Αυτοφροντίδα

Δυσκοιλιότητα εγκυμοσύνη: Βρείτε ανακούφιση από τη δυσάρεστη αυτή κατάσταση

Δυσκοιλιότητα εγκυμοσύνη: Βρείτε ανακούφιση από τη δυσάρεστη αυτή κατάσταση

Δυσκοιλιότητα εγκυμοσύνη: Ποιος ο λόγος για την δυσκοιλιότητα που δημιουργείται κατά την εγκυμοσύνη και ποιοι οι τρόποι αντιμετώπισης αυτής της δύσκολης και τόσο άβολης κατάστασης;

Έχετε διαβάσει τι να περιμένετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αλλά πιθανότατα δεν περιμένατε να αντιμετωπίσετε τόσο μεγάλο πρόβλημα με το θέμα της τουαλέτας. Η δυσκοιλιότητα είναι μια κοινή παρενέργεια της εγκυμοσύνης και υπάρχουν βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να προσπαθήσετε να την αντιμετωπίσετε.

Ας δούμε λοιπόν γιατί δυσκολεύεστε τόσο πολύ και τι μπορείτε να κάνετε γι’ αυτό.

  • Ορμόνες: 

Όπως όλα τα άλλα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, έτσι και η δυσκοιλιότητα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις ορμόνες. Τα υψηλά επίπεδα προγεστερόνης που παράγει το σώμα σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, προκαλούν χαλάρωση των μυών του εντέρου σας. Το πρόβλημα είναι ότι για να κάνετε μια κένωση, πρέπει να συστέλλονται οι μύες του εντέρου σου.  Ένα χαλαρό έντερο είναι ένα δυσκοίλιο έντερο. 

  • Συμπληρώματα: 

Εάν παίρνετε συμπλήρωμα σιδήρου, τα αυξημένα επίπεδα σιδήρου και άλλων βιταμινών μπορεί να συμβάλλουν στο δυσκοίλιο έντερο. 

  • Πίεση στο ορθό σας: 

Η συνεχώς διαστελλόμενη μήτρα σας, θα μπορούσε να ασκήσει επιπλέον πίεση στο ορθο και τα έντερά και  αυτό μπορεί – το μαντέψατε – να προκαλέσει δυσκοιλιότητα.

Είναι η δυσκοιλιότητα σημάδι εγκυμοσύνης;

 Εάν εμφανισετε δυσκοιλιότητα, αλλά είναι πολύ νωρίς για να κάνετε τεστ εγκυμοσύνης, μπορεί να ψάχνετε για πρώιμα σημάδια σύλληψης. Αλλά η δυσκοιλιότητα δεν είναι το σημάδι που αναζητάτε.

Εάν έχετε δυσκοιλιότητα, προσέξτε τις αιμορροΐδες

Η δυσκοιλιότητα μπορεί να προκαλέσει αιμορροΐδες, πρησμένες φλέβες που εμφανίζονται ως επώδυνα εξογκώματα στον πρωκτό σας και μπορεί να κάνει τις υπάρχουσες αιμορροΐδες ακόμα πιο επώδυνες. Μπορεί να δημιουργηθούν ως αποτέλεσμα της αυξημένης κυκλοφορίας και της πίεσης στο ορθο και στον κόλπο σας από το αναπτυσσόμενο μωρό σας.

5 τρόποι για να ανακουφίσετε τη δυσκοιλιότητα της εγκυμοσύνης

Αν προσπαθείτε απεγνωσμένα να ανακουφίσετε τη δυσκοιλιότητα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μην ψάχνετε άλλο. Διαβάστε παρακάτω. 

  • Μείνετε ενυδατωμένοι: Πίνετε άφθονο νερό, τουλάχιστον 10 με 12 ποτήρια την ημέρα, για να δώσετε στο σώμα σας την υγρασία που χρειάζεται.
  • Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών ινών: Οι φυτικές ίνες κρατούν το έντερο σας σε φόρμα, γι’ αυτό τρώτε δημητριακά με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες, φρέσκα φρούτα και λαχανικά για να διατηρείτε τα πράγματα ομαλά.
  • Κινηθείτε: Η τακτική άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης έχει πολλά σημαντικά οφέλη, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας στην ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα.  Ακόμη και ένα γρήγορο περπάτημα μπορεί να βοηθήσει.

Αν δεν μπορείτε να πάτε τουαλέτα ακόμα και μετά από όλα τα παραπάνω, ίσως είναι καιρός να μιλήσετε με τον γιατρό σας, ο οποίος μπορεί να σας καθοδηγήσει και να σας βοηθήσει με άλλες επιλογές. 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ιδανικές τροφές για να μη νιώθουμε φούσκωμα

Γιατί η κανονική λειτουργία του εντέρου είναι τόσο σημαντική για την υγεία μας;

Τι μπορείτε να καταναλώσετε όταν έχετε εντερικές διαταραχές

Το άγχος μπορεί να αυξήσει τα βακτήρια που προκαλούν εξάρση της νόσου Crohn

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κάντε την οικονομική ευεξία μέρος του σχεδίου αυτοφροντίδας σας

Budgeting: Το οικονομικό άγχος μπορεί να μετατραπεί σε σωματικές παθήσεις, όπως καρδιακές παθήσεις και κακή έκβαση για άλλες ασθένειες. Τα χρήματα είναι επίσης μια από τις κύριες αιτίες διαζυγίων.

Πώς να αντιμετωπίσετε το πρήξιμο στην κοιλιά

Πρήξιμο κοιλιά: Οι ασκήσεις, τα συμπληρώματα και τα μασάζ μπορούν να βοηθήσουν στη γρήγορη μείωση του φουσκώματος και οι απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μπορούν να αποτρέψουν την επανεμφάνισή του.