Αυτοφροντίδα

Αφυδάτωση υγρά: Ήρθε η ώρα να πιείτε νερό

Αφυδάτωση υγρά: Ήρθε η ώρα να πιείτε νερό

Αφυδάτωση υγρά: Ήρθε η ώρα να πιείτε νερό. Επειδή μπορεί να συσχετίσετε τον ιδρώτα με την ανάγκη για περισσότερο νερό, το χειμώνα (όταν συνήθως δεν ιδρώνετε τόσο πολύ), η επιθυμία για υγρά μπορεί να μείνει πίσω. Ωστόσο, απλά και μόνο επειδή μπορεί να μην ιδρώνεις τόσο πολύ δεν σημαίνει ότι δεν χάνεις υγρά. Η αφυδάτωση ακολουθεί διαφορετική πορεία κατά τη διάρκεια του χειμώνα. 

Βλέπετε, κατά τη διάρκεια του χειμώνα υπάρχει λιγότερη υγρασία στον αέρα και όταν ανεβάζεις τη θερμότητα στο σπίτι σου, δημιουργεί ένα περιβάλλον που κυριολεκτικά ρουφάει την υγρασία από το σώμα σου. Είναι το ίδιο με τη λογική του γιατί το δέρμα σας χάνει περισσότερο νερό το χειμώνα (μια διαδικασία που ονομάζεται διαδερμική απώλεια νερού). Έχεις ξυπνήσει ποτέ με ξηρό λαιμό ή σκασμένα χείλη; Ναι, αυτό είναι το άγονο περιβάλλον σας κάνει το πράγμα του.

Μπορείς πάντα να πιεις περισσότερο νερό. Ο ακριβής αριθμός των ποτηριών διαφέρει για όλους, οπότε είναι σημαντικό για εσάς να βρείτε τα προσωπικά σας σημεία αναφοράς. Ο χειμώνας είναι επίσης μια καλή στιγμή για να ενυδατωθούμε με φαγητό—σκεφτείτε σούπες και ζεστά ποτά. Γεμίστε τις σούπες σας με λαχανικά (όπως πράσινα, τα οποία έχουν τόνους ινών) και πιείτε ένα ζεστό τσάι μετά τα γεύματα σας—το πιθανότερο είναι να αισθανθείτε κατάλληλα ενυδατωμένοι. Μπορείς να αφυδατωθείς κάθε μήνα του χρόνου, αλλά είναι καιρός να δώσουμε μεγαλύτερη προσοχή στα επίπεδα ενυδάτωσης κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Απλά να θυμάστε ότι ακόμα και αν δεν ιδρώνετε, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χάνετε νερό από τον αέρα, οπότε βεβαιωθείτε να πάρετε τα υγρά σας πίσω.

Λόγοι για να πιείς περισσότερο νερό

  • Αποτρέπει την καούρα
  • Καταπολεμά την κόπωση
  • Αποφυγή δυσκιλιότητας
  • Αποφυγή πόνων στις αρθρώσεις
  • Εξαφανίζει τους πονοκεφάλους
  • Κάνει το δέρμα εύπλαστο και λαμπερό
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να προστατευτείς από ουρολοίμωξη πριν και μετά το σεξ

Τέσσερις τρόποι για να εντάξεις το μέλι στη ρουτίνα ομορφιάς σου

Μύθος ότι το κολύμπι κάνει καλό στο άσθμα

Μια βουτιά στην δροσερή θάλασσα είναι ότι καλύτερο... Εμπιστεύσου μας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.

Όταν κανείς δεν στηρίζει την απόφασή σου

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.

Trataka Sadhana μια ιδιαίτερη άσκηση διαλογισμού

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς... Trataka Sadhana. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους να κάνουν διαλογισμό και να αφήσουν τις σκέψεις τους να φύγουν. Το βλέμμα με κεριά, ή αλλιώς trataka sadhana, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις στα μάτια σου σε κάτι ώστε να πάρεις περισσότερα από το διαλογισμό σου. Εδώ είναι το θέμα, συν το πώς να το κάνετε μόνοι σας.

Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσεις την μέρα σου στη δουλειά

Προετοιμασία για την δουλειά: Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξεκινήσει η μέρα σου. Δεν χρειάζεστε ιδιότητα μέλους σε κάποιο γυμναστήριο, εξοπλισμό ή ακόμα και ένα μεγάλο κομμάτι του χρόνου για να αποκομίσετε τα οφέλη της άσκησης. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να πιέσετε μερικές από τις καλύτερες κινήσεις για το σώμα σας σε μια πολυάσχολη εργάσιμη ημέρα.

Ανησυχία για την επικείμενη συνταξιοδότηση

Στα πρόθυρα της συνταξιοδότησης: Τι θα γίνει στη ζωή μου; Η συνταξιοδότηση είναι μία από αυτές τις παράδοξες στιγμές όπου συγκλίνει ένα τεράστιο επίτευγμα και μια μεγάλη απώλεια. Για αυτό ακριβώς δεν είναι ασυνήθιστο πολλοί άνθρωποι να αισθάνονται μπερδεμένοι σε εκείνο το σημείο που τελειώνει ο κύκλος εργασίας και ξεκινά ένα στάδιο σταθερότητας, αλλά και με πολλές ερωτήσεις. 

Τα 3 πιο συχνά λάθη στη φροντίδα των ματιών που προκαλούν ρυτίδες

Φροντίδα ματιών: Καθώς η επιδερμίδα γύρω από την περιοχή των ματιών είναι εξαιρετικά λεπτή και εύθραυστη χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα, έτσι ώστε να μη διαταραχθεί η ισορροπία του δερματικού φραγμού.

Μοίρα, τύχη ή επιλογή

Μοίρα ή τύχη: Μήπως τελικά είναι θέμα επιλογής. Ο προορισμός δεν είναι γραμμένος στα αστέρια, τον άνεμο ή τη γη . Το μέλλον μας μπορεί να φυτευτεί, να ποτιστεί, να φροντιστεί και να συλλεχθεί μόνοι μας. Επομένως, είναι καλύτερα να σταματήσετε να αφήνετε τον εαυτό σας να σκεφτεί ότι είναι ο άνεμος που σας σπρώχνει, γιατί δεν είναι έτσι, αφού είστε ο μόνος καπετάνιος του σκάφους σας.