Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Θαλασσινά βρύα: 3 επιστημονικά οφέλη για την υγεία [vid]

Θαλασσινά βρύα: 3 επιστημονικά οφέλη για την υγεία [vid]

Θαλασσινά βρύα: Τα οφέλη των θαλασσινών βρύων περιλαμβάνουν την υποστήριξη της υγείας του θυρεοειδούς, την απώλεια βάρους και την υγεία του εντέρου.

Τα βρύα της θάλασσας είναι μια βρώσιμη μορφή φυκιών που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Μπορείτε να αγοράσετε βρύα θάλασσας ως συμπλήρωμα ή σε ακατέργαστη μορφή σε εξειδικευμένα καταστήματα υγείας. Ενώ το βρύα θάλασσας είναι ένα πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, χρειάζεται περισσότερη έρευνα για να κατανοήσουμε το πλήρες φάσμα των οφελών και των κινδύνων τους για την υγεία, λέει ο Lon Ben-Asher, MS, RDN, LDN, ειδικός στη διατροφή και εκπαιδευτής στο Pritikin Longevity Center and Spa. Εδώ είναι μερικά από τα πιθανά οφέλη τους που έχουν εξετάσει προκαταρκτικές μελέτες μέχρι στιγμής.

  • Μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους

«Το βρύο της θάλασσας μπορεί να υποστηρίξει την απώλεια βάρους λόγω της περιεκτικότητάς του σε καραγενάνη», λέει ο Ben Asher. Η καραγενάνη είναι ένας τύπος φυτικής ίνας που επιβραδύνει την πέψη, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και ενδεχομένως να μειώσετε τις συνολικές θερμίδες που τρώτε κάθε μέρα, εξηγεί ο Ben-Asher. Σημαντικό: Οι γυναίκες θα πρέπει να λαμβάνουν περίπου 21 έως 25 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα, ενώ οι άντρες χρειάζονται περίπου 30 έως 38 γραμμάρια. Μια μικρή μελέτη του 2011 διαπίστωσε ότι όσοι κατανάλωναν ένα ρόφημα με φυτικές ίνες φυκιών ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα κορεσμού και μειωμένη όρεξη πέντε ώρες αργότερα σε σύγκριση με όσους έλαβαν εικονικό φάρμακο.

  • Υποστηρίζει την υγεία του θυρεοειδούς

«Το βρύα της θάλασσας είναι επίσης μια καλή πηγή ιωδίου, το οποίο είναι ένα απαραίτητο μέταλλο για τη σωστή λειτουργία του θυρεοειδούς και τη ρύθμιση του μεταβολισμού», λέει ο Ben-Asher. Ο θυρεοειδής είναι ένας μικρός αδένας στη βάση του λαιμού που παράγει πολλές σημαντικές ορμόνες που ρυθμίζουν τις σωματικές λειτουργίες όπως η διαχείριση βάρους και η διάθεση. Μια μικρή μελέτη του 2014 σε υγιείς γυναίκες διαπίστωσε ότι όσες έπαιρναν 0,5 γραμμάρια φυκιών την ημέρα για δύο εβδομάδες είχαν βελτιωμένα επίπεδα ιωδίου και υψηλότερα επίπεδα θυρεοειδοτρόπου ορμόνης (TSH). Η TSH ρυθμίζει τις ορμόνες που είναι υπεύθυνες για: το βάρος, τη θερμοκρασία σώματος, τη διάθεση, τη μυική δύναμη και την παραγωγή ενέργειας.

  • Μπορεί να δράσει ως πρεβιοτικό

Εκτός από το ότι σας κρατά χορτάτους, η καραγενάνη στα φύκια λειτουργεί και ως πρεβιοτικό. Τα πρεβιοτικά τροφοδοτούν τα υγιή βακτήρια στο έντερο σας που βοηθούν στην πέψη, το ανοσοποιητικό και την πρόληψη ασθενειών. Μέχρι στιγμής, έρευνα έχει διεξαχθεί μόνο σε ζώα, πράγμα που σημαίνει ότι η λειτουργία του ως πρεβιοτικού στον άνθρωπο δεν έχει ακόμη εξακριβωθεί. Αλλά μέχρι στιγμής, τα αποτελέσματα από μελέτες σε ζώα φαίνονται πολλά υποσχόμενα. Για παράδειγμα, μια ανασκόπηση του 2020 διαπίστωσε ότι τα πρεβιοτικά στα βρύα της θάλασσας ενθάρρυναν την ανάπτυξη υγιούς μικροχλωρίδας του εντέρου σε αρουραίους. Σε ορισμένες μελέτες, αυτό είχε ως αποτέλεσμα απώλεια βάρους και μείωση των επιβλαβών παθογόνων όπως το E. coli.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα θαλασσινά βρύα βοηθούν στην απώλεια βάρους και ενισχύουν το δέρμα και τα μαλλιά σας

Πώς να χρησιμοποιήσετε Sea Moss Gel στη ρουτίνα ομορφιάς σας

Sea moss: Μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Έχετε αντικαταστήσει μια άρθρωση; Μελέτη δείχνει ότι ο κίνδυνος μόλυνσης μπορεί να αυξηθεί μετά από χημειοθεραπεία

Η Κόνγουεϊ πιστεύει ότι χρειάζεται περισσότερη μελέτη μεταξύ των ατόμων που υποβάλλονται σε χημειοθεραπεία, για να βοηθηθεί να βρεθεί τρόπος προστασίας των ανθρώπων με αντικαταστάσεις αρθρώσεων από περιττές λοιμώξεις. Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο τεύχος Μαΐου του Αρχείου Ορθοπεδικής και Τραυματικής Χειρουργικής (Archives of Orthopedic and Trauma Surgery).

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να φτιάξετε αγριογούρουνο;

Αγριογούρουνο μαγειρική: Το μαγείρεμα αγριογούρουνου μπορεί να είναι μια ικανοποιητική γαστρονομική εμπειρία, προσφέροντας πλούσιο, γευστικό κρέας που είναι λίγο πιο εύρωστο από το εγχώριο χοιρινό.

Γιατί είναι σημαντικό να εξισορροπήσετε την αρρενωπότητα και την ευαισθησία;

Ευαισθησία ανδρισμός: Η εξισορρόπηση της αρρενωπότητας και της ευαισθησίας είναι κρίσιμης σημασίας για την ενίσχυση των καλά στρογγυλεμένων ατόμων και των πιο υγιών κοινωνιών.

Close Icon