Greek English French German Italian

ndd optim

z2.jpg
Pin It

Η διατήρηση ή βελτίωση της φυσικής ευκαμψίας των μυών και των αρθρώσεων ,ώστε, να μειωθεί ο κίνδυνος τραυματισμού σε κάθε πρόγραμμα γυμναστικής είτε στο γυμναστήριο, το σπίτι ή  την ύπαιθρο,πρέπει να περιλαμβάνει κατάλληλες και σωστά εκτελούμενες ασκήσεις ευκαμψίας και διατάσεων. Σχετικές πληροφορίες μας δίνει η Ζίνα Τασούλα καθηγήτρια Φυσικής  Αγωγής - Personal Trainer.


  



Τον μυ που προπονούμε σκληρά για ενδυνάμωση, τον οδηγούμε σε μείωση του μήκους του, με αποτέλεσμα να γίνει σφιχτός και δύσκαμπτος. Αυτή η βράχυνση οδηγεί στη μείωση της κινητικότητας της άρθρωσης ,που στην πραγματικότητα μειώνουμε την ικανότητα να χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη που αποκτήσαμε αποτελεσματικά.


 



Οι ασκήσεις που επιλέγουμε για την ενδυνάμωση ενός μυός, θα πρέπει πάντοτε να ακολουθούνται από ασκήσεις διατάσεων για την ίδια μυική ομάδα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, τόσο για την αύξηση του εύρους των κινήσεων των διαφόρων μελών του σώματος, που έχουν μεγάλη αξία, για τη μέγιστη απόδοση μιας κίνησης ή δραστηριότητας, όσο και για τη σωστή εκτέλεση των ίδιων των ασκήσεων του προγράμματος γυμναστικής .

 

  Ζίνα Τασούλα καθηγήτρια Φυσικής  Αγωγής - Personal Trainer.



Επικοινώνια : 6940770188

Pin It

Cook name