Αυτοφροντίδα

Φροντίστε το δέρμα σας: Ποια είναι τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την επιδερμίδα;

Φροντίστε το δέρμα σας: Ποια είναι τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την επιδερμίδα;

Φροντίστε το δέρμα σας: Οι βιταμίνες που υπάρχουν μέσα στα συμπληρώματα διατροφής μπορούν να φροντίσουν το δέρμα και να το διατηρήσουν ενυδατωμένο.

Η γήρανση και ο ήλιος επηρεάζουν το δέρμα μας. Όλο και περισσότερο, οι άνθρωποι λαμβάνουν αντιοξειδωτικά στη ρουτίνα περιποίησης του δέρματός τους. Στόχος τους είναι να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος από μέσα προς τα έξω.

Συμπληρώματα για το δέρμα και την ομορφιά

Ορισμένες βιταμίνες και αντιοξειδωτικά μπορεί να βελτιώσουν την υγεία και την ποιότητα του δέρματός σας. Οι βιταμίνες C και E και το σελήνιο είναι αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματος από τις βλάβες του ήλιου.

  • Βιταμίνη Α: Η βιταμίνη Α, γνωστή και ως ρετινόλη, είναι το κλειδί για την ανάπτυξη των κυττάρων και χρησιμοποιείται συχνά ως τοπική θεραπεία αντιγήρανσης.
  • Συνένζυμο Q10: Το συνένζυμο Q10, επίσης γνωστό ως CoQ10, δρα ως αντιοξειδωτικό, το οποίο βοηθά στην προστασία των κυττάρων από βλάβες.
  • Βιταμίνη C: Η βιταμίνη C, το ασκορβικό οξύ, είναι ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά τους ιστούς να αναπτυχθούν και να επανορθωθούν.
  • Βιταμίνη Ε: Η βιταμίνη Ε βοηθά το σώμα να ρυθμίσει τα επίπεδα ρετινόλης, η οποία είναι απαραίτητη για υγιές δέρμα.
  • Σελήνιο: Το σελήνιο είναι ένα μέταλλο που μπορεί να βοηθήσει στην προστασία του δέρματος από τις βλάβες από τον ήλιο και τις ρυτίδες.

Πληροφορίες για βιταμίνες και συμπληρώματα

Ξέρετε πώς να αξιολογείτε τις βιταμίνες και τα συμπληρώματα; Υπάρχουν τόσες πολλές βιταμίνες, συμπληρώματα και εκχυλίσματα βοτάνων στα ράφια. Χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές για να μάθετε ποιες μπορεί να είναι κατάλληλες για εσάς.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Φροντίστε τα πόδια με ένα χαλαρωτικό πεντικιούρ

H σεξουαλική ζωή βοηθά στην καταπολέμηση της ακμής;

Βρες το κραγιόν που σου ταιριάζει και τρέλανε τους πάντες!

Scrub με θαλασσινό αλάτι για να μακρύνουν τα μαλλιά σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.