Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα Άγχος: Τελικά πόσο αναπόφευκτη είναι η εργασιακή πίεση

Αυτοφροντίδα Άγχος: Τελικά πόσο αναπόφευκτη είναι η εργασιακή πίεση

Αυτοφροντίδα Άγχος: Η δημιουργία προσωπικού χρόνου κατά τη διάρκεια μιας κουραστικής ημέρας μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή της εξάντλησης. Για παράδειγμα, μπορείτε να ακούσετε ένα ενδιαφέρον podcast μεταξύ των εργασιακών meetings ή να παρακολουθήσετε ένα αστείο βίντεο στο Youtube για να χαλαρώσετε.

Το να αισθάνεστε εργασιακή ένταση είναι φυσιολογικό, ειδικά εάν έχετε μπροστά σας μια ορισμένη προθεσμία για την παράδοση ενός project. Αλλά όταν το εργασιακό άγχος γίνεται χρόνιο, μπορεί τελικά να επηρεάσει τόσο τη σωματική όσο και τη συναισθηματική σας ευεξία. Η εμπειρία της εργασιακής πίεσης είναι αναπόφευκτη – ακόμα κι αν σας αρέσει αυτό που κάνετε – αλλά υπάρχουν βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε προκειμένου να περιορίσετε το άγχος σας στο ελάχιστο.

1. Αναγνωρίστε πώς το εργασιακό άγχος μπορεί να επηρεάζει τη ζωή σας και μην το υποτιμάτε

Αυτό μπορεί να ακούγεται υπερβολικά απλό, αλλά είναι εύκολο να υποτιμάτε πώς το άγχος σας επηρεάζει. Η μακροχρόνια έκθεση σε μη διαχειριζόμενο άγχος μπορεί να επηρεάσει το σώμα και την ψυχική σας υγεία. Σύμφωνα με έρευνες, η εξουθένωση και η κατάθλιψη μπορεί να συνδέονται με το εργασιακό άγχος.

2. Καταγράψτε αναλυτικά τους παράγοντες που σας στρεσάρουν

Ο εντοπισμός και η καταγραφή αγχωτικών καταστάσεων μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε τι σας ενοχλεί. Κρατήστε ένα ημερολόγιο για 1 εβδομάδα για να παρακολουθείτε το στρες που σας προκαλούν καταστάσεις, αλλά και πώς αντιδράτε σε αυτό. Φροντίστε να συμπεριλάβετε τα άτομα, τα μέρη και τις εκδηλώσεις που σας προκάλεσαν σωματική, διανοητική ή συναισθηματική αμηχανία ή ανησυχία. Αναρωτηθείτε: Πώς ένιωσα; Ποια ήταν η αντίδρασή μου; Με ποιους τρόπους θα μπορούσα να επιλύσω την κατάσταση που με αγχώνει ή με ανησυχεί;

3. Αφιερώστε χρόνο για να επαναφορτιστείτε

Η δημιουργία προσωπικού χρόνου κατά τη διάρκεια μιας κουραστικής ημέρας μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή της εξάντλησης. Για παράδειγμα, μπορείτε να ακούσετε ένα ενδιαφέρον podcast μεταξύ των εργασιακών meetings ή να παρακολουθήσετε ένα αστείο βίντεο στο Youtube για να χαλαρώσετε. Είναι επίσης σημαντικό να κάνετε διαλείμματα, εντός των οποίων δεν θα σκέφτεστε τη δουλειά. Ας πούμε, αποφύγετε να ελέγχετε τα email που σχετίζονται με τη δουλειά μετά το τέλος της εργασίας σας ή αποσυνδέστε το τηλέφωνό σας μετά από μια ορισμένη ώρα κάθε βράδυ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Η παραγωγικότητά σας δεν καθορίζει την αξία σας

Αυτοφροντίδα: “Fake It Till You Make It”

Συναισθηματική απώθηση: Όταν τα συναισθήματά μας δεν είναι συνειδητά προσβάσιμα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.

Τι είναι η διαταραχή κοινωνικού άγχους και πως μπορείς να την ξεπεράσεις οριστικά

Κοινωνικό Άγχος: Η αυτοπεποίθηση είναι μια ιδιότητα που πολλοί από εμάς θα θέλαμε να έχουμε σε μεγαλύτερο βαθμό – ειδικά όταν βρισκόμαστε σε ένα νέο μέρος ή με μια ομάδα ανθρώπων που δεν γνωρίζουμε πολύ καλά. Για ορισμένους, αυτή η εσωτερική σιγουριά φαίνεται να έρχεται φυσικά. Αλλά τι συμβαίνει με τους υπόλοιπους;

Αυτοφροντίδα: Οι διάφοροι τύποι που χωρίζετε

Αυτοφροντίδα: Η αυτοφροντίδα, είναι μία έννοια η οποία βρίσκετε σε όλους τους χώρους και που πρέπει να μάθουμε να την αναγνωρίζουμε και εισχωρούμε στην καθημερινότητα μας για να επιτύχουμε την ευτυχία μας.

Το να είστε δίπλα στο νερό είναι καλό για το σώμα και μυαλό σας

Θάλασσα Οφέλη: Το να ξοδεύουμε χρόνο μέσα και γύρω από τα υδάτινα περιβάλλοντα έχει αποδειχθεί με ότι οδηγεί σε σημαντικά υψηλότερα ψυχικά και σωματικά οφέλη συγκριτικά με τους πράσινους χώρους.

Αυτοφροντίδα: Συμβουλές για να την πετύχεις

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε σε καθημερινή βάση την αυτοφροντίδα σας και εσάς θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα στην καθημερινότητα σας. Επίσης για να μπορέσετε να το επιτύχετε θα πρέπει πρώτα να βρείτε τις ανάγκες σας και να τα εφαρμόζεται σε καθημερινή βάση. Σου παρουσιάζουμε κάποιες από τις συμβουλές που […]