Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να φροντίσετε το εγώ σας

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να φροντίσετε το εγώ σας

Μητρότητα, Καριέρα, ΚαταλληλότηταΓια πολλές γυναίκες, δεν αισθάνεται πάντα ότι όλα αυτά μπορούν να συνυπάρχουν, πολύ λιγότερο να βρουν ισορροπία. Αλλά , βάζοντας μια άλλη λέξη στην κορυφή αυτής της λίστας θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά: αυτο-φροντίδα.

Οι ειδικοί συμφωνούν ότι τα θρεπτικά τρόφιμα, η σωματική δραστηριότητα, οι τακτικοί έλεγχοι και ο σωστός ύπνος είναι όλα σημαντικά για την υγεία σας. Οι πρώην Ολυμπιονίκες και οι τρέχουσες μητέρες συμφωνούν και προσφέρουν τις δικές τους προσωπικές ανατροπές.

Τι οφείλεται να δεσμευτείται

  •  Μόλις καταλάβετε τις προτεραιότητές σας, μπορείτε να σκεφτείτε πώς θέλετε να πετύχετε κάθε μία. Για παράδειγμα, για να επιτύχω τους στόχους του “σώματος” που έχω για τον εαυτό μου, θα δεσμευτώ να ασκώ έναν συγκεκριμένο αριθμό ημερών την εβδομάδα.

Συμβουλές για να το επιτύχετε

Να είστε ευέλικτοι

  •  Να είστε προετοιμασμένοι να αλλάξετε σχέδια. Τις μέρες που η προγραμματισμένη προπόνησή σας δεν είναι δυνατή, πάρτε τα παιδιά στο πάρκο και αφήστε τα να σας τρέξουν κουρέλια. Όλοι παίρνετε μια προπόνηση και περνάτε ποιοτικό χρόνο μαζί. Δεν μπορείτε να αιωρήσετε το πάρκο; Συμπεριλάβετε την κίνηση στην καθημερινή σας ζωή. Πάρτε τις σκάλες στην εργασία (περισσότερες από μία φορές!), Σταθμεύστε πιο μακριά, κρατήστε τα βάρη σας στο μπάνιο σας και πάρτε μερικά σετ όταν μπορείτε.

Δώστε τη χάρη στον εαυτό σας

  •  Ως εκπαιδευτής, η δουλειά μου είναι να κρατώ τους ανθρώπους σε καλό δρόμο, όχι να επιτρέψω δικαιολογίες. Αλλά εάν λείπουν προπονήσεις λόγω 14 ωρών εργασίας, άρρωστων παιδιών και τεσσάρων ωρών ύπνου – τότε είναι πιο σημαντικό να αλλάξετε τις προτεραιότητές σας και να ξεκουραστείτε. Αυτό σας εμποδίζει να το παρακάνετε και προστατεύει την υγεία σας.

Η διατροφή είναι το κλειδί

  • Όσο καλύτερα τρώτε, τόσο καλύτερα αισθάνεστε και όσο πιο υγιείς είστε συνολικά. Είστε καλύτερα σε θέση να κάνετε ταχυδακτυλουργίες με όλα τα πράγματα που κάνουμε ταλέντο ως μητέρες με καθαρότερο μυαλό και σώμα, και ότι το καύσιμο προέρχεται από υγιεινά, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα.

Ακολουθεί βίντεο για την αυτοφροντίδα

 

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Σεξουαλική ζωή : Πως καθορίζεται μετά την διάγνωση

Προσδόκιμο ζωής : Διατηρήστε το βάρος του κατοικιδίου σας και κάντε το να ζήσει περισσότερο

Κορωνοιός : Ποιο ευάλωτα τα άτομα με καρδιακές παθήσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο διαλογισμός αποδεδειγμένα βελτιώνει την ποιότητα και επάρκεια του ύπνου

Διαλογισμός για ύπνο: Η στέρηση ύπνου μπορεί να προκαλέσει διαταραχές στη βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη μνήμη, τη λήψη αποφάσεων, την συγκέντρωση και τον χρόνο αντίδρασης.

Πιθανοί λόγοι που έχουμε έντονη λιγούρα για ζάχαρη και πώς να την αντιμετωπίσουμε

Συχνά, παρερμηνεύουμε το σήμα της δίψας ως σήμα πείνας. Για να καταπολεμήσουμε αυτό το αίσθημα και να ενισχύσουμε την ενυδάτωση του οργανισμού μας, πίνουμε νερό, τσάι και ροφήματα πλούσια σε ηλεκτρολύτες. Αν και πάλι πεινάμε, επιλέγουμε ένα ενυδατικό σνακ, όπως αγγούρι, κόκκινα φρούτα, καρπούζι.

Η συμβολή του διαλογισμού στην συναισθηματική υγεία και τον περιορισμό του άγχους

Διαλογισμός Οφέλη: Η δημοτικότητα του διαλογισμού αυξάνεται καθώς περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν τα πολλά οφέλη του για την υγεία του. Δια μέσου της πρακτικής του μπορείτε αυξήσετε την επίγνωσή σας για τον εαυτό σας και το περιβάλλον σας.

Σε ποιες βιταμίνες & συμπληρώματα διατροφής στραφήκαμε το 2021 για το ανοσοποιητικό;

Βιταμίνες συμπληρώματα διατροφής: Μεγάλη αύξηση παρατηρείται το 2021 σε σκευάσματα, τα οποία στοχεύουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Εν μέσω πανδημίας, αυτή η τάση φαίνεται ότι θα συνεχιστεί.