Ψυχική Υγεία

Διαλογισμός οπτικοποίηση : Βήματα για να το πετύχετε

Διαλογισμός οπτικοποίηση : Βήματα για να το πετύχετε

Διαλογισμός οπτικοποίηση : ο διαλογισμός έχει να κάνει με το να αφήνουμε τις σκέψεις να έρχονται και να πηγαίνουν αντί να τις κατευθύνουν συνειδητά προς ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα.

Η οπτικοποίηση είναι μια τεχνική προσοχής από μόνη της, αλλά μπορείτε επίσης να τη χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε τον κανονικό διαλογισμό . Η προσθήκη οπτικοποίησης στο συνδυασμό διαλογισμού σας επιτρέπει να κατευθύνετε καλύτερα το χαλαρό μυαλό σας σε συγκεκριμένα αποτελέσματα που θέλετε να δείτε.

Η οπτικοποίηση συνδέεται με πολλά πιθανά οφέλη για την υγεία, όπως:

  • αυξημένη αθλητική απόδοση
  • ανακούφιση από άγχος και συμπτώματα κατάθλιψης
  • βελτιωμένη χαλάρωση
  • μεγαλύτερη συμπόνια για τον εαυτό σας και τους άλλους
  • ανακούφιση από τον πόνο
  • βελτιωμένη ικανότητα αντιμετώπισης του στρες
  • βελτιωμένος ύπνος
  • μεγαλύτερη συναισθηματική και σωματική ευεξία
  • αυξημένη αυτοπεποίθηση
Χρώμα αναπνοή
  • Αυτή η τεχνική οπτικοποίησης μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από το άγχος και τη γενική βελτίωση της διάθεσης.
  • Για να ξεκινήσετε, σκεφτείτε κάτι που θέλετε να φέρετε στον εαυτό σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα συγκεκριμένο συναίσθημα ή απλώς θετική ένταση. Τώρα, δώστε σε αυτό το συναίσθημα ένα χρώμα. Δεν υπάρχει σωστή ή λάθος απάντηση εδώ, αλλά σκεφτείτε να επιλέξετε ένα χρώμα που σας αρέσει ή να βρείτε καταπραϋντικό.

Πως να το κάνεις

Μόλις λάβετε υπόψη σας το επιθυμητό συναίσθημα και το αντίστοιχο χρώμα, ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

  1. Νιώστε άνετα, όπως θα κάνατε για συνηθισμένο διαλογισμό .
  2. Κλείστε τα μάτια σας και χαλαρώστε αναπνέοντας αργά και βαθιά.
  3. Οπτικοποιήστε το χρώμα που έχετε επιλέξει.
  4. Συνεχίστε να αναπνέετε κρατώντας αυτό το χρώμα στις σκέψεις σας, σκεφτείτε τι αντιπροσωπεύει για εσάς.
  5. Με κάθε εισπνοή, φανταστείτε το επιθυμητό χρώμα να πλένει αργά πάνω από το σώμα σας από το κεφάλι έως τα δάχτυλα. Συνεχίστε να αναπνέετε καθώς βλέπετε το χρώμα που γεμίζει ολόκληρο το σώμα σας, συμπεριλαμβανομένων των δακτύλων και των δακτύλων σας.
  6. Φανταστείτε τυχόν ανεπιθύμητα συναισθήματα να εξαντλούνται από το σώμα σας με κάθε εκπνοή και αντικαταστήστε τα με το χρώμα που έχετε επιλέξει με κάθε εισπνοή.
  7. Συνεχίστε την οπτικοποίηση όσο θέλετε. Μπορεί να αισθάνεστε ελαφρύτεροι και πιο ήρεμοι μετά από ένα ή δύο λεπτά.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έγχρωμη αναπνοή ως μέρος οποιουδήποτε διαλογισμού , αλλά μπορείτε επίσης να περάσετε λίγα λεπτά για την έγχρωμη αναπνοή, ακόμη και όταν δεν έχετε χρόνο για πλήρη διαλογισμό.
 Διαλογισμός συμπόνιας
  • Ονομάζεται επίσης διαλογισμός αγάπης-καλοσύνης, αυτή η άσκηση οπτικοποίησης μπορεί να σας βοηθήσει να καλλιεργήσετε συναισθήματα συμπόνιας και καλοσύνης προς τον εαυτό σας και τους άλλους.

Ακολουθεί βίντεο για τον διαλογισμό

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Κορωνοϊός : Συμβουλές για να διαχειριστείτε το άγχος που προκαλεί

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για να πετύχετε την αυτοεξυπηρέτηση σας

Άποψη ειδικού της Εταιρείας Λοιμωδών Νοσημάτων της Αμερικής (IDSA) για τον εμβολιασμό covid μικρών παιδιών

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αθλητισμός: Γιόγκα για ψυχική ενδυνάμωση

Αθλητισμός: Με την πάροδο του χρόνου, μια τακτική πρακτική γιόγκα καλλιεργεί την «απόκριση χαλάρωσης», επιτρέποντάς σας να είστε λιγότερο αντιδραστικοί στο άγχος και τα έντονα συναισθήματα. Σύμφωνα με μια μελέτη, μια συνεδρία γιόγκα διάρκειας 90 λεπτών μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της κορτιζόλης – της ορμόνης του στρες.

Η θάλασσα ως ψυχοθεραπεία

Θάλασσα: Ο χρόνος που περνάμε στη θάλασσα – ή αυτό που επιστήμονες ονομάζουν μπλε χώρους – επηρεάζει θετικά τα συναισθήματά μας και τον τρόπο που σκεπτόμαστε, βοηθώντας μας πιθανώς να υιοθετήσουμε μια πιο θετική ματιά στη ζωή.

Όταν η διάθεση περνά από το στομάχι - Tips για καλύτερη ψυχική υγεία

Κατάθλιψη Διατροφή: Μειώστε την πρόσληψη τροφών που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τον εγκέφαλο και τη διάθεσή σας, όπως για παράδειγμα η καφεΐνη, το αλκοόλ, τα τρανς λιπαρά και τα τρόφιμα με υψηλά επίπεδα χημικών συντηρητικών ή ορμονών (όπως ορισμένα είδη κρεάτων), και προσπαθείστε να υιοθετήσετε μια όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένη διατροφική ρουτίνα, με πλούσιες πηγές θρεπτικών συστατικών.

Οι συνέπειες του χρόνιου στρες στην υγεία

Άγχος Συνέπειες: Το άγχος είναι παντού και για κάθε άνθρωπο σημαίνει διαφορετικά πράγματα. Και ενώ το λίγο άγχος είναι εντάξει - ένας βαθμός άγχους είναι και ωφέλιμος - το πολύ άγχος μπορεί να σας κουράσει και να έχει επιπτώσεις στην υγεία σας, τόσο ψυχική όσο και σωματική.