στον εγκέφαλό σας ότι είναι ώρα να δουλέψετε.
  • Προγραμματίστε τελετουργικά: Αντιμετωπίστε την εργάσιμη ημέρα σας σαν μια κανονική ημέρα γραφείου. Ορίστε τις ώρες εργασίας, μείνετε σε αυτές (όσο το δυνατόν περισσότερο!) και χρησιμοποιήστε ένα τελετουργικό κλεισίματος, όπως να κλείσετε το φορητό υπολογιστή σας ή να τακτοποιήσετε τον χώρο εργασίας σας για να σηματοδοτήσετε το τέλος της ημέρας.
  • Σιγήστε τις σειρήνες: Αντισταθείτε στην παρόρμηση να ελέγχετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε πέντε λεπτά. Ορίστε σαφείς ώρες επικοινωνίας και αποκλείστε τους περισπασμούς με εφαρμογές ή επεκτάσεις προγράμματος περιήγησης.

Μετακινήστε το σώμα σας, τροφοδοτήστε το μυαλό σας:

  • Σηκωθείτε από το γραφείο: Μην κολλάτε στην καρέκλα σας! Προγραμματίστε διακοπές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τεντωθείτε, κάντε έναν γρήγορο περπάτημα ή κάντε μερικές γρήγορες στάσεις γιόγκα. Το σώμα και το μυαλό σας θα σας ευχαριστήσουν.
  • Τροφοδοτήστε την εστίασή σας: Αποφύγετε τα ζαχαρούχα σνακ και τα λιπαρά φαγητά. Επιλέξτε υγιεινές τροφές που τονώνουν τον εγκέφαλο, όπως φρούτα, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ολικής αλέσεως. Μείνετε ενυδατωμένοι με νερό και αφεψήματα από βότανα.
  • Ψηφιακή αποτοξίνωση: Δώστε στα μάτια και τον εγκέφαλό σας ένα διάλειμμα από τις οθόνες. Απομακρυνθείτε από τον υπολογιστή στο μεσημεριανό σας διάλειμμα, διαβάστε ένα βιβλίο ή ακούστε μουσική.

 

Σύνδεση και επαναφόρτιση

  • Κοινωνική πεταλούδα: Προγραμματίστε εικονικά διαλείμματα για καφέ με συναδέλφους, επικοινωνήστε με φίλους στο διαδίκτυο ή εγγραφείτε σε διαδικτυακές κοινότητες για μια δόση ανθρώπινης σύνδεσης.
  • Θεραπεία της φύσης: Πάρτε λίγο καθαρό αέρα και ηλιοφάνεια! Κάντε μια βόλτα στο πάρκο, φάτε το μεσημεριανό σας έξω ή ακόμα και απλά ανοίξτε ένα παράθυρο. Η φύση έχει έναν ισχυρό τρόπο να ηρεμεί το μυαλό και να επαναφορτίζει την ψυχή.
  • Χόμπι: Ανακαλύψτε ξανά τα πάθη σας! Ξεσκονίστε την κιθάρα σας, πάρτε αυτό το εγκαταλελειμμένο έργο ζωγραφικής ή ξεκινήστε το μυθιστόρημα που ονειρευόσασταν. Η ύπαρξη δημιουργικών διεξόδων είναι απαραίτητη για την ευημερία.

Η αυτοφροντίδα δεν είναι εγωιστική, είναι απαραίτητη. Δίνοντας προτεραιότητα στη σωματική και ψυχική σας υγεία, θα γίνετε ένας πιο χαρούμενος, πιο παραγωγικός εργαζόμενος και ένας πιο χαρούμενος, πιο χαλαρός άνθρωπος. Λοιπόν, αναπνεύστε βαθιά, φορέστε το άνετο παντελόνι σας και αγκαλιάστε την επανάσταση της αυτοφροντίδας. Το γραφείο του σπιτιού σας θα σας ευχαριστήσουμε για αυτό!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς επέδρασε η εργασία από το σπίτι στην ψυχική μας υγεία;

5 βήματα για για μια πιο όμορφη και αποδοτική ημέρα

Τι προβλέπει η εγκύκλιος για την εργασία εξ αποστάσεως εν όψει καύσωνα;

Γιατί η εργασία στο κρεβάτι είναι επιβλαβής για την υγεία μας;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Είναι θερμοπληξία ή τροφική δηλητηρίαση; Μάθετε πώς η ζέστη επηρεάζει το στομάχι σας

Ζέστη στομάχι: Η διάκριση μεταξύ θερμοπληξίας και τροφικής δηλητηρίασης μπορεί να είναι δύσκολη καθώς και οι δύο καταστάσεις μπορεί να παρουσιάζουν παρόμοια γαστρεντερικά συμπτώματα όπως ναυτία, έμετος και κοιλιακό άλγος.

Πώς να φροντίσετε την μητέρα σας μετά από επέμβαση ισχίου;

Φροντίδα ισχίο: Η φροντίδα της μητέρας σας μετά από χειρουργική επέμβαση ισχίου απαιτεί υπομονή, προσοχή στη λεπτομέρεια και μια υποστηρικτική προσέγγιση για να βοηθήσει την ανάκαμψη και την άνεσή της.

Πώς να φροντίσετε μια θαλάσσια χελώνα αν την βρείτε τραυματισμένη;

Θαλάσσια χελώνα: Εάν συναντήσετε μια τραυματισμένη θαλάσσια χελώνα, είναι σημαντικό να χειριστείτε την κατάσταση με προσοχή και να ακολουθήσετε τα κατάλληλα βήματα για να εξασφαλίσετε την ευημερία της χελώνας.

Close Icon