Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να φροντίσετε το εγώ σας

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να φροντίσετε το εγώ σας

Μητρότητα, Καριέρα, ΚαταλληλότηταΓια πολλές γυναίκες, δεν αισθάνεται πάντα ότι όλα αυτά μπορούν να συνυπάρχουν, πολύ λιγότερο να βρουν ισορροπία. Αλλά , βάζοντας μια άλλη λέξη στην κορυφή αυτής της λίστας θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά: αυτο-φροντίδα.

Οι ειδικοί συμφωνούν ότι τα θρεπτικά τρόφιμα, η σωματική δραστηριότητα, οι τακτικοί έλεγχοι και ο σωστός ύπνος είναι όλα σημαντικά για την υγεία σας. Οι πρώην Ολυμπιονίκες και οι τρέχουσες μητέρες συμφωνούν και προσφέρουν τις δικές τους προσωπικές ανατροπές.

Τι οφείλεται να δεσμευτείται

  •  Μόλις καταλάβετε τις προτεραιότητές σας, μπορείτε να σκεφτείτε πώς θέλετε να πετύχετε κάθε μία. Για παράδειγμα, για να επιτύχω τους στόχους του “σώματος” που έχω για τον εαυτό μου, θα δεσμευτώ να ασκώ έναν συγκεκριμένο αριθμό ημερών την εβδομάδα.

Συμβουλές για να το επιτύχετε

Να είστε ευέλικτοι

  •  Να είστε προετοιμασμένοι να αλλάξετε σχέδια. Τις μέρες που η προγραμματισμένη προπόνησή σας δεν είναι δυνατή, πάρτε τα παιδιά στο πάρκο και αφήστε τα να σας τρέξουν κουρέλια. Όλοι παίρνετε μια προπόνηση και περνάτε ποιοτικό χρόνο μαζί. Δεν μπορείτε να αιωρήσετε το πάρκο; Συμπεριλάβετε την κίνηση στην καθημερινή σας ζωή. Πάρτε τις σκάλες στην εργασία (περισσότερες από μία φορές!), Σταθμεύστε πιο μακριά, κρατήστε τα βάρη σας στο μπάνιο σας και πάρτε μερικά σετ όταν μπορείτε.

Δώστε τη χάρη στον εαυτό σας

  •  Ως εκπαιδευτής, η δουλειά μου είναι να κρατώ τους ανθρώπους σε καλό δρόμο, όχι να επιτρέψω δικαιολογίες. Αλλά εάν λείπουν προπονήσεις λόγω 14 ωρών εργασίας, άρρωστων παιδιών και τεσσάρων ωρών ύπνου – τότε είναι πιο σημαντικό να αλλάξετε τις προτεραιότητές σας και να ξεκουραστείτε. Αυτό σας εμποδίζει να το παρακάνετε και προστατεύει την υγεία σας.

Η διατροφή είναι το κλειδί

  • Όσο καλύτερα τρώτε, τόσο καλύτερα αισθάνεστε και όσο πιο υγιείς είστε συνολικά. Είστε καλύτερα σε θέση να κάνετε ταχυδακτυλουργίες με όλα τα πράγματα που κάνουμε ταλέντο ως μητέρες με καθαρότερο μυαλό και σώμα, και ότι το καύσιμο προέρχεται από υγιεινά, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα.

Ακολουθεί βίντεο για την αυτοφροντίδα

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Σεξουαλική ζωή : Πως καθορίζεται μετά την διάγνωση

Προσδόκιμο ζωής : Διατηρήστε το βάρος του κατοικιδίου σας και κάντε το να ζήσει περισσότερο

Κορωνοιός : Ποιο ευάλωτα τα άτομα με καρδιακές παθήσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Χρήσιμα tips από την επέμβαση στην ανάρρωση

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Η υστερεκτομή ορισμένες φορές είναι αναπόφευκτη. Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και την πορεία της ανάρρωσης από μια τέτοια χειρουργική επέμβαση.

Πώς να κάνετε διαλογισμό

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός αφορά επίσης την καλλιέργεια μιας πιο ήπιας, πιο συμπονετικής στάσης. Λέγεται συχνά ότι η πραγματική απόδειξη της αποτελεσματικότητας του διαλογισμού είναι όταν παρατηρείτε ότι έχετε γίνει λιγότερο αντιδραστικοί σε περισπασμούς στην καθημερινή ζωή, όταν δεν κάνετε διαλογισμό.

Η δύναμη των εναλλακτικών θεραπειών στην καθημερινότητά σας

Ρέικι: Το Ρέικι είναι μια τεχνική ενεργειακής θεραπείας που προάγει τη χαλάρωση, μειώνει το στρες και το άγχος μέσω του απαλού αγγίγματος και βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν ενεργειακά ισορροπημένοι σωματικά, συναισθηματικά, διανοητικά και πνευματικά. 

Απαλλαγείτε από τους πόνους της πλάτης με μερικά tips αυτοφροντίδας

Πλάτη πόνος: Όπως καταλαβαίνουμε η αυτοφροντίδα για πόνους στην πλάτη ακόμα και χρόνιους είναι μονόδρομος. Ξεκλέψτε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και φροντίστε τον όσο το δυνατόν καλύτερα για να αποκτήσετε μια ποιότητα ζωής που θα ζήλευαν πολλοί.