Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ψυχική Υγεία

Λίπος στην κοιλιά: Πώς το άγχος και η νευρικότητα οδηγούν σε αύξηση του λίπους στην κοιλιά;

Λίπος στην κοιλιά: Πώς το άγχος και η νευρικότητα οδηγούν σε αύξηση του λίπους στην κοιλιά;

Λίπος στην κοιλιά: Οι τεχνικές χαλάρωσης όπως η γιόγκα ή ο διαλογισμός μπορούν να βοηθήσουν, όπως και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής μέσω τακτικής άσκησης και ισορροπημένης διατροφής.

Η συσσώρευση λίπους στην κοιλιά, γνωστή και ως κοιλιακό λίπος, είναι ένα σημαντικό θέμα υγείας που απασχολεί πολλούς ανθρώπους. Ενώ η κακή διατροφή και η έλλειψη άσκησης είναι γνωστοί ένοχοι, ίσως εκπλαγείτε όταν μάθετε ότι το στρες και η νευρικότητα μπορούν επίσης να συμβάλουν στην περίμετρο της μέσης σας.

Πώς το στρες οδηγεί σε λίπος στην κοιλιά;

Πώς το στρες οδηγεί σε λίπος στην κοιλιά;

  • Όταν είστε αγχωμένοι, το σώμα σας απελευθερώνει μια ορμόνη που ονομάζεται κορτιζόλη. Η κορτιζόλη παίζει σημαντικό ρόλο στην ανταπόκρισή σας στο στρες, βοηθώντας σας να αντιμετωπίζετε καταστάσεις υψηλής πίεσης. Ωστόσο, τα χρόνια αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης μπορούν να οδηγήσουν σε διάφορα προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης του κοιλιακού λίπους.
  • Η κορτιζόλη επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο το σώμα σας αποθηκεύει και χρησιμοποιεί λίπος. Μπορεί να σας κάνει να πεινάτε περισσότερο, αυξάνοντας την πρόσληψη θερμίδων. Επιπλέον, η κορτιζόλη μπορεί να ενθαρρύνει το σώμα σας να αποθηκεύσει λίπος γύρω από την κοιλιά σας, το οποίο είναι πιο επικίνδυνο για την υγεία σας από το λίπος που βρίσκεται σε άλλα μέρη του σώματος.

Πώς η νευρικότητα επιδεινώνει την κατάσταση;

  • Η νευρικότητα συχνά συνδέεται με το στρες και μπορεί να οδηγήσει σε παρόμοια προβλήματα υγείας. Όταν είστε νευρικοί, μπορεί να στραφείτε σε ανθυγιεινές τροφές για άνεση, οδηγώντας σε αύξηση βάρους. Επιπλέον, η νευρικότητα μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας, ο οποίος είναι απαραίτητος για τη διαχείριση του βάρους και τη συνολική υγεία.
  • Η έλλειψη ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης και διαταράξεις στις ορμόνες που ρυθμίζουν την πείνα, όπως η λεπτίνη και η γρελίνη. Αυτό μπορεί να σας κάνει να πεινάτε περισσότερο και να αισθάνεστε λιγότερο χορτάτοι, οδηγώντας σε υπερφαγία και πιθανή αύξηση βάρους, συμπεριλαμβανομένου του κοιλιακού λίπους.

Πώς η νευρικότητα επιδεινώνει την κατάσταση;

Το στρες και η νευρικότητα δεν είναι μόνο κακά για την ψυχική σας υγεία, αλλά μπορούν επίσης να επηρεάσουν σημαντικά τη σωματική σας υγεία. Εάν ανησυχείτε για το κοιλιακό λίπος, είναι σημαντικό να βρείτε τρόπους για να διαχειριστείτε το στρες και τη νευρικότητα. Τεχνικές χαλάρωσης όπως η γιόγκα ή ο διαλογισμός μπορούν να σας βοηθήσουν, καθώς και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής με τακτική άσκηση και ισορροπημένη διατροφή. Συζητήστε με το γιατρό σας εάν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια για τη διαχείριση του στρες ή του βάρους σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τι είναι το CoolSculpting και κατά πόσο είναι ασφαλές για την απώλεια βάρους 

Απώλεια Βάρους: Μελέτη διαπιστώνει ότι το νέο πρόγραμμα τηλεευεξίας έχει οικονομικό νόημα

Σπόροι Chia ιδανικοί για απώλεια βάρους

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τροφοδοτούν τον ενθουσιασμό για νέα φάρμακα απώλειας βάρους. Οι ρυθμιστικές αρχές παρακολουθούν;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Απαιτείται νέα διάγνωση για το προβληματικό gaming

Παιχνίδια εθισμός: Περίπου το 3 τοις εκατό των παικτών διαγιγνώσκονται με Διαταραχή Παιχνιδιού, ωστόσο περισσότερο από το διπλάσιο αυτό θα μπορούσε να ταξινομηθεί ως διάγνωση επιβλαβών παιχνιδιών.

Ο εθισμός στο Διαδίκτυο κάνει τον εγκέφαλο των εφήβων ευάλωτο σε εθισμούς πάσης φύσεως

Εθισμός στο Διαδίκτυο: Χαρακτηρίζεται από μια καταναγκαστική ανάγκη χρήσης του διαδικτύου, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε παραμέληση άλλων σημαντικών ευθυνών και δραστηριοτήτων.

Αυτοδεκτικότητα, η λεπτή 6η αίσθηση 

Αυτοδεκτικότητα: Όταν είμαστε συντονισμένοι με τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις αισθήσεις μας, μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα τα υποκείμενα κίνητρα και τα πρότυπα συμπεριφοράς μας. Αυτή η αυτογνωσία μας επιτρέπει να απελευθερωθούμε από παλιά πρότυπα που δεν μας εξυπηρετούν πλέον και να κάνουμε συνειδητές επιλογές που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και τους στόχους μας.

Πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να συζητήσετε με τα παιδιά για να διατηρήσετε την ψυχική τους γαλήνη

Παιδιά ψυχική: Όσον αφορά τη διατήρηση της ψυχικής γαλήνης των παιδιών, υπάρχουν ορισμένα θέματα που πρέπει να προσεγγίζονται με προσοχή ή να αποφεύγονται εντελώς.

Περιορίστε το χρόνο που αφιερώνετε στην παρακολούθηση τηλεόρασης γιατί επηρεάζει την ταχύτητα γήρανσης

Μελέτη γήρανση: Ο περιορισμός του χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στη γήρανση, τόσο σωματικά όσο και πνευματικά.

Σιωπηλό άγχος μεταξύ των παιδιών στον οδοντίατρο

Προχωρώντας προς τα εμπρός, η δυνατότητα χρήσης της συσκευής σε πραγματικό χρόνο θα βοηθούσε τους επαγγελματίες να παρακολουθούν τα επίπεδα άγχους και ίσως να σταματούν για διορθωτικά μέτρα πριν από τη συνέχιση της θεραπείας. Στο πλαίσιο της οδοντιατρικής περίθαλψης, όταν πρόκειται για φόβο και πόνο, είναι σημαντικό να εργάζεστε προληπτικά με τα παιδιά και τους εφήβους», λέει η Jaldin.

Ένας στους δύο έφηβους έχει διατροφική διαταραχή λόγω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Έφηβοι διατροφή: Η ενθάρρυνση ανοιχτών και ειλικρινών συζητήσεων σχετικά με την εικόνα του σώματος, την αυτοεκτίμηση και τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες μπορεί να βοηθήσει τους εφήβους να αναπτύξουν μια θετική σχέση με το σώμα τους

Πώς σχετίζεται ο καρκίνος και η ψυολογία με το διορθωτικό μακιγιάζ

Καρκίνος ψυχολογία: Οι διορθωτικές τεχνικές μακιγιάζ μπορούν να βοηθήσουν τους καρκινοπαθείς να καμουφλάρουν σωματικές παρενέργειες όπως η απώλεια μαλλιών, ο αποχρωματισμός του δέρματος και οι ουλές.

Close Icon