Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός: 4 λόγοι να ασκείσαι τακτικά [vid]

Αθλητισμός: 4 λόγοι να ασκείσαι τακτικά [vid]

Αθλητισμός: H τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να ενισχύσει συνολικά τη ζωή σας!

Θέλετε να νιώσετε καλύτερα, να έχετε περισσότερη ενέργεια και ακόμη και να προσθέσετε χρόνια στη ζωή σας; Ασκηθείτε. Τα οφέλη της τακτικής άσκησης για την υγεία ισχύουν για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου ή σωματικής ικανότητας. Ακολουθούν 5 τρόποι που η άσκηση μπορεί να μας κάνει σε πιο ευτυχισμένους και πιο υγιείς.

  • Η άσκηση ελέγχει το βάρος

Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της υπερβολικής αύξησης βάρους ή στη διατήρηση της απώλειας βάρους. Όταν κάνετε σωματική δραστηριότητα, καίτε θερμίδες. Όσο πιο έντονη είναι η δραστηριότητα, τόσο περισσότερες θερμίδες καίτε.

  • Η άσκηση καταπολεμά καταστάσεις υγείας και ασθένειες

Ανησυχείτε για καρδιακές παθήσεις; Ελπίζετε να αποτρέψετε την υψηλή αρτηριακή πίεση; Ανεξάρτητα από το τρέχον βάρος σας, το να είστε δραστήριοι ενισχύει τη χοληστερόλη λιποπρωτεΐνης υψηλής πυκνότητας (HDL), την «καλή» χοληστερόλη και μειώνει τα ανθυγιεινά τριγλυκερίδια. Αυτό βοηθά το αίμα σας να ρέει ομαλά, γεγονός που μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Η τακτική άσκηση βοηθά στην πρόληψη ή τη διαχείριση πολλών προβλημάτων υγείας και ανησυχιών, όπως:

  • Εγκεφαλικό
  • Μεταβολικό σύνδρομο
  • Υψηλή πίεση του αίματος
  • Διαβήτης τύπου 2
  • Κατάθλιψη
  • Ανησυχία
  • Πολλά είδη καρκίνου
  • Αρθρίτιδα
  • Πτώσεις
  • Μπορεί επίσης να βοηθήσει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας και συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου θανάτου από όλες τις αιτίες.

  • Η άσκηση βελτιώνει τη διάθεση

Χρειάζεστε συναισθηματική ανύψωση μετά από μια αγχωτική μέρα; Μια συνεδρία στο γυμναστήριο ή ένα γρήγορο περπάτημα μπορεί να βοηθήσει. Η σωματική δραστηριότητα διεγείρει διάφορες χημικές ουσίες του εγκεφάλου που μπορεί να σας κάνουν να νιώθετε πιο χαρούμενοι, πιο χαλαροί και λιγότερο ανήσυχοι. Μπορεί επίσης να αισθάνεστε καλύτερα για την εμφάνισή σας και τον εαυτό σας όταν ασκείστε τακτικά, κάτι που μπορεί να τονώσει την αυτοπεποίθησή σας και να βελτιώσει την αυτοεκτίμησή σας.

  • Η άσκηση προάγει τον καλύτερο ύπνο

Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε; Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να αποκοιμηθείτε γρηγορότερα και να κοιμηθείτε καλύτερα.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μόλις 20' τρέξιμο τη μέρα κάνουν θαύματα στην καρδιά των εφήβων

Η άσκηση μειώνει την αρτηριακή πίεση

Ανακαλύφθηκε νέα μοριακή σύνδεση μεταξύ πείνας και άσκησης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς αποκτάται η ευημερία στη ζωή μας;

Αυτοφροντίδα: Ακολουθούν μερικοί αποτελεσματικοί και δοκιμασμένοι τρόποι που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την ευημερία σας.

Συμβουλές για μια καλύτερη ζωή

Self care: Υπάρχουν μερικές συμβουλές που λειτουργούν για την πλειοψηφία των ανθρώπων και θα σας βοηθήσουν να αρχίσετε να καταλαβαίνετε πώς να φροντίζετε τον εαυτό σας.

Οι πολλές ώρες εργασίας είναι συναισθηματικά ανθυγιεινές

Υγεία ευεξία: Έρευνες δείχνουν ότι η εργασία αργά συμβάλλει στην εξάντληση, τη χαμηλή καρδιαγγειακή υγεία, την υψηλή αρτηριακή πίεση και τις κακές διατροφικές συνήθειες, την αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ, κατάθλιψη και συχνότητα εμφάνισης διαβήτη.