Pin It

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή είναι απαραίτητη για την υγεία του οργανισμού μας. Ωστόσο, μερικές φορές υπερβάλλουμε με τα σνακ και το φαγητό εκτός προγράμματος και οδηγούμεθα σε διατροφική κραιπάλη.

Αν θέλετε να περιορίσετε τα σνακ που δεν σας προσφέρουν τίποτα, μπορείτε να καταναλώνετε τροφές που σας κόβουν την όρεξη.

Δείτε παρακάτω τρεις από αυτές…

  1. Μήλα

Τα μήλα αποτελούν μια ιδανική λύση για σνακ ενώ ταυτόχρονα περιορίζουν το αίσθημα της πείνας καθώς περιέχουν την πηκτίνη η οποία βοηθάει στη σταθεροποίηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα.

  1. Ξηρά δαμάσκηνα

Η κατανάλωση ξηρών δαμάσκηνων λειτουργεί ως καταστολέας της πείνας. Αυτό συμβαίνει γιατί οι φυτικές ίνες και η σορβιτόλη των δαμάσκηνων σταθεροποιεί τη γλυκόζη στο αίμα και μειώνει το αίσθημα της πείνας, ενώ ταυτόχρονα καλύπτει και την επιθυμία για γλυκιά γεύση.

  1. Μαύρη σοκολάτα

Σύμφωνα με έρευνες, η κατανάλωση λίγης ποσότητας μαύρης σοκολάτας μειώνει το αίσθημα της πείνας. Ενώσεις στη μαύρη σοκολάτα επιβραδύνουν την πέψη και μας κάνουν να αισθανόμαστε πλήρεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

 

To μοδάτο σημείο για να εντάξεις το γκλίτερ στο μακιγιάζ σου

Μη μένεις στα σίγουρα

Οι γιορτές πλησιάζουν και οι αστραφτερές εμφανίσεις θα αποκτήσουν ξανά την τιμητική τους.

Το πρόσωπο είναι έτοιμο να λάμψει και ο Νο 1 τρόπος είναι φυσικά το γκλίτερ.

Που δίνει το κάτι παραπάνω στα πάντα, από το πιο απλό και διακριτικό μακιγιάζ μέχρι και την πιο εκκεντρική εμφάνιση.

Κι ενώ το γκλίτερ στα μάτια και τα χείλη είναι γνωστό σε όλες, αποτελώντας τις δύο προνομιακές περιοχές του, υπάρχει και ένα ανατρεπτικό σημείο που αποθεώνει τη σαγήνη.

Ποιο; Τα μάγουλα! Ναι, το γκλίτερ στα ζυγωματικά είναι η απόλυτη πρόταση για το μακιγιάζ των γιορτών, ξεχνώντας το ρουζ.

Προϊόντα με γκλίτερ θα βρεις πια ένα σωρό. Τόλμησε και δες την εμφάνισή σου να απογειώνεται.

Pin It