ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Τροφές για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού: Πως να εμπλουτίσουμε την διατροφή μας

Τροφές για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού: Πως να εμπλουτίσουμε την διατροφή μας

Τροφές για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού: Για την σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος είναι απαραίτητη η λήψη πληθώρα θρεπτικών συστατικών που να ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού.

 

Μία σωστή και ισορροπημένη διατροφή μπορεί να βοηθήσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα να παραμείνει ισχυρό. Αν ψάχνετε τρόπους για την πρόληψη κρυολογήματος, γρίπης και άλλων λοιμώξεων, τότε δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε το μανάβικό σας. Προγραμματίστε τα γεύματα σας, συμπεριλαμβάνοντας αυτούς τους 12 ενισχυτές του ανοσοποιητικού συστήματος. Σημαντική παρατήρηση στο σημείο αυτό, εν όψει φυσικά της πανδημίας COVID – 19, είναι να διευκρινίσουμε ότι κανένα συμπλήρωμα και καμία δίαιτα δεν μπορεί να προστατέψει από το COVID – 19. Είναι απαραίτητο να ακολουθούνται οι σωστές πρακτικές υγιεινής και η κοινωνική απόσταση που ορίζουν οι ειδικοί.

 

Οι ενισχυτές του ανοσοποιητικού:

 

1. Εσπεριδοειδή Φρούτα

Η βιταμίνη C αυξάνει την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων, που είναι υπεύθυνα για την καταπολέμηση των λοιμώξεων. Όλα τα εσπεριδοειδή έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και μπορούν εύκολα να συνδυαστούν με ποικιλία γευμάτων. Τα γκρέιπφρουτ, τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, το λάιμ και τα μανταρίνια είναι από τα πιο δημοφιλή ως πηγή της βιταμίνης C. Η προτεινόμενη ποσότητα που πρέπει να λαμβάνει ημερησίως ένας άνδρας είναι 90mg, ενώ μια γυναίκα είναι 75mf.

 

2. Κόκκινη πιπεριά

Οι πιπεριές περιέχουν σχεδόν τρεις φορές περισσότερη βιταμίνη C από τα εσπεριδοειδή, ενώ παράλληλα είναι πλούσια πηγή βήτα καροτίνης. Εκτός από το ότι ενισχύουν το ανοσοποιητικό, φροντίζουν για ένα λαμπερό δέρμα και διατηρούν την υγεία των ματιών.

 

3. Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι γεμάτο βιταμίνες και μέταλλα. Οι βιταμίνες A, C και Ε, οι φυτικές ίνες καθώς τα πολλά αντιοξειδωτικά που περιέχει, το καθιστούν ένα από τα πιο υγιεινά λαχανικά.

 

4. Σκόρδο

Το σκόρδο είναι χρήσιμο για την καταπολέμηση των λοιμώξεων όπως επίσης και για την μείωση της αρτηριακής πίεσης.

 

5. Τζίντζερ

Το τζίντζερ βοηθάει στην μείωση της φλεγμονής. Ανακουφίζει συμπτώματα όπως ο πονόλαιμος, ενώ βοηθάει και στην ναυτία.

 

6. Σπανάκι

Το σπανάκι εκτός από την βιταμίνη C, είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βήτα καροτίνη, συστατικά που καταπολεμούν τις λοιμώξεις του ανοσοποιητικού.

 

7. Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης D, η οποία βοηθά στη ρύθμιση της άμυνας του οργανισμού. Μπορεί εύκολα να συνδυαστεί με φρούτα και μέλι.

 

8. Αμύγδαλα


Η βιταμίνη Ε που περιέχουν τα αμύγδαλα είναι απαραίτητη για την καταπολέμηση του κρυολογήματος. Είναι το ισχυρό αντιοξειδωτικό κλειδί για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. Συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα για τους ενήλικες είναι τα 15mg ημερησίως.

 

9. Ηλιόσποροι


Οι ηλιόσποροι είναι πηγή φωσφόρου, μαγνησίου και βιταμινών Β-6 και Ε, σημαντικές για την ρύθμιση και διατήρηση της σωστής λειτουργίας του ανοσοποιητικού.

 

10. Πράσινο Τσάι


Τόσο το πράσινο όσο και το μαύρο τσάι είναι γεμάτο με φλαβονοειδή, έναν τύπο αντιοξειδωτικού.

 

11. Παπάγια

Η βιταμίνη C σε συνδυασμό με το πεπτικό ένζυμο που περιέχει η παπάγια (την παπαΐνη) την καθιστούν ένα ιδιαίτερα πλούσιο για την άμυνα του οργανισμού φρούτο.

 

12. Ακτινίδιο

Όπως οι παπάγιες, έτσι και τα ακτινίδια είναι γεμάτα από βασικά θρεπτικά συστατικά, όπως το φολικό οξύ, το κάλιο, τη βιταμίνη Κ και C.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να αποφύγετε πιθανή σιδηροπενική αναιμία

Οι "αληθινές" τροφές... οι σύμμαχοι μας

Διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε

Ψυχοθεραπεία: Γιατί υπάρχει αντίσταση στη θεραπεία

Ψυχοθεραπεία: Ένα από τα πράγματα που βοηθούν τους ανθρώπους να παραμείνουν συγκεντρωμένοι και τους επιτρέπει να αισθάνονται σαν να έχουν κάποιον έλεγχο στη ζωή τους, είναι να σκεφτούν την αλλαγή.

Η σεξουαλικότητα δεν καθορίζεται μόνο από τη σεξουαλική επιθυμία

Σεξ: Οι περισσότεροι άνθρωποι ορίζουν τους σέξι ανθρώπους ως «καυτούς» ή «σαγηνευτικούς» και εστιάζουν ιδιαίτερα στη σεξουαλική επιθυμία και την κατάκτηση. Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης υπογραμμίζουν αυτές τις σκέψεις, σεξουαλικοποιούν όσους συμπεριφέρονται με προκλητικές, συναρπαστικές και δελεαστικές συμπεριφορές.

Πόσο συχνά πρέπει να κάνουμε σεξ;

Σεξ: Είναι στη φύση μας ως άνθρωποι να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους άλλους ως σημείο αναφοράς για το αν κάνουμε σωστά σεξ ή όχι. Ωστόσο, η απάντηση είναι πάντα «εξαρτάται».

Σπάστε τα δεσμά του φόβου στη ζωή σας

Φοβία: Κανείς δεν ξυπνά το πρωί ελπίζοντας να φοβάται θανατηφόρα και ακανόνιστα κοινά αντικείμενα ή δραστηριότητες που φαινομενικά όλοι οι άλλοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

Το Κέντρο Ελέγχου Πρόληψης και Ασθενειών προειδοποιεί για νέα μετάλλαξη του κορωνοϊού

Κορωνοϊός Μετάλλαξη: Νέες, πιο μεταδοτικές παραλλαγές του κορωνοϊού πιθανότατα θα επιταχύνουν την εξάπλωση του ιού και αυτό σημαίνει ότι οι ΗΠΑ πρέπει να διπλασιάσουν τις προσπάθειες προστασίας των ανθρώπων, δήλωσε την Παρασκευή το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ.

Θανατηφόρος ιός στην Ασία εγείρει ανησυχίες για καινούρια πανδημία

Πανδημία Covid 19: Το ποσοστό θανάτου για τον ιό Nipah είναι έως 75% και δεν έχει εμβόλιο. Ενώ ο κόσμος επικεντρώνεται στο Covid-19, οι επιστήμονες εργάζονται σκληρά για να διασφαλίσουν, ότι δεν θα προκαλέσει την επόμενη πανδημία.

Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για το μεγαλύτερο αρπακτικό ψάρι των θαλασσών

Το μεγαλύτερο αρπακτικό ψάρι στον κόσμο - ικανό να τρώει θαλάσσια θηλαστικά που ζυγίζουν αρκετές εκατοντάδες κιλά - είναι ο μεγάλος λευκός καρχαρίας. Τα μόνα δύο ψάρια που είναι μεγαλύτερα από τον μεγάλο λευκό καρχαρία είναι ο καρχαρίας φάλαινα και ο καρχαρίας basking και τα δύο όμως τρ΄ρφονται απλώς με πλαγκτόν.

Η απομυθοποίηση της ανδρόπαυσης

Πολλοί γιατροί χρησιμοποιούν τον όρο “ανδρόπαυση” για να περιγράψουν τις ορμονικές αλλαγές στους άντρες, που έρχονται με το πέρασμα των χρόνων. Άλλοι όροι είναι γνωστοί ως “σύνδρομο ανεπάρκειας τεστοστερόνης”, “ανεπάρκεια ανδρογόνων” στους ηλικιωμένους άνδρες και “όψιμη έναρξη του ανδρικού υπογοναδισμού”.