Greek English French German Italian
Pin It

Αυτές οι τροφές βοηθούν στην αντιμετώπιση της παιδικής δυσκοιλιότητας.

Η παιδική δυσκοιλιότητα είναι ένα συνηθισμένο πρόβλημα και οι γονείς αναζητούν συχνά φυσικούς τρόπους για την αντιμετώπισή της.

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που ένα παιδί έχει δυσκοιλιότητα με τους πιο συνηθισμένους την διατροφή, το άγχος ή αλλαγές σε καθημερινές συνήθειες.

Αν λοιπόν το παιδί σας ταλαιπωρείται και έχει έντονη δυσκοιλιότητα, ένας φυσικός τρόπος για να την αντιμετωπίσετε είναι η διατροφή. Ξεκινήστε αυξάνοντας τις φυτικές ίνες στο καθημερινό του φαγητό αφού ως γνωστόν βοηθούν μεταξύ άλλων, στην εύρυθμη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας, και στη ρύθμιση των επιπέδων της χοληστερόλης.

Σε αντίθεση με άλλα συστατικά που λαμβάνουμε από τις τροφές, όπως τα λιπαρά και οι πρωτεΐνες, οι φυτικές ίνες δεν μεταβολίζονται και δεν απορροφώνται από τον οργανισμό, αλλά περνούν αδιάλυτες από τον πεπτικό σωλήνα.

Συνιστώμενη πρόσληψη

Η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη φυτικών ινών εξαρτάται από το φύλο και την ηλικία:

Τα παιδιά και οι έφηβοι χρειάζονται λιγότερες φυτικές ίνες από τους ενήλικες:

  • • Οι έφηβοι ηλικίας 14-18 ετών χρειάζονται ημερησίως περίπου 25,2 (κορίτσια) έως 30,8 (αγόρια) γραμμάρια φυτικές ίνες
  • • Τα παιδιά ηλικίας 9-13 ετών χρειάζονται ημερησίως περίπου 22,4 (κορίτσια) έως 25,2 (αγόρια) γραμμάρια φυτικές ίνες
  • • Τα παιδιά ηλικίας 4-8 ετών χρειάζονται ημερησίως περίπου 16,8 (κορίτσια) έως 19,6 (αγόρια) γραμμάρια φυτικές ίνες
  • • Τα παιδιά ηλικίας 1-3 ετών χρειάζονται ημερησίως περίπου 14 γραμμάρια φυτικές ίνες.

Εκτός όμως από τις φυτικές ίνες, υπάρχουν κι άλλες τροφές που βοηθούν στην αντιμετώπιση της παιδικής δυσκοιλιότητας.

Δείτε ποιες είναι:

Αβοκάντο – Αχλάδι - Ζυμαρικά ολικής άλεσης - Λιναρόσπορος - Πατάτες - Σμέουρα - Σπόροι Ροδιού.

Pin It

Cook name small