Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Χρήσιμες Συμβουλές Αυτοφροντίδας για Νέες Μαμάδες [vid]

Αυτοφροντίδα: Χρήσιμες Συμβουλές Αυτοφροντίδας για Νέες Μαμάδες [vid]

Αυτοφροντίδα: Η αυτοτοφροντίδα όταν είστε νέα μαμά δεν σημαίνει απαραίτητα να αφιερώνετε ώρες στον εαυτό σας κάθε μέρα ή να προσλάβετε μια νταντά. Και οι δύο περιπτώσεις είναι τις περισσότερες φορές απρόσιτες για την πλειονότητα των μαμάδων του κόσμου, ειδικά όταν τα παιδιά σας είναι ακόμη μωρά ή πολύ μικρά. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραμελείτε τον εαυτό σας.

Είστε από αυτούς που πιστεύουν πως η αυτοφροντίδα δεν είναι μια εγωιστική υπόθεση και ότι η προσθήκη της στη ζωή σας πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη; Εξαιρετικά! Ωστόσο, ίσως να μην είστε σίγουροι για το πώς ακριβώς θα το πετύχετε αυτό. Ακολουθούν μερικές ιδέες για να εμπνευστείτε.

  • Μάθετε να λέτε Όχι: Συνήθως πιστεύουμε πως το να λέμε όχι δεν είναι κι ό.τι καλύτερο, όμως το να μάθετε να λέτε όχι μπορεί να είναι εξαιρετικά ενδυναμωτικό και υγιές σε πολλές περιπτώσεις. Μπορείτε να ξεκινήσετε λέγοντας όχι σε “ανεπιθύμητους” επισκέπτες, σε μια προγραμματισμένη εκδήλωση και σίγουρα στην ιδέα πως πρέπει να έχετε ένα πεντακάθαρο σπίτι, ενώ είστε μαμά με μικρό παιδί ή παιδιά.
  • Ζητήστε βοήθεια (και αποδεχτείτε την!): Η αναζήτηση βοήθειας είναι πολύ δύσκολη για πολλές μητέρες, αλλά είναι επίσης απαραίτητη σε ορισμένες περιπτώσεις. Σκεφτείτε να ζητήσετε από ένα φιλικό σας πρόσωπο να σας στηρίξει στη φροντίδα ή τη φύλαξη των παιδιών. Εάν έχετε σύντροφο, βεβαιωθείτε ότι γνωρίζει πως η φροντίδα του μωρού είναι δουλειά των δυο. Η αποδοχή της βοήθειας που σας προσφέρεται μπορεί για πολλές μαμάδες να είναι δύσκολη, αλλά ίσως θα πρέπει να αρχίσετε να συμφιλιώνεστε με την ιδέα ότι δεν μπορείτε να τα κάνετε όλα μόνες σας.
  • Μιλήστε για τα συναισθήματά σας: Το να κρατάτε το άγχος και το στρες σας ανέκφραστο δεν θα οφελήσει ούτε εσάς ούτε και τους γύρω σας. Το μοίρασμα των συναισθημάτων σας με ανθρώπους που εμπιστεύεστε είναι πολύ σημαντικό. Επιπλέον, εάν μπορείτε να αποδεχτείτε και να κατανοήσετε ποιες πτυχές της γονικής μέριμνας σας αγχώνουν ή σας εξαντλούν θα είστε σε θέση να σχεδιάσετε τρόπους παρέμβασης και να (αυτο)υποστηριχθείτε καλύτερα.

Ακολουθούν 10 ιδέες αυτοφροντίδας

Μερικά από τα tips που ακολουθούν είναι πράγματα που μπορείτε να κάνετε με το μωρό σας στο καροτσάκι ή ακόμα και στην αγκαλιά σας. Καθώς το μωρό σας μεγαλώνει και μπορεί να σας αποχωριστεί για μεγαλύτερες περιόδους, αφιερώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας μόνο. Ακόμα κι αν είναι μόνο μία ή δύο ώρες μία φορά την εβδομάδα, οι στιγμές που αφιερώνετε στον εαυτό σας μπορούν να φορτίσουν τις μπαταρίες σας με σημαντικούς τρόπους. Για παράδειγμα:

  • Περπατήστε για 20 λεπτά, με ή χωρίς το μωρό σας
  • Συζητήστε με έναν φίλο ή έναν σύμβουλο
  • Γράψτε το ημερολόγιο σας για 10 λεπτά το πρωί ή πριν πάτε για ύπνο
  • Κρατήστε ένα καθημερινό ημερολόγιο ευγνωμοσύνης
  • Διαλογιστείτε για 5-10 λεπτά πριν κοιμηθείτε ή ενώ το μωρό σας κοιμάται
  • Καθίστε στον καναπέ ή στο πάτωμα και μην κάνετε απολύτως τίποτα για 10 λεπτά
  • Δώστε προτεραιότητα στον ύπνο
  • Κάντε ένα χαλαρωτικό μπάνιο ή μασάζ
  • Ξεκινήστε ένα χόμπι, όπως το πλέξιμο ή η χειροτεχνία, που μπορείτε να κάνετε σε σύντομες “δόσεις” εδώ και εκεί
  • Αφιερώστε ένα απόγευμα Σαββατοκύριακου για να περιπλανηθείτε στην πόλη, να πάρετε καφέ, να περπατήσετε – αυτό το είδος ελευθερίας θα είναι αναζωογονητικό.

 

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Φλορίντα Πετρουτσέλι: Έτσι ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της

Παραλίες που προτείνουν οι παιδίατροι για τα μικρά παιδιά

Σημάδια "καμπανάκι" κινδύνου για επιλόχεια κατάθλιψη μετά τη γέννα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αρτηριακή πίεση : "Ρύθμισέ τη", "Ζήσε περισσότερο"

Αρτηριακή πίεση : Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία στην Ελλάδα, ο επιπολασμός της Υπέρτασης είναι περίπου 36,5% στις γυναίκες και 42,7% στους άνδρες και μόνο 3 στους 10 υπερτασικούς έχει καλά ρυθμισμένη αρτηριακή πίεση με τη θεραπεία που του έχει δώσει ο γιατρός του.

Στην Ιαπωνία οι άνθρωποι είναι fit χωρίς να χτυπιούνται στα γυμναστήρια

Αυτοφροντίδα: Σε μία έρευνα του Rakuten Insight σε 1.000 Iάπωνες πολίτες ηλικίας 20 έως 60 ετών, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες αποκάλυψαν ότι ασκούνται σπάνια, περίπου μία φορά το μήνα ή καθόλου. Αναφέροντας ότι δεν είχαν αρκετό χρόνο ή απλώς ότι δεν τους αρέσει τόσο πολύ να ασκούνται, οι περισσότεροι άνθρωποι είπαν ότι η άσκηση δεν περιλαμβάνεται στο lifestyle τους. «Δηλαδή, η άσκηση που χρειαζόμαστε είναι ίσως το είδος της άσκησης που είναι συνυφασμένη με τον τρόπο ζωής μας: το περπάτημα», γράφει η συγγραφέας ευεξίας και διαλογισμού Οκουμούρα.

Αυτοφροντίδα : Φροντίστε τον εαυτό σας

Αυτοφροντίδα : Ο όρος  αυτο-φροντίδα, έχει γίνει μια αρκετά μοντέρνα ιδέα, μια λέξη-κλειδί αν θέλετε, ειδικά δεδομένου του αντίκτυπου που είχε αυτή η ιδέα στη βιομηχανία ευεξίας

Αυτοφροντίδα : 6 + 1 πυλώνες οργάνωσης της

Αυτοφροντίδα : Υπάρχουν διάφοροι ορισμοί της αυτο-φροντίδας που παράγονται από διαφορετικές αρχές σε διαφορετικές χρονικές στιγμές - ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας,