Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Αϋπνία αντιμετώπιση: Μπορούν τα βότανα να βοηθήσουν

Αϋπνία αντιμετώπιση: Μπορούν τα βότανα να βοηθήσουν

Αϋπνία αντιμετώπιση: Ορισμένα βότανα μπορούν να προκαλέσουν υπνηλία μειώνοντας τα επίπεδα άγχους ή υποστηρίζοντας φυσιολογικές αλλαγές στο σώμα όπως η χαλάρωση των μυών και η επιβράδυνση του καρδιακού παλμού.

Ο ύπνος είναι ο φυσικός τρόπος θεραπείας του σώματός σας. Ο καλός ποιοτικός ύπνος σας προετοιμάζει για μια παραγωγική μέρα το πρωί. Χρειάζεστε 7 έως 9 ώρες ύπνου για να νιώσετε χαλαροί και αναζωογονημένοι, αλλά μερικές φορές ο ποιοτικός ύπνος μπορεί να είναι δύσκολος. Εάν στην κατηγορία εκείνων που δεν κοιμούνται καλά τη νύχτα, τα φυσικά βότανα μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή.

Τα φυσικά βότανα περιέχουν ισχυρές ιδιότητες που ενισχύουν τις πιθανότητες για έναν ξεκούραστο ύπνο. Μπορούν να ηρεμήσουν τα νεύρα σας και τις αισθήσεις σας, διευκολύνοντας την έλευση του ύπνου. Σε αυτό το άρθρο, συζητάμε 2 τύπους βοτάνων που προάγουν τον ύπνο.

Πώς μπορούν τα βότανα να προαγάγουν τον ύπνο;

Τα βότανα μπορούν να προαγάγουν τον ύπνο λύνοντας μερικές από τις κύριες αιτίες της διαταραχής του. Η στέρηση ύπνου προκαλείται συχνά λόγω έντονου τρόπου ζωής, άγχους και στρες. Το άγχος επηρεάζει την παραγωγή του νευροδιαβιβαστή σεροτονίνης, αλλά η λήψη ορισμένων φυτικών συμπληρωμάτων μπορεί να αντισταθμίσει αυτήν την απώλεια. Ορισμένα φυσικά βότανα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που βελτιώνει τη σύνθεση της σεροτονίνης. Η σεροτονίνη είναι μία από τις πολλές χημικές ουσίες στον εγκέφαλο που επιτρέπει στα νευρικά ερεθίσματα να ταξιδεύουν από το ένα κύτταρο στο άλλο. Η αύξηση των επιπέδων σεροτονίνης αντισταθμίζει τη χημική ανισορροπία που προκαλεί την πιο κοινή διαταραχή ύπνου, την αϋπνία.

Ορισμένα βότανα μπορούν να προκαλέσουν υπνηλία μειώνοντας τα επίπεδα άγχους ή υποστηρίζοντας φυσιολογικές αλλαγές στο σώμα όπως η χαλάρωση των μυών και η επιβράδυνση του καρδιακού παλμού.

Φυσικά βότανα για καλύτερο ύπνο

Λεβάντα
Οι αντικαταθλιπτικές και ηρεμιστικές ιδιότητες της λεβάντας σας βοηθούν να κοιμάστε καλύτερα. Μελέτες δείχνουν ότι η λεβάντα μπορεί να χαλαρώσει τα νεύρα σας, να μειώσει τα επίπεδα άγχους και να σταθεροποιήσει τις διαταραχές της διάθεσης. Το μειωμένο άγχος και η θετική διάθεση προάγουν την εγρήγορση κατά τη διάρκεια της ημέρας και τον πιο σταθερό ύπνο τη νύχτα.

Χαμομήλι
Το χαμομήλι είναι ένα αρχαίο φαρμακευτικό βότανο γνωστό για τις χαλαρωτικές του ιδιότητες. Ακόμη και σύγχρονες επιστημονικές μελέτες αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του. Μειώνει το άγχος, καταπραΰνει τα νεύρα σας και ανακουφίζει από την αϋπνία. Η παρουσία φλαβονοειδών στο τσάι χαμομηλιού το καθιστά ένα δημοφιλές ηρεμιστικό αφέψημα. Μπορείτε να νιώσετε την καταπραϋντική δράση του χαμομηλιού ακόμα και εισπνέοντας το άρωμά του.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Το ανεύρυσμα εγκεφάλου συνδέεται με την κακή ποιότητα ύπνου

Λόγοι καλά κρυμμένοι πίσω από τους επαναλαμβανόμενους εφιάλτες

Η σχέση μεταξύ διαταραχών ύπνου και κατάθλιψης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τι είναι η πρόπολη ποιες οι ιδιότητες και τα οφέλη της;

Πρόπολη οφέλη: Η πρόπολη περιέχει μια ποικιλία ενώσεων, όπως φλαβονοειδή, φαινολικά οξέα και τερπένια, τα οποία συμβάλλουν στις αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις, αντιοξειδωτικές και ανοσοτροποποιητικές της ιδιότητες.

5 απροσδόκητες αιτίες απώλειας μνήμης 

Μνήμη: Όταν βρίσκεστε υπό στρες, το σώμα σας απελευθερώνει ορμόνες που μπορούν να επηρεάσουν την ικανότητα του εγκεφάλου να σχηματίζει και να ανακτά αναμνήσεις.

Ποια ροφήματα δρουν ως κατασταλτικά της όρεξης;

Διαχείριση βάρους: Ενώ ο καφές και το νερό με ανθρακικό μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της όρεξης, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν αποτελούν μαγικές λύσεις για την απώλεια βάρους.

Πώς να ξεφορτωθείτε ρούχα που κρατάτε για συναισθηματικούς λόγους;

Ρούχα συναισθήματα: Το να απαλλαγείτε από ρούχα που έχουν συναισθηματική αξία μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά υπάρχουν στοχαστικοί τρόποι να τα αποχωριστείτε διατηρώντας τις αναμνήσεις τους.

Πιτυρίδα ή ξηρότητα: Πώς τα ξεχωρίζουμε; 

Οι νιφάδες πιτυρίδας είναι συνήθως μεγαλύτερες, κίτρινου ή λευκού χρώματος και μπορεί να συνοδεύονται από λιπαρές, λιπαρές κηλίδες στο τριχωτό της κεφαλής, ενώ οι ξηρές νιφάδες είναι μικρότερες και πιο πούδρες στην υφή.

Close Icon