Αυτοφροντίδα

Hangover: Φυσικοί τρόποι για να απαλλαγείτε από τη δυσφορία μετά από ξενύχτι

Hangover: Φυσικοί τρόποι για να απαλλαγείτε από τη δυσφορία μετά από ξενύχτι

Hangover: Μετά από ένα ξενύχτι, συνήθως το επόμενο πρωί είναι εφιαλτικό. Πώς να επανέλθετε νωρίτερα μετά από hangover;

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει μαγικό φίλτρο που να σας απαλλάσσει από ένα hangover. Αλλά αν νομίζετε ότι μπορεί να το παρακάνετε, αυτά τα βήματα θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να μειώσετε τα συμπτώματά σας το πρωί. 

  • Μην περιμένετε μέχρι το τέλος της νύχτας για να φάτε για παράδειγμα μια πίτσα. Μπορεί να είναι πολύ αργά γιατί το αλκοόλ είναι ήδη στο σώμα σας. Άρα κατανάλωση τροφής ή το να πίνετε νερό δεν θα επηρεάσει τον τρόπο απορρόφησής του αλκοόλ. Αλλά αν τσιμπάτε μικρά γεύματα και έχετε νερό ενώ πίνετε αυτά τα κοκτέιλ, το hangover της επόμενης μέρας μπορεί να μην είναι και τόσο κακό. Το να έχετε φαγητό στο στομάχι σας ενώ πίνετε μειώνει το ποσοστό μέγιστης συγκέντρωσης αλκοόλ στο αίμα κατά περίπου το ένα τρίτο, λένε οι ειδικοί. Όσο λιγότερο αλκοόλ έχεις στο αίμα σου τόσο λιγότερο άσχημα θα νιώσεις την επόμενη μέρα. Μια καλή ιδέα είναι να εναλλάσσεται αλκοολούχα και μη αλκοολούχα ποτά κατά τη διάρκεια μιας βραδιάς. Υπάρχουν λοιπόν φυσικοί τρόποι για να κάνετε ένα hangover να διαρκέσει λιγότερο την επόμενη μέρα:
  • Νερό: Το να πίνετε νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας και την επόμενη μέρα είναι μία πολύ καλή λύση για το αυριανό hangover. Το αλκοόλ είναι διουρητικό και αυτό σημαίνει ότι σας κάνει να ουρείτε πολύ, πράγμα που σας κάνει να χάσετε πολύ υγρό γρήγορα. Τα άσχημα συμπτώματα του hangover οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην αφυδάτωση, οπότε η αντικατάσταση αυτής της απώλειας υγρών με νερό μπορεί να βοηθήσει. Είναι επίσης έξυπνο να κρατάτε ένα μπουκάλι νερό δίπλα στο κρεβάτι σας, ώστε να μπορείτε να ενυδατωθείτε μόλις ξυπνήσετε το πρωί. Όταν πίνετε πολύ αλκοόλ, τότε αυτό συγκρατεί μια χημική ουσία του εγκεφάλου που ονομάζεται γλουταμινικό. Όταν φύγει η επήρεια του αλκοόλ και έρθει το hangover τότε έρχονται και η ευερεθιστότητα, πονοκέφαλος, ναυτία και κόπωση.
  • Πιείτε αλκοόλ: Ναι, ναι βλέπετε πολύ σωστά! Αν πιείτε ένα ή δύο ποτά το επόμενο πρωί, θα κρατήσετε ξανά μια ουσία που λέγεται γλουταμινικό σε σωστά επίπεδα. Τα συμπτώματα του hangover σας θα δείτε ότι θα βελτιωθούν. Αλλά δεν θα κρατήσει για πολύ και δεν πρέπει να συνεχίσετε να πίνετε γιατί θα αντιμετωπίσετε ένα καινούργιο hangover.

Εκτός από τους παραπάνω τρόπους να αντιμετωπίσετε ένα hangover, μπορείτε επίσης να ψάξετε για ένα αντιφλεγμονώδες φάρμακο όπως η ιβουπροφαίνη. Αν δεν θέλετε να πάρετε φάρμακα, τότε πιείτε σκέτο καφέ και είναι σίγουρο ότι αυτό θα σας βοηθήσει να συνέλθετε γρηγορότερα από το ξενύχτι. 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι μικρές ατομικές μειώσεις στην κατανάλωση αλκοόλ μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντική μείωση των επιπτώσεων του πληθυσμού"

Εκείνοι με διαταραχή χρήσης ουσιών ήταν πιο πιθανό να προσβληθούν από τον κορωνοϊό αφού έλαβαν και τα δύο εμβόλια, λέει μελέτη.

Επωφεληθείτε από τον φετινό Sober October χωρίς αλκοόλ

Στην αναζήτηση για μεταμόσχευση ήπατος οι ασθενείς διαχωρίζονται ως προς τη χρήση αλκοόλ

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.

Συμβουλές για να μάθετε να φροντίζετε τον εαυτό σας

Χαμηλή αυτοεκτίμηση αυτοφροντίδα: Κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα χαμηλής αυτοπεποίθησης, όλη τους τη ζωή. Η κατάσταση αυτή ρίχνει την ψυχολογία μας, έχει κακό αντίκτυπο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις και φυσικά, αναπόφευκτα, επηρεάζει την απόδοση στη δουλειά μας.

Πώς να σταματήσετε να τρώτε συναισθηματικά

Συναισθηματική διατροφή: Το πρώτο βήμα που μπορείτε να κάνετε είναι να αναγνωρίσετε τα ερεθίσματα και τις καταστάσεις που πυροδοτούν την συναισθηματική διατροφή στη ζωή σας. Η τήρηση ημερολογίου διατροφής μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό καταστάσεων όπου κάποιος είναι πιο πιθανό να φάει λόγω συναισθηματικής παρά σωματικής πείνας. Η παρακολούθηση της συμπεριφοράς σας είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αποκτήσετε εικόνα για τις διατροφικές σας συνήθειες.

"Στιγμές" ευτυχίας με αιθέρια έλαια

Αιθέρια έλαια Ευτυχία: Yπάρχουν αιθέρια έλαια που προάγουν την ευτυχία. Αυτά τα έλαια επηρεάζουν το μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου - το μέρος του εγκεφάλου που ελέγχει τα συναισθήματα, τη συμπεριφορά, τα κίνητρα, τη μακροπρόθεσμη μνήμη και την όσφρηση. Αυτά τα αιθέρια έλαια είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης, του άγχους και της αυτοαμφισβήτησης.