Pin It

Η παρακάτω τραγανή, γευστική χορτοφαγική συνταγή περιέχει λαχανικά και ξηρούς καρπούς, σημαντικές τροφές για μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή (είτε είστε χορτοφάγοι, είτε όχι). Ο συνδυασμός φασολιών και φουντουκιών δεν είναι πολύ διαδεδομένος, αλλά με την συγκεκριμένη σως μουστάρδας θα αντιληφθείτε πόσο πολύ πάνε μαζί.

Μπορείτε να το επιλέξετε ως συνοδευτικό ή ως κυρίως πιάτο. Προσέξτε τα φουντούκια να είναι ψημένα, για να βγάλουν όλη τη νοστιμάδα τους στο πιάτο σας. Χρόνος προετοιμασίας : 15 λεπτά

Χορταστικά φασολάκια με σως μουστάρδας και φουντούκια

Υλικά

– 450 γραμμάρια πράσινα φασόλια (κομμένες άκρες)

– 3 κουταλιές της σούπας έξτρα παρθένα ελαιόλαδο

– 1 κουταλιά κόκκινο ξύδι

– 2 κουταλάκια του γλυκού μουστάρδα

– ½ κουταλάκι του γλυκού αλάτι

– ¼ κουταλάκι του γλυκού μαύροι πιπέρι

– ¼ ψημένα και κομμένα στη μέση φουντούκια

Οδηγίες

  1. Προθερμάνετε το φούρνο στο grill σε μεγάλη θερμοκρασία
  2. Ανακατέψτε τα φασολάκια με 1 κουταλιά ελαιόλαδο σε ένα μεγάλο μπολ. Μεταφέρετε σε ένα ταψάκι για grill. Αν δεν έχετε ξεχωριστό grill και αν χρησιμοποιήσετε την επιλογή του φούρνου σας, χρησιμοποιήστε ένα ανοιχτό ταψάκι και στρώστε χαρτί ψησίματος.
  3. Ψήστε τα ανακατεύοντάς τα ανά κάποια λεπτά, μέχρι να παρατηρήσετε ότι έχουν μαυρίσει σε ορισμένα σημεία. Θα χρειαστείτε περίπου 6 με 8 λεπτά.
  4. Χτυπήστε το υπόλοιπο ελαιόλαδο (2 κουταλιές της σούπας) με το ξύδι, τη μουστάρδα, το αλάτι και το πιπέρι σε ένα μπολ. Προσθέστε ύστερα τα ψημένα φασολάκια και αφού τα μεταφέρετε στο πιάτο, προσθέστε από πάνω τα ψημένα φουντούκια.

Διατροφική αξία συνταγής

– 181 θερμίδες

– 15 γρ. Λιπαρά

– 4 γρ. Φυτικές ίνες

– 9 γρ. Υδατάνθρακες

– 3 γρ. πρωτεΐνη

– 4 mcg φυλλικό οξύ

– 4 γρ. φυτικών σακχάρων

– 785 IU βιταμίνη A

– 14 mg βιταμίνη C

– 51 mg ασβέστιο

– 2 mg σίδηρο

– 202 mg νάτριο

– 292 mg κάλιο

Pin It