Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Το πλύσιμο των πιάτων μειώνει τη νευρικότητα

Αυτοφροντίδα: Το πλύσιμο των πιάτων μειώνει τη νευρικότητα

Αυτοφροντίδα: Οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα προσπαθώντας να δουν αν το πλύσιμο των πιάτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως άτυπη στοχαστική πρακτική για την προαγωγή της ενσυναίσθησης και τη βελτίωση της συναισθηματικής κατάστασης του ατόμου.

Το πλύσιμο των πιάτων αποτελεί σημείο διαμάχης μεταξύ εκατομμυρίων ζευγαριών στον πλανήτη. Κι ενώ η στοίβα με τα άπλυτα πιάτα είναι ό, τι χειρότερο μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς γυρνώντας στο σπίτι μετά από μια κουραστική ημέρα, Αμερικανοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι το πλύσιμο των πιάτων είναι τελικά μία από τις δουλειές του σπιτιού, που μειώνει τη νευρικότητα και βελτιώνει την υγεία μας.

Σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Mindfulness, ερευνητές του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Φλόριντα, διαπίστωσαν ότι τα άτομα που πλένουν τα πιάτα, με προσοχή και συγκέντρωση, τείνουν να αισθάνονται λιγότερο άγχος και νευρικότητα.

Οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα προσπαθώντας να δουν αν το πλύσιμο των πιάτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως άτυπη στοχαστική πρακτική για την προαγωγή της ενσυναίσθησης και τη βελτίωση της συναισθηματικής κατάστασης του ατόμου.

Με τον όρο «ενσυναίσθηση» περιγράφεται μια κατάσταση ενεργούς, ανοιχτής προσοχής σε παρόντα χρόνο. Όταν το άτομο πετυχαίνει ενσυναίσθηση σημαίνει ότι παρατηρεί τις σκέψεις του και τα συναισθήματά του από απόσταση, χωρίς να τα κρίνει θετικά ή αρνητικά.

Οι ερευνητές ζήτησαν λοιπόν από 51 φοιτητές να πλύνουν πιάτα. Οι μισοί προηγουμένως είχαν διαβάσει ένα κείμενο σχετικά με τη σημασία της αισθητηριακής διαδικασίας του πλυσίματος των πιάτων. Οι υπόλοιποι είχαν αποτελέσει την ομάδα ελέγχου και είχαν απλώς διαβάσει ένα κείμενο για το σωστό τρόπο πλυσίματος των πιάτων.

Κάθε εθελοντής έπλυνε 18 πιάτα και στη συνέχεια του ζητήθηκε να ολοκληρώσει διαδικασίες που πιστοποιούσαν την ενσυναίσθηση, την πειραματική ανάκληση και τη στοργικότητα.

Όσοι είχαν πλύνει τα πιάτα όντας συγκεντρωμένοι σ’ αυτό είχαν πετύχει καλύτερη ενσυναίσθηση, αύξηση της στοργικότητας και μείωση της νευρικότητας και της υπερεκτίμησης.

Τα αισθήματα νευρικότητας μειώθηκαν κατά 27% στη συγκεκριμένη ομάδα, ενώ η έμπνευση αυξήθηκε κατά 25%.

Αντιθέτως, δεν παρατηρήθηκε καμιά αλλαγή στην ομάδα ελέγχου.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Φροντίδα εαυτός: Συμβουλές για ευτυχισμένη ζωή

Οι θεραπευτικές ιδιότητες της yoga

Φροντιδα εαυτός: Έτσι θα πετύχετε την αυτοφροντίδα σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.

Τι είναι η διαταραχή κοινωνικού άγχους και πως μπορείς να την ξεπεράσεις οριστικά

Κοινωνικό Άγχος: Η αυτοπεποίθηση είναι μια ιδιότητα που πολλοί από εμάς θα θέλαμε να έχουμε σε μεγαλύτερο βαθμό – ειδικά όταν βρισκόμαστε σε ένα νέο μέρος ή με μια ομάδα ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε πολύ καλά. Για ορισμένους, αυτή η εσωτερική σιγουριά φαίνεται να έρχεται φυσικά. Αλλά τι συμβαίνει με τους υπόλοιπους;

Αυτοφροντίδα: Οι διάφοροι τύποι που χωρίζετε

Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα, είναι μία έννοια η οποία βρίσκετε σε όλους τους χώρους και που πρέπει να μάθουμε να την αναγνωρίζουμε και εισχωρούμε στην καθημερινότητα μας για να επιτύχουμε την ευτυχία μας.

Το να είστε δίπλα στο νερό είναι καλό για το σώμα και μυαλό σας

Θάλασσα Οφέλη: Το να ξοδεύουμε χρόνο μέσα και γύρω από τα υδάτινα περιβάλλοντα έχει αποδειχθεί με ότι οδηγεί σε σημαντικά υψηλότερα ψυχικά και σωματικά οφέλη συγκριτικά με τους πράσινους χώρους.

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την πετύχεις

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε σε καθημερινή βάση την αυτοφροντίδα σας και εσάς θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα στην καθημερινότητα σας. Επίσης για να μπορέσετε να το επιτύχετε θα πρέπει πρώτα να βρείτε τις ανάγκες σας και να τα εφαρμόζεται σε καθημερινή βάση. Σου παρουσιάζουμε κάποιες από τις συμβουλές που […]