Ψυχική Υγεία

New Year’s Resolutions 2021: Πώς θα κάνεις τις αποφάσεις σου για το νέο έτος καλύτερες;

New Year’s Resolutions 2021: Πώς θα κάνεις τις αποφάσεις σου για το νέο έτος καλύτερες;

New Year’s Resolutions 2021: Σε λίγες ημέρες τελειώνει η πιο παράξενη χρονιά της ζωής μας και η Πρωτοχρονιά δίνει πάντα μια αίσθηση ανανέωσης και νέων ευκαιριών.

Ωστόσο, το νέο έτος που πλησιάζει έχει κάπως αυξημένη σημασία για όλους μας, δεδομένης της πανδημίας, αλλά και των πολιτικών και κοινωνικών στρεσογόνων καταστάσεων που περάσαμε το 2020, αλλά παραδόξως, η αίσθηση που μας άφησε το 2020 θα μπορούσαμε να μας βοηθήσει να επιτύχουμε τους στόχους μας για το 2021.

Προφανώς εάν διαβάζετε αυτό το άρθρο, έχετε επιβιώσει από την πανδημία και το ακραίο στρες που βιώσαμε φέτος. Βεβαίως, είναι δύσκολο να κατανοήσουμε το εύρος των στρεσογόνων παραγόντων, που μεγάλο μέρος του πληθυσμού έχει αντιμετωπίσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και που σίγουρα αντιμετωπίζει ακόμα. Η κατ ‘οίκον εκπαίδευση, ενώ προσπαθείτε επίσης να εργαστείτε, η απώλεια απασχόλησης, οι θάνατοι φίλων και συγγενών, οι προσωπικές ασθένειες, οι καραντίνες και ο περιορισμός της κυκλοφορίας, οι σοβαρές οικονομικές δυσκολίες, το έντονο πολιτικό τοπίο, οι αστικές αναταραχές και οι φυσικές καταστροφές είναι μόνο μερικά από όσα συνέβησαν το 2020. Αλλά αν έχετε αντέξει ως εδώ, αυτό αποτελεί ήδη μία απτή απόδειξη ότι είστε ισχυροί, επινοητικοί και ικανοί να αντιμετωπίσετε προβλήματα και δυσκολίες. Και με ένα εμβόλιο στον ορίζοντα, μπορούμε κυριολεκτικά όλοι να δούμε το φως στο τέλος του τούνελ.

Τώρα είναι μια υπέροχη στιγμή για να σκεφτείτε πού θέλετε να είστε μετά την COVID εποχή. Με την ελπίδα που μας δίνει το εμβόλιο και την απόδειξη ότι υπήρξατε ισχυροί και ανθεκτικοί για να φτάσετε μέχρι εδώ, μπορείτε να προσθέσετε την ώθηση του κίνητρου που συνοδεύει έτσι κι αλλιώς κάθε νέο έτος, ώστε να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες να επιμείνετε στις αποφάσεις σας.

Ακολουθούν τρεις συμβουλές που θα αυξήσουν την επιτυχία του φετινού μας “New Year’s Resolution”:

  • Ορίστε έναν γενικό στόχο, όπως είναι το να γίνετε πιο υγιείς, ή να αποκτήστε μια νέα δουλειά, και έπειτα ορίστε εφικτά και μετρήσιμα βήματα για την επίτευξη του στόχου σας. Εάν προσπαθείτε να αποκτήσετε μια νέα δουλειά, για παράδειγμα, τα βήματά σας θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν την προετοιμασία του βιογραφικού σας, τη δημιουργία ενός προφίλ σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων που έχουν σχεδιαστεί για την προώθηση της καριέρας και την αναζήτηση εργασίας, έρευνα σε μέρη που μπορεί να θέλετε να εργαστείτε, ενεργές αναζητήσεις εργασίας. Θυμηθείτε ότι η επιτυχία προς τον πρωταρχικό στόχο μέσω της επίτευξης μικρότερων βημάτων, αυξάνει τις πιθανότητες ώστε να παραμείνουν οι άνθρωποι στη διαδικασία και να επιτύχουν τον στόχο.
  • Θέστε ρεαλιστικούς στόχους. Πολλοί από εμάς θέλουμε να είμαστε λαμπεροί ή δισεκατομμυριούχοι. Δυστυχώς, για τους περισσότερους από εμάς, αυτό δε θα λειτουργήσει. Τι είναι πραγματικά εφικτό να κάνετε; Δημιουργήστε μια σειρά βημάτων και μικρότερων στόχων και εργαστείτε προς αυτό. Αν θέλετε να χάσετε πολύ βάρος, για παράδειγμα, ίσως η απώλεια βάρους 20 κιλών σε βήματα των 5 κιλών είναι το καλύτερο πλάνο για να ξεκινήσετε, σε αντίθεση με την προσπάθεια.
  • Στοχεύστε σε μετρήσιμα αποτελέσματα. Οι διφορούμενοι στόχοι, όπως είναι για παράδειγμα να γίνετε πιο υγιείς ή να βελτιώσετε τα οικονομικά σας, δεν αρκούν από μόνοι τους. Η υγεία ή η βελτίωση των οικονομικών είναι εξαιρετικοί πρωταρχικοί στόχοι, αλλά χρειάζονται εφικτά και μετρήσιμα βήματα για να σας βοηθήσουν να φτάσετε εκεί. Για παράδειγμα, εάν τα οικονομικά είναι ο στόχος σας, εξετάστε τα χρέη και τις προτεραιότητές σας και κάντε ένα λεπτομερές σχέδιο για να φτάσετε εκεί.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Σχέση γυναικείου αυνανισμού με την συντροφική ερωτική ζωή

Διαδικτυακή ρητορική μίσους

Οι δύο εαυτοί πίσω από την αναβλητικότητα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οι συνέπειες του χρόνιου στρες στην υγεία

Άγχος Συνέπειες: Το άγχος είναι παντού και για κάθε άνθρωπο σημαίνει διαφορετικά πράγματα. Και ενώ το λίγο άγχος είναι εντάξει - ένας βαθμός άγχους είναι και ωφέλιμος - το πολύ άγχος μπορεί να σας κουράσει και να έχει επιπτώσεις στην υγεία σας, τόσο ψυχική όσο και σωματική.

Διαχείριση άγχους: Από που να αρχίσετε

Άγχος Διαχείριση: Το άγχος δεν θα εξαφανιστεί από τη ζωή σας. Και η διαχείριση του πρέπει να είναι συνεχής. Όμως, δίνοντας προσοχή σε αυτά που προκαλούν το άγχος σας και εξασκώντας τρόπους χαλάρωσης, μπορείτε να αντιμετωπίσετε μερικές από τις κακές επιπτώσεις του στρες και να αυξήσετε την ικανότητά σας να αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις στη ζωή.

Μίνι στρατηγική για την ανακούφιση του άγχους και του στρες

Άγχος: Σύμφωνα με την Δρ Rosa, μια στρατηγική για να διδάξετε στον εαυτό σας τη συνειδητή αναπνοή από την κοιλιά είναι: κάθε φορά που αισθάνεστε άγχος, απλώς πάρτε τρεις αργές και ελεγχόμενες βαθιές αναπνοές από την κοιλιά. "Είναι μια απλή πράξη, αλλά αυτό διακόπτει την απόκριση 'μάχης ή πτήσης', την θέτει σε παύση", λέει η Δρ Rosa.