Greek English French German Italian
Pin It
 

Νουντλς ρυζιού με γαρίδες απο την Παναγιώτα Καρακασίδου διαιτολόγο-διατροφολόγο. Επιστημονικός συνεργάτης MediDiatrofi. Η τάση για πάντρεμα στις κουζίνες έφερε την παρακάτω συνταγή. Τα ασιατικής κουζίνας νουντλς μαζί με τα θαλασσινά της ελληνικής κουζίνας, κάνουν ένα θρεπτικό πιάτο.

Τα νουντλς ρυζιού είναι εξαιρετικά για παιδιά που ακολουθούν διατροφή χωρίς γλουτένη ή για όσα δεν τους αρέσει η γεμάτη γεύση των ζυμαρικών ολικής άλεσης. Οι γαρίδες είναι μια πολύ καλή πηγή ιωδίου και ασβεστίου για τον ανθρώπινο οργανισμό. Παράλληλα μας προμηθεύουν με άφθονο ψευδάργυρο και ω3 λιπαρά που έχει αποδειχθεί ότι βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης στο αίμα. Οι γαρίδες, ένας κύριος εκπρόσωπος των θαλασσινών, είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος για τα παιδιά καθώς βοηθούν σε καλύτερο ανοσοποιητικό σύστημα. Συνεπώς το παρακάτω πιάτο μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ ωραίο οικογενειακό γεύμα.

Για τέσσερις μερίδες

Υλικά που χρειαζόμαστε:

  • 250 γραμμάριανουντλς ωμά

  • 500 γραμμάριαγαρίδες

  • 2-3 κρεμμύδια

  • σκόρδο

  • δύο πιπεριές κόκκινες

  • δύο πιπεριές πράσινες

  • τέσσερις κουταλιές ελαιόλαδο

  • 2-3 ντομάτες

  • μισό μαϊντανός

  • ¾ ποτήρι του κρασιού λευκό κρασί

  • ρίγανη θυμάρι και βασιλικός


Τρόπος παρασκευής:

Κόβουμε σε λεπτές λωρίδες τις πιπεριές και ψιλοκόβουμε τα κρεμμύδια, το σκόρδο και το μαϊντανό. Στη συνέχεια αχνίζουμε τα κρεμμύδια και το σκόρδο με λίγο νερό ενώ προσθέτουμε και την ντομάτα, την οποία έχουμε ψιλοκόψει.

Ρίχνουμε τα μπαχαρικά μαζί με τις πιπεριές και ανακατεύουμε συνεχώς. Στη συνέχεια ρίχνουμε τις γαρίδες, το μαϊντανό και το ελαιόλαδο(εάν οι γαρίδες είναι κατεψυγμένες αφήστε τις να ξεπαγώσουν)

Πριν σωθούν όλα τα υγρά από το τηγάνι σβήνουμε το φαγητό με λευκό κρασί και το αφήνουμε να σιγοβράσει για 1-2 λεπτά με κλειστό καπάκι σε χαμηλή φωτιά.

Μουσκεύουμε τα νουντλς για 2 ώρες.

Τοποθετούμε στο σβησμένο φαγητό τα νουντλς ρυζιού και σερβίρουμε.
Pin It