Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Οικονομική σταθερότητα: Ποιος ο ρόλος που παίζει στην προσωπική σας υγεία;

Οικονομική σταθερότητα: Ποιος ο ρόλος που παίζει στην προσωπική σας υγεία;

Οικονομική σταθερότητα: Αν και δεν αγοράζουν την ευτυχία, τα χρήματα μπορούν σίγουρα να φέρουν ένα επίπεδο ευκολίας στη ζωή σας.

Τα χρήματα παίζουν μεγάλο ρόλο στην ευεξία. Αν και δεν αγοράζουν την ευτυχία, τα χρήματα μπορούν σίγουρα να φέρουν ένα επίπεδο ευκολίας στη ζωή σας. Η οικονομική σταθερότητα παίζει σημαντικό ρόλο στην ευεξία σας. Η οικονομική σταθερότητα δεν σημαίνει αυτόματα μια ζωή χωρίς άγχος ή μια ζωή χωρίς προβλήματα, ωστόσο, η οικονομική σταθερότητα μπορεί σίγουρα να φέρει μια ορισμένη ευκολία στη ζωή σας. Ακολουθούν ορισμένοι λόγοι για τους οποίους η χρηματοπιστωτική σταθερότητα είναι σημαντική.

  • Η χρηματοπιστωτική σταθερότητα εξαγοράζει τον σεβασμό: Είτε συμφωνούμε είτε όχι, η κοινή τάση είναι να αποφεύγουμε άτομα που πάντα ζητούν χρήματα ή πράγματα ή αφηγούνται τα προβλήματά τους λόγω έλλειψης χρημάτων. Τώρα υποθέστε ότι είστε το άτομο που ζητά χρήματα ή πράγματα και παραπονιέται για δυσκολίες. Θα λάβατε κάποιο σεβασμό από άτομα, συμπεριλαμβανομένων στενών συγγενών; Σίγουρα όχι. Η σύγχρονη κοινωνία σέβεται μόνο τους ανθρώπους που είναι οικονομικά σταθεροί.
  • Μειώνει το άγχος: Ένα οικονομικά ασταθές άτομο μπορεί να υποφέρει από πόνους, πόνους, συχνούς πυρετούς και λοιμώξεις. Επομένως, η οικονομική σταθερότητα διασφαλίζει ότι δεν θα πέσετε θύματα στρες που σχετίζονται με χρήματα και ψυχικές διαταραχές. Τα χρήματα σάς προσφέρουν υγιεινή τροφή και αν χρειαστεί ιατρική φροντίδα.
  • Γήρας & Συνταξιοδότηση: Ένα οικονομικά σταθερό άτομο ή ζευγάρι είναι σε θέση να επενδύσει σε προγράμματα και να σχεδιάζει να συγκεντρώσει πλούτο για εκείνα τα χρυσά χρόνια που το κανονικό εισόδημα παύει. Ως εκ τούτου, μπορούν να ζήσουν πιο ευτυχισμένη ζωή ως συνταξιούχοι.

Πώς να είστε πιο σταθεροί οικονομικά

Ενώ η οικονομική σταθερότητα φέρνει μια σειρά από μεγάλα οφέλη, απαιτεί σκληρή δουλειά, κίνητρο και πρόθεση. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να βελτιώσετε την οικονομική σας υγεία:

  • Δημιουργήστε έναν προϋπολογισμό. Μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στο διαδίκτυο για πρότυπα ή να δημιουργήσετε ένα που ταιριάζει στις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής σας. Όταν κάνετε έναν προϋπολογισμό, είναι σημαντικό να θυμάστε να θέτετε ρεαλιστικούς στόχους, να διαχωρίζετε τις ανάγκες σας από τα θέλω σας.
  • Κάντε ένα σχέδιο για τη μείωση και τελικά την εξάλειψη όλων των χρεών σας. Υπάρχουν μερικοί εξαιρετικοί διαδικτυακοί πόροι που μπορούν να βοηθήσουν, από παραδείγματα σχεδίων πληρωμών έως φύλλα παρακολούθησης χρέους. Ξεκινήστε αντιμετωπίζοντας πρώτα το μικρότερο χρέος σας και φτάστε μέχρι τα μεγαλύτερα ποσά.
  • Εκτός από την αντιμετώπιση του παλιού χρέους, αποφύγετε την απόκτηση νέου χρέους. Οι περισσότερες μορφές καταναλωτικού χρέους αποκτώνται εύκολα, αλλά έχουν άμεσες και κρυφές χρεώσεις, καθώς και εξαιρετικά υψηλά επιτόκια. Μπορεί να είναι δελεαστικό, αλλά είναι σημαντικό να παραμείνετε συγκεντρωμένοι στις οικονομικές σας προτεραιότητες.
  • Ξεκινήστε να αποταμιεύετε – ακόμα και λίγο. Το να έχετε έστω και μια μικρή αποταμίευση μπορεί να βοηθήσει σε περιόδους που το νέο χρέος φαίνεται ως η μόνη επιλογή και θα είναι λιγότερο πιθανό να συνάψετε γρήγορα δάνεια. Πληρώστε πρώτα τον εαυτό σας με τη μορφή της απόθεσης μικρών χρηματικών ποσών. Θα σας βοηθήσει επίσης να μειώσετε το άγχος γιατί θα ξέρετε ότι έχετε ένα μικρό buffer σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
  • Να έχετε ένα δίχτυ ασφαλείας. Εκτός από έναν λογαριασμό ταμιευτηρίου, είναι σημαντικό να έχετε ένα σχέδιο για αλλαγές ζωής ή κρίσεις. Ο προγραμματισμός για το απρόβλεπτο μέλλον μπορεί να βοηθήσει τόσο εσάς όσο και τα αγαπημένα σας πρόσωπα να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.

Ποια τα μειονεκτήματα της οικονομικής αστάθειας;

  • Εκείνοι που βιώνουν οικονομικό στρες είναι πιο πιθανό να εμπλακούν σε ανθυγιεινές συμπεριφορές αντιμετώπισης: Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν το ποτό, το κάπνισμα, την υπερκατανάλωση τροφής ή άλλους ανθυγιεινούς μηχανισμούς ως απάντηση στο άγχος τους. Δυστυχώς, αυτό οδηγεί σε περισσότερο άγχος, το οποίο συνδέεται με ακόμη περισσότερους κινδύνους για την υγεία.
  • Λιγότερος ύπνος: Όταν τα άτομα βρίσκονται υπό οικονομική πίεση, συχνά αντιμετωπίζουν προβλήματα ύπνου (ή πολλές ώρες εργασίας) που μπορεί να αυξήσει το έλλειμμα ύπνου με την πάροδο του χρόνου. Όχι μόνο αυτό προκαλεί χρόνια κόπωση, αλλά βλάπτει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού και τις γνωστικές ικανότητες, ενώ προκαλεί επίσης πρόσθετη κυκλοθυμία.
  • Ανθυγιεινά συναισθήματα: Η οικονομική πίεση, και ιδιαίτερα το χρέος, μπορεί να προκαλέσει ανθυγιεινά συναισθήματα που μπορεί να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία σας. Συχνά υπάρχει άγχος, απογοήτευση και μια αίσθηση απελπισίας που συνοδεύεται από την αύξηση του χρέους και την αδυναμία ακόμη και την πληρωμή των τόκων.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μοναξιά: Η κρυφή κρίση ψυχικής υγείας που κοστίζει 2,7 δισ. δολάρια ετησίως

5 Σημάδια που σας δείχνουν ότι είστε έτοιμοι να γίνετε γονείς

Τα κρεβάτια τελειώνουν στο νοσοκομείο του Πεκίνου καθώς η COVID φέρνει περισσότερους αρρώστους

Ποια είναι τα οφέλη της καλής ψυχικής ευεξίας;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι δερματικές παθήσεις μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα ύπνου 

Η έλλειψη ποιοτικού ύπνου μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στη συνολική υγεία και ευεξία ενός ατόμου. Η χρόνια στέρηση ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα, αυξημένο κίνδυνο λοιμώξεων, γνωστική εξασθένηση και διαταραχές της διάθεσης.

Dry skin brushing:Τι είναι το στεγνό βούρτσισμα δέρματος και πώς το ωφελεί

Το στεγνό βούρτσισμα μπορεί να είναι μια εξαιρετική προσθήκη στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας για να σας βοηθήσει να απολεπίσετε το δέρμα σας, να βελτιώσετε την κυκλοφορία και να προωθήσετε μια υγιή λάμψη.

Τα καλύτερα συστατικά και προϊόντα περιποίησης δέρματος για προστασία από την περιβαλλοντική βλάβη 

Θυμηθείτε να εφαρμόζετε επίσης άλλα μέτρα προστασίας του δέρματος, όπως η παραμονή ενυδατωμένη, η υγιεινή διατροφή και ο αρκετός ύπνος, για να υποστηρίξετε περαιτέρω την άμυνα του δέρματός σας έναντι των περιβαλλοντικών στρεσογόνων παραγόντων.

Τι είναι το υγρό κολλαγόνο; Οφέλη και πιθανές παρενέργειες 

Το κολλαγόνο μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της υγείας του εντέρου υποστηρίζοντας τη βλεννογόνο επένδυση του πεπτικού σωλήνα. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής και στη βελτίωση της πέψης.

Close Icon