Αυτοφροντίδα

Πεντικιούρ στο σπίτι: Φροντίστε τα πόδια και τον εαυτό σας με ένα χαλαρωτικό πεντικιούρ

Πεντικιούρ στο σπίτι: Φροντίστε τα πόδια και τον εαυτό σας με ένα χαλαρωτικό πεντικιούρ

Πεντικιούρ στο σπίτι: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το πώς να προετοιμάσετε τα δάχτυλα των ποδιών σας για το καλοκαίρι.

Εάν επιθυμείτε να φροντίσετε τα κάτω άκρα σας, αλλά δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα να το κάνετε σε ένα ινστιτούτο περιποίησης, μπορείτε να το καταφέρετε μόνες σας στο σπίτι. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μερικά εργαλεία πεντικιούρ. Τουλάχιστον, θα θελήσετε να έχετε ένα νυχοκόπτη, μια λίμα, ένα basic coat , ένα top coat και λίγο βερνίκι. Άλλες προμήθειες, όπως ποδόλουτρο, λάδι επιδερμίδας και λίμα ποδιών για την αφαίρεση κάλων είναι προαιρετικά, αλλά είναι ωραίο να τα έχετε. 

Πεντικιούρ στο σπίτι

Βήμα 1: Αφαιρέστε το παλιό βερνίκι. Αφαιρέστε τυχόν βερνίκι που μένει με ένα βαμβακερό στρογγυλό καθαριστικό νυχιών και βερνίκι νυχιών. ( Το ασετόν θα σας βοηθήσει να αφαιρέσετε πιο εύκολα οποιοδήποτε επίμονο βερνίκι—όπως αυτά που περιέχουν ενοχλητικό γκλίτερ.) Εάν δεν έχετε βαμβάκια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χαρτοπετσέτα, αλλά αυτό το υλικό δεν είναι τόσο λειαντικό, οπότε η αφαίρεση θα απαιτήσει λίγο περισσότερο τρίψιμο.

Βήμα 2: Μουλιάστε τα πόδια σας. Εάν κάνετε ποδόλουτρο, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να το βγάλετε. Διαφορετικά, μπορείτε να γεμίσετε τη μπανιέρα σας και να καθίσετε στην άκρη. Γεμίστε τη λεκάνη σας με ζεστό νερό και προσθέστε άλατα. Είναι μια εξαιρετική επιλογή, ειδικά για τα πονεμένα πόδια. Αφήστε τα πόδια σας να καθίσουν για πέντε έως 10 λεπτά για να μαλακώσουν τα πετσάκια σας και μετά στεγνώστε ένα πόδι τη φορά. Εάν έχετε εργαλείο που αφαιρεί τα πετσάκια, εφαρμόστε γύρω από τα πετσάκια και στις φτέρνες για να βοηθήσετε να απαλύνετε τα τραχιά πόδια και να αφαιρέσετε τους κάλους.

Βήμα 3: Κόψτε και λιμάρετε τα νύχια σας. Ξεκινήστε με νυχοκόπτη για να ξεκινήσετε το κόψιμο. Μην ανησυχείτε για την τελειοποίηση των άκρων. Στη συνέχεια, πιάστε τη λίμα σας για να μαλακώσει και να διαμορφωθεί. Εάν οι φτέρνες ή τα δάχτυλά σας είναι λίγο τραχιά, χρησιμοποιήστε μια λίμα ποδιών ή μια ελαφρόπετρα για να λειάνετε απαλά το δέρμα και τυχόν κάλους που μπορεί να έχετε.

Βήμα 4: Κάντε λίγο μασάζ στον εαυτό σας. Τώρα, για το καλύτερο μέρος: Μόλις στεγνώσουν και υποβληθούν σε επεξεργασία και τα δύο πόδια, εφαρμόστε μια ενυδατική κρέμα για ξηρό δέρμα σε κάθε πόδι. Κάντε μασάζ στα πόδια και στα δάχτυλα των ποδιών σας για λίγα λεπτά—ή όσο θέλετε! Πόντοι μπόνους εάν έχετε ένα ηλεκτρικό μασάζ ποδιών (σε αυτήν την περίπτωση, παραλείψτε τη λοσιόν!).

Βήμα 5: Προετοιμάστε τα δάχτυλα των ποδιών σας. Χρησιμοποιήστε ένα βαμβάκι για να αφαιρέσετε τυχόν υπερβολικά υπολείμματα λιπαρότητας.

Βήμα 6: Εφαρμόστε μια λεπτή στρώση βάσης. Μην παραλείψετε αυτό το βήμα—είναι σημαντικό εάν θέλετε το πεντικιούρ σας να έχει διάρκεια, καθώς η βασική στρώση είναι αυτό που παρέχει ένα φράγμα μεταξύ των φυσικών ελαίων από τα νύχια σας και του βερνικιού.

Βήμα 7: Εφαρμόστε βερνίκι. Μόλις στεγνώσει η βασική στρώση, απλώστε σε μια λεπτή στρώση του χρώματος της επιλογής σας. Αφήστε να στεγνώσει και μετά εφαρμόστε μια δεύτερη λεπτή στρώση χρώματος. Αν δυσκολεύεστε να βάψετε τα μικροσκοπικά δάχτυλα των ποδιών, προσπαθήστε να τα διαχωρίσετε περισσότερο για να έχετε καλύτερη πλεονεκτική θέση. Το να βάζετε λιγότερο βερνίκι στη βούρτσα μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κρατήσετε τα πράγματα τακτοποιημένα.

Βήμα 8: Μην ξεχνάτε το top coat. Ένα άλλο κρίσιμο βήμα για να διαρκέσει το βερνίκι: το top coat. Μια λεπτή στρώση top coat σφραγίζει τα πάντα και αποτρέπει το πρόωρο θρυμματισμό. Αφήστε να στεγνώσει—κάντε μια δοκιμή αφής στα 10 έως 15 λεπτά, αν και 20 έως 30 λεπτά είναι ιδανικά, ειδικά εάν φοράτε κάλτσες ή παπούτσια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Περιποιηθείτε τα πόδια σας με ένα χαλαρωτικό πεντικιούρ

Ποια είναι τα οφέλη του θεραπευτικού πεντικιούρ;

Ποια λάθη να αποφεύγουμε όταν φτιάχνουμε τα νύχια μας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.