Διαβήτης

Σάκχαρο Συνήθειες: Βάλτε στην καθημερινότητά σας αυτές τις τροφές για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Σάκχαρο Συνήθειες: Βάλτε στην καθημερινότητά σας αυτές τις τροφές για να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Τα συμπτώματα του διαβήτη τύπου 2 περιλαμβάνουν απώλεια βάρους, κόπωση, μόνιμη δίψα, συχνοουρία, αργή επούλωση των τραυμάτων και θολή όραση.

Σάκχαρο Συνήθειες: Χωρίς την απαραίτητη ποσότητα ινσουλίνης, οι πάσχοντες αισθάνονται κούραση και κινδυνεύουν περισσότερο από απειλητικές για τη ζωή τους επιπλοκές.

Ο διαβήτης τύπου 2 προκαλείται όταν το πάγκρεας δεν παράγει αρκετή ινσουλίνη ή όταν το σώμα δεν αντιδρά στην ινσουλίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για τη μετατροπή της ζάχαρης σε ενέργεια.

Τα συμπτώματα του διαβήτη τύπου 2 περιλαμβάνουν απώλεια βάρους, κόπωση, μόνιμη δίψα, συχνοουρία, αργή επούλωση των τραυμάτων και θολή όραση.

Η κατάλληλη διατροφή είναι σημαντική για τους ασθενείς με υψηλό σάκχαρο του αίματος.

Δείτε πέντε αλλαγές στη διατροφή για να μειώσετε το σάκχαρο στο αίμα.

Μειώστε τα λιπαρά: Τα λιπαρά είναι απαραίτητα στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής. Είναι σημαντικό ωστόσο να αποφεύγετε το υπερβολικά επεξεργασμένο κρέας και ορισμένα γαλακτοκομικά προϊόντα. Τέτοια είναι τα κορεσμένα λιπαρά που βρίσκονται σε τροφές ζωικής προέλευσης, όπως το βούτυρο και τα τυριά, το κόκκινο κρέας και τα αλλαντικά, το φοινικέλαιο, τα κέικ και τα γλυκά.

Καλή ενυδάτωση: Πίνετε πολύ νερό. Οι ενήλικες πρέπει να στοχεύουν στην κατανάλωση 8-10 ποτηριών την ημέρα. Εκτός από νερό, μπορείτε επίσης να πίνετε άπαχο γάλα, τσάι ή καφέ, καθώς και τροφές με πολύ νερό, όπως φρούτα και λαχανικά.

Τρώτε πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών: Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι μια σημαντική ομάδα τροφών για τους πάσχοντες από διαβήτη. Είναι πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες, οι οποίες σας βοηθούν να αισθάνεστε πλήρεις για μεγαλύτερο διάστημα. Στόχος πρέπει να είναι, σύμφωνα με τους ειδικούς, η κατανάλωση πέντε μερίδων φρούτων και λαχανικών την ημέρα.

Περισσότερα όσπρια: Τα φασόλια, οι φακές και γενικά τα όσπρια, έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, ενώ είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά. Δεν έχουν μεγάλη επίδραση στη γλυκόζη του αίματος και δεν αυξάνουν τα επικίνδυνα λιπίδια, όπως η χοληστερόλη.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς η κανέλα βελτιώνει τον έλεγχο του σακχάρου

Ασυνήθιστα υψηλό σάκχαρο συνδέεται με υψηλότερο κίνδυνο θανάτου σε ασθενείς με COVID-19

Ενδεδειγμένη διατροφή για διαβητικούς – Μύθοι και Αλήθειες

Προσδιορίστηκαν οι υποτύποι του προδιαβήτη

Με βάση τις βασικές μεταβολικές παραμέτρους όπως τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, το λίπος του ήπατος, την κατανομή του σωματικού λίπους, τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα και τον γενετικό κίνδυνο, οι ερευνητές μπόρεσαν να εντοπίσουν έξι υποτύπους του προδιαβήτη

Μελέτη παραγόντων ποιότητας ζωής των διαβητικών

Διαβήτης έρευνα: Μια νέα μελέτη μοντελοποίησης που παρουσιάστηκε στην Ετήσια Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Μελέτη του Διαβήτη (EASD) -πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά φέτος- υποδηλώνει ότι το μέσο άτομο με διαβήτη τύπου 1 (T1DM) στο Ηνωμένο Βασίλειο θα ζήσει σχεδόν οκτώ χρόνια λιγότερο από το μέσο άτομο στον γενικό πληθυσμό χωρίς διαβήτη, ενώ τα άτομα με […]

Οι κακές επιδράσεις του διαβήτη στον εγκέφαλο

Διαβήτης αίμα έλεγχος: Ο έλεγχος των επιπέδων σακχάρου στο αίμα βελτίωσε την ικανότητα σκέψης, μάθησης και μνήμης μεταξύ ατόμων με διαβήτη τύπου 2 που ήταν υπέρβαρα, σύμφωνα με νέα μελέτη. Αλλά η απώλεια βάρους, ειδικά για άτομα που ήταν παχύσαρκα και η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας παρήγαγε μικτά αποτελέσματα. “Είναι σημαντικό να ελέγχετε σωστά το […]