Greek English French German Italian
Pin It

Το λανσάρισμα ενός προϊόντος αισθητικής κατά τη διάρκεια της νόσου COVID-19 ακούγεται δύσκολο, αλλά η εταιρεία Galderma κοιτάζει τη φωτεινή πλευρά καθώς λανσάρει το πρόσφατα εγκεκριμένο προϊόν αυξητικής χειλιών Restylane Kysse.


Το προϊόν αυξητικής χειλιών πήρε το πράσινο φως του FDA τον περασμένο μήνα και άρχισε να στέλνεται στα καταστήματα αισθητικής. Ωστόσο, η Galderma μιλά με πάροχους αισθητικής για εβδομάδες κατά τη διάρκεια παραγγελιών στο σπίτι για να εξηγήσει το προϊόν και να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν την κυκλοφορία του Kysse και να παρακινήσουν τους καταναλωτές να επιστρέψουν στα γραφεία.


«Δεν θα μπορούσαμε να το έχουμε ξεκινήσει πριν από αρκετές εβδομάδες», δήλωσε η Alisa Lask, γενική διευθύντρια και αντιπρόεδρος της επιχείρησης αισθητικής της Galderma στις ΗΠΑ. «Τώρα νομίζω ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να επενδύσουν πάλι στον εαυτό τους. Ίσως έχουν παρακολουθήσει τους εαυτούς τους ηλεκτρονικά επί πολλές ώρες και θέλουν να κάνουν κάτι για τη βελτίωση της εμφάνισής τους. Η Galderma άρχισε να εργάζεται σε μια καμπάνια μάρκετινγκ για να κυκλοφορήσει το Kysse σε επαγγελματίες ιατρικής αισθητικής φροντίδας νωρίτερα αυτό το έτος, αλλά έπρεπε να αλλάξει τα δημιουργικά της σχέδια όταν επήλθε η πανδημία στη μέση της καμπάνιας. Αντί να γυρίζει μοντέλα σε φιλμς και σε διαφορετικές τοποθεσίες, η Galderma ζήτησε από τα μοντέλα να κάνουν τις δικές τους λήψεις στο σπίτι, να μιλάνε σε αντιπροσώπους πωλήσεων σε διαδικτυακές εκπομπές και να ξεκινήσουν κλήσεις.
Το αποτέλεσμα; Μια καμπάνια που είναι αυθεντική, φυσική και ακόμη και λίγο αμμώδης. Οι πάροχοι αισθητικής εγκρίνουν το προϊόν, με την Galderma να λαμβάνει «πολύ καλά σχόλια για το πόσο γνήσιο είναι», είπε η Lask.


Καθώς τα κράτη αρχίζουν να χαλαρώνουν τα μέτρα της καραντίνας, η Galderma έχει χαράξει μια στρατηγική υποστήριξης για να τα βοηθήσει. Μετατράπηκε σε ψηφιακές πληροφορίες και υλικά, για παράδειγμα, για να χρησιμοποιούν οι πάροχοι αισθητικής κατά τη διάρκεια συνεδριών τηλεαισθητικής.
«Γνωρίζουμε ότι οι ασθενείς φοβούνται και γι’ αυτό θέλουμε πραγματικά να διασφαλίσουμε ότι δεν θα βιαζόμαστε υπερβολικά. Επομένως, είμαστε προσεκτικοί σε αυτό που κάνουμε », είπε η Lask. «Τα γραφεία που ανοίγουν είναι έξυπνα και προσεκτικά με τα πρωτόκολλά τους. Αλλά πιστεύουμε επίσης ότι αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε να δημοσιεύετε στο κανάλι σας, στο Instagram και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μιλάτε και να κάνετε τους καταναλωτές να επιστρέψουν. "


Η επαγγελματική εκστρατεία μάρκετινγκ τελικά θα κατευθυνθεί απευθείας στον καταναλωτή τους επόμενους μήνες. Χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα και ψηφιακές μαρτυρίες καταναλωτών - ένα από τα μοντέλα Kysse ήταν η Miss America - η Galderma σχεδιάζει μια εξελισσόμενη διάθεση, ανυπομονεί να αξιοποιήσει το κύμα ενδιαφέροντος για θεραπείες χειλιών που βλέπει με ειδικές προσφορές στο προϊόν.


Η Lask επεσήμανε ότι το δελτίο τύπου έγκρισης της FDA για το Kysse έχει διπλάσια κάλυψη από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που έχουν πάρει τα προϊόντα Galderma στο παρελθόν, προσθέτοντας, "Νομίζω ότι δείχνει ότι υπάρχει ένα τεράστιο ενδιαφέρον για την αισθητική, ειδικά στα χείλη."
Το Restylane Kysse είναι ένα συμπλήρωμα από υαλουρονικό οξύ εγκεκριμένο για την αύξηση των χειλιών και τη διόρθωση των ρυτίδων γύρω από τα άνω χείλη σε ενήλικες άνω των 21 ετών. Οι ανταγωνιστές της Galderma στην αισθητική περιλαμβάνουν τη Merz Aesthetics και την Allergan Aesthetics, η οποία λειτουργεί τώρα με την AbbVie.

Pin It

Cook name