Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα Καλοκαίρι: Προστατευτείτε από τον ήλιο

Αυτοφροντίδα Καλοκαίρι: Προστατευτείτε από τον ήλιο

Αυτοφροντίδα: Μάθε τους κατάλληλους τρόπους για να φροντίσεις το σώμα σου κατά την έκθεση σου στον ήλιο, αλλά και μετά ώστε να το ενυδατώσεις.

 

Επειδή σιγά, σιγά μπαίνουμε στο καλοκαίρι και ο  ήλιος  έχει την τιμητική του εμείς σκεφτήκαμε να σας παραθέσουμε κάποιες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να τον απολαύσετε αλλά χωρίς να σας δημιουργήσει εγκαύματα.

Συμβουλές προστασίας από την έκθεση στον ήλιο:

  • Αποφύγετε την έκθεση στον ήλιο τις μεσημεριανές ώρες επειδή οι ακτίνες του ήλιου πέφτουν κάθετα στο δέρμα και η ακτινοβολία φτάνει στο μέγιστο επίπεδό της. Αυτές τις ώρες, επιτυγχάνετε η γήρανση του δέρματος,
  • Φορέστε αντηλιακό κάθε μέρα  είτε  βρίσκεστε σε βουνό, είτε στην πόλη, είτε στην θάλασσα.
  • Αρχίστε να χρησιμοποιείτε αντηλιακό  μαλλιών. Βλέπετε  ο ήλιος αφυδατώνει τα μαλλιά γι αυτό καλό είναι να χρησιμοποιείται  αντηλιακά προϊόντα .
  • Φορέστε το καπέλο σας και προστατέψτε το κεφάλι σας από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες.
  •  Φορέστε  γυαλιά και προστατέψτε τα μάτια σας από τον ήλιο.
  • Για τις βόλτες σας στην παραλία τις ώρες που ο ήλιος καίει φορέστε ένα  λευκό μπλουζάκι.
  • Κάθε φορά που θα βγείτε από την θάλασσα επιλέξτε την κοντινότερη εξωτερική ντουζιέρα και ξεβγαλθείτε, το πολύ αλάτι σκληραίνει το μαλλί και το φθείρει.
  •  Αφού ξεβγάλετε τα μαλλιά σας με καθαρό νερό, βουρτσίστε τα και θα δείτε πόσο μαλακά θα είναι και κυρίως χωρίς κόμπους.
  • Για να αποφύγετε την αφυδάτωση που προκαλεί η πολύωρη έκθεση στον ήλιο, απλά φροντίστε να καταναλώνετε πολλά υγρά.

Αφού είδαμε πως θα προστατευτούμε από τον ήλιο, ας δούμε τώρα πως θα φροντίσουμε το δέρμα μας μετά την έκθεση μας στις υπεριώδεις ακτινοβολίες.

Συμβουλές φροντίδας  σώματος μετά την έκθεση στον ήλιο

  1. Μετά το χαλαρωτικό μπάνιο φροντίστε να απλώσετε στο δέρμα σας κρέμες με καταπραϋντικές ιδιότητες οι οποίες μπορούν εύκολα να το θρέψουν και να το ενυδατώσουν προσφέροντας του την ενυδάτωση που του στέρησε ο ήλιος.
  2. Ακόμα αφού βγείτε από το ντούζ και όσο είστε ακόμα με τα νερά απλώστε λίγο λάδι σώματος και θα δείτε πόσο μαλακιά θα είναι η επιδερμίδα όλη μέρα.

Ακολουθεί βίντεο με τρόπους υπέρβασης των εμποδίων για να επιτευχθεί η αυτοφροντίδα

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Φέτος την άνοιξη κάνε την κηπουρική το must στη ρουτίνα αυτοφροντίδας σου

Οι εορτάζοντες και εορτάζουσες της ημέρας - Μην ξεχάσετε να ευχηθείτε

Ο ρόλος της ψυχικής ενδυνάμωσης στην υγεία και πως να αυξήσετε την αυτοεκτίμηση σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

5 απροσδόκητες αιτίες απώλειας μνήμης 

Μνήμη: Όταν βρίσκεστε υπό στρες, το σώμα σας απελευθερώνει ορμόνες που μπορούν να επηρεάσουν την ικανότητα του εγκεφάλου να σχηματίζει και να ανακτά αναμνήσεις.

Ποια ροφήματα δρουν ως κατασταλτικά της όρεξης;

Διαχείριση βάρους: Ενώ ο καφές και το νερό με ανθρακικό μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της όρεξης, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν αποτελούν μαγικές λύσεις για την απώλεια βάρους.

Πώς να ξεφορτωθείτε ρούχα που κρατάτε για συναισθηματικούς λόγους;

Ρούχα συναισθήματα: Το να απαλλαγείτε από ρούχα που έχουν συναισθηματική αξία μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά υπάρχουν στοχαστικοί τρόποι να τα αποχωριστείτε διατηρώντας τις αναμνήσεις τους.

Πιτυρίδα ή ξηρότητα: Πώς τα ξεχωρίζουμε; 

Οι νιφάδες πιτυρίδας είναι συνήθως μεγαλύτερες, κίτρινου ή λευκού χρώματος και μπορεί να συνοδεύονται από λιπαρές, λιπαρές κηλίδες στο τριχωτό της κεφαλής, ενώ οι ξηρές νιφάδες είναι μικρότερες και πιο πούδρες στην υφή.

Close Icon