Αυτοφροντίδα

Άγχος Ανακούφιση: Αιθέρια έλαια που θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε [vid]

Άγχος Ανακούφιση: Αιθέρια έλαια που θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε [vid]

Άγχος Ανακούφιση: Ένα από τα πιο γνωστά αιθέρια έλαια στην αρωματοθεραπεία, το λάδι λεβάντας εκτιμάται για τις ηρεμιστικές του επιδράσεις στο σώμα και το μυαλό και την ικανότητά του να μειώνει το άγχος.

Εάν ζείτε με χρόνιο στρες, η εξάσκηση τεχνικών χαλάρωσης μυαλού/σώματος (όπως ο διαλογισμός) και η συζήτηση με έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τις ανησυχίες σας και να χαλαρώσετε το μυαλό σας. Υπάρχουν επίσης έρευνες που υποδηλώνουν ότι το άρωμα των αιθέριων ελαίων μπορεί να βοηθήσει.

  • Αιθέριο έλαιο λεβάντας

Ένα από τα πιο γνωστά αιθέρια έλαια στην αρωματοθεραπεία, το λάδι λεβάντας εκτιμάται για τις ηρεμιστικές του επιδράσεις στο σώμα και το μυαλό και την ικανότητά του να μειώνει το άγχος. Κατά τη διάρκεια μιας μελέτης που δημοσιεύτηκε στo περιοδικό Journal of Alternative and Complementary Medicine, για παράδειγμα, οι συμμετέχοντες εκτέθηκαν σε έναν στρεσογόνο παράγοντα πριν ολοκληρώσουν μια εργασία μνήμης. Όσοι εισέπνευσαν άρωμα λεβάντας πριν αγχωθούν είχαν καλύτερη απόδοση από εκείνους που εισέπνευσαν άρωμα εικονικού φαρμάκου.

Το λάδι λεβάντας μπορεί να βρεθεί σε μια ποικιλία προϊόντων αρωματοθεραπείας, συμπεριλαμβανομένων των αλάτων μπάνιου και του ελαίου μασάζ. Ένας άλλος τρόπος για να επωφεληθείτε από το καταπραϋντικό άρωμα λεβάντας είναι να πίνετε τσάι βοτάνων με λεβάντα, το οποίο πωλείται σε πολλά καταστήματα βιολογικών και όχι μόνο τροφίμων.

Συνολικά, το λάδι λεβάντας έχει ηρεμιστική δράση στο σώμα και είναι εξαιρετικά χρήσιμο στη μείωση του στρες.

  • Αιθέριο έλαιο πορτοκάλι

Προκαταρκτική έρευνα δείχνει ότι η εισπνοή του γλυκού αρώματος του αιθέριου ελαίου πορτοκαλιού μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του άγχους σας. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στo περιοδικό Journal of Alternative and Complementary Medicine, για παράδειγμα, διαπίστωσε ότι οι συμμετέχοντες που εισέπνευσαν αιθέριο έλαιο γλυκού πορτοκαλιού δεν εκδήλωσαν αυξημένα επίπεδα άγχους ή της έντασης κατά τη διάρκεια μιας κατάστασης που προκαλούσε άγχος, σε αντίθεση με εκείνους που εισέπνεαν ένα άρωμα από αιθέριο έλαιο ελέγχου (όπως για παράδειγμα tea tree oil) ή ένα εικονικό φάρμακο.

Ένας άλλος τύπος αιθέριου ελαίου πορτοκαλιού προερχόμενος από το Citrus aurantium βρέθηκε ότι μειώνει το άγχος κατά τη διάρκεια προσομοίωσης δημόσιας ομιλίας, σύμφωνα με μελέτη του 2017.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Υγιείς τρόποι διαχείρισης του άγχους

Μίνι στρατηγική για την ανακούφιση του άγχους και του στρες

Ισορροπίστε τις ορμόνες σας με αιθέρια έλαια

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

5 Tips για να παραμείνετε υγιείς όταν εργάζεστε στο σπίτι

Εργασία στο σπίτι: Ο αρνητικός αντίκτυπος στο σώμα μας από το να μην είμαστε στο γραφείο μπορεί να πάρει χρόνια για να ανακάμψει. Συγκεντρώσαμε μια λίστα με συμβουλές για να παραμείνετε ενεργοί ενώ εργάζεστε από το σπίτι.

Όταν οι στρατηγικές ευεξίας υπονομεύουν την ευημερία σας

Αυτοφροντίδα σαμποτάζ: Είναι δύσκολο να αλλάξουμε τα πράγματα μόνοι μας και να διατηρήσουμε τη δυναμική μας με τόσες πολλές ασταθείς μεταβλητές που ρίχνονται καθημερινά στο δρόμο μας, αλλά αξίζει!

Μειώνοντας τον χρόνο τηλεθέασης, προστατεύετε την καρδιά σας

Στεφανιαία νόσος: Σε μια νέα μελέτη, οι ερευνητές υπολόγισαν ότι εάν οι άνθρωποι δεσμεύονταν να παρακολουθούν τηλεόραση λίγο λιγότερο από μία ώρα την ημέρα, το 11% των περιπτώσεων στεφανιαίας νόσου θα μπορούσε να εξαλειφθεί.