ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Μαγνήσιο Οργανισμός: Αν δούμε αυτά τα συμπτώματα μπορεί να έχουμε ανεπάρκεια

Μαγνήσιο Οργανισμός: Αν δούμε αυτά τα συμπτώματα μπορεί να έχουμε ανεπάρκεια

Το μαγνήσιο καταπολεμά τις ορμόνες του στρες ωστόσο όταν δεν έχουμε επαρκές μαγνήσιο στον οργανισμό μας τότε αυτή η διαδικασία είναι αρκετά πιο δαπανηρή για εμάς με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε μονίμως κουρασμένοι.

Μαγνήσιο Οργανισμός: Το μαγνήσιο είναι πολύ σημαντικό για τον οργανισμό μας σύμφωνα με τους ειδικούς, καθώς είναι απαραίτητο για περισσότερες από 300 λειτουργίες του οργανισμού μας. Μεταξύ των πιο σημαντικών από αυτές είναι η σύνθεση των πρωτεϊνών και η αποτοξίνωση. Δυστυχώς, οι περισσότεροι θεωρούν ότι λαμβάνουν επαρκή ποσότητα μαγνησίου καθώς περιέχεται σε αρκετές τροφές επομένως τα 270mg ως 400mg που πρέπει να λαμβάνει ο οργανισμός μας την ημέρα, συνήθως τελικά βρίσκονται σε ανεπάρκεια.

Το μαγνήσιο βοηθά επιπλέον στην αντιμετώπιση της αϋπνίας, στη διαχείριση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης και στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Ωστόσο υπάρχουν κάποια σημάδια τα οποία φανερώνουν την έλλειψη μαγνησίου στον οργανισμό μας, ώστε να προστατευθούμε.

6 συμπτώματα που μαρτυρούν έλλειψη μαγνησίου στον οργανισμό μας

Δυσκοιλιότητα

Καθώς το μαγνήσιο διεγείρει τη λειτουργία του εντέρου όταν λαμβάνεται σε επαρκή ποσότητα, μια χρόνια δυσκοιλιότητα μπορεί να φανερώνει έλλειψή του.

Μυϊκοί πόνοι

Αν αισθάνεστε πόνους στους μύες, είναι πολύ πιθανό να έχετε έλλειψη μαγνησίου. Το μαγνήσιο βοηθά στη χαλάρωση των μυών και εμποδίζει τη συσσώρευση γαλακτικού οξέος, ενώ συμβάλλει στην αντιμετώπιση της ινομυαλγίας, της οστεοπόρωσης και άλλων φλεγμονών.

Περιττά κιλά

Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο, όπως τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, η κινόα, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, οι ξηροί καρποί, τα φασόλια, τα ψάρια και το γιαούρτι, βοηθούν στην απώλεια του περιττού βάρους καθώς το μαγνήσιο ενεργοποιεί τα ένζυμα που ελέγχουν την πέψη και το αίσθημα πληρότητας.

Μη φυσιολογικά επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Σύμφωνα με τους ειδικούς η ανεπάρκεια μαγνησίου συνδέεται και με τον διαβήτη ενώ μάλιστα για τον λόγο αυτό συμβουλεύουν όσους διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη να αυξήσουν την πρόσληψη μαγνησίου.

Υπέρταση

Είναι πολύ πιθανό η υπόταση, η υπέρταση και οι αρρυθμίες να συνδέονται ανά περίσταση με την έλλειψη μαγνησίου.

Ανεξήγητη κούραση

Το μαγνήσιο καταπολεμά τις ορμόνες του στρες ωστόσο όταν δεν έχουμε επαρκές μαγνήσιο στον οργανισμό μας τότε αυτή η διαδικασία είναι αρκετά πιο δαπανηρή για εμάς με αποτέλεσμα να αισθανόμαστε μονίμως κουρασμένοι.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ποια σημάδια δείχνουν ανεπάρκεια μαγνησίου

Τα οφέλη του μαγνησίου στην υγεία

Πέντε είδη κούρασης και πως αντιμετωπίζονται

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η μακρά COVID συνδέεται με δυσλετουργική αναπνοή και σύνδρομο χρόνιας κόπωσης

Μακρά COVID: Το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης είναι μια ιατρική κατάσταση που μπορεί συχνά να εμφανιστεί μετά από ιογενή λοίμωξη και να προκαλέσει πυρετό, πόνο και παρατεταμένη κόπωση και κατάθλιψη. Πολλοί ασθενείς με COVID-19, ορισμένοι εκ των οποίων δεν νοσηλεύτηκαν ποτέ, ανέφεραν επίμονα συμπτώματα αφού αναρρώσουν από την αρχική τους διάγνωση COVID-19. Η σοβαρή κόπωση, η γνωστική δυσκολία, ο μη αναζωογονητικός ύπνος και η μυαλγία έχουν όλα θεωρηθεί κύρια συμπτώματα για τους ασθενείς με μακρά Covid». 

Μειώθηκαν οι περιπτώσεις λοιμώδους επιπεφυκίτιδας εν μέσω Covid-19

Λοιμώδης επιπεφυκίτιδα: Υπήρξε μείωση του ποσοστού λοιμώδους επιπεφυκίτιδας σε όλο τον πληθυσμό σε συνδυασμό με παρεμβάσεις δημόσιας υγείας που υιοθετήθηκαν για τον περιορισμό του COVID-19, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε διαδικτυακά.

Το ανθεκτικό άμυλο είναι απαραίτητο σε μια υγιεινή διατροφή

Ανθεκτικό άμυλο: Η τακτική κατανάλωση τροφών που περιέχουν ανθεκτικό άμυλο, μαζί με άφθονα φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς, μπορεί να βελτιώσει την υγεία και να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης μιας σειράς χρόνιων ασθενειών, όπως ο καρκίνος του παχέος εντέρου, ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιακές παθήσεις.

Η καλή σεξουαλική ζωή μπορεί να είναι συνταγή για ευτυχία

Σεξ οφέλη υγεία: Μείωση του άγχους, άνοδος της λίμπιντο και αυξημένη οικειότητα μεταξύ συντρόφων, είναι ορισμένα μόνο από τα οφέλη του σεξ στη συναισθηματική μας υγεία. Και με τη σειρά τους τα συναισθηματικά οφέλη της σεξουαλικής επαφής είναι μόνο το ήμισυ της ιστορίας. Το σεξ προάγει τη σωματική σας υγεία, επίσης. Στην πραγματικότητα, η σεξουαλική σας δραστηριότητα μπορεί να οδηγήσει σε πολλά μακροχρόνια οφέλη για την υγεία.

Το κολύμπι ως μέσο θεραπείας για άτομα με PTSD

Κολύμβηση: Η κολύμβηση προάγει τη διαδικασία που είναι γνωστή ως νευρογένεση του ιππόκαμπου. Η νευρογένεση του ιππόκαμπου είναι η αναγέννηση νέων εγκεφαλικών κυττάρων σε περιοχές του εγκεφάλου που ατροφούν κάτω από παρατεταμένες περιόδους στρες.

ΟΠΕΚΑ: Αναλυτικά οι καταβολές την Τρίτη 30 Νοεμβρίου

ΟΠΕΚΑ Επίδομα παιδιού: Την Τρίτη 30 Νοεμβρίου, ο ΟΠΕΚΑ θα καταβάλλει επιδόματα σε πάνω από 1,648 εκατ. δικαιούχους. Ειδικότερα, το επίδομα παιδιού θα λάβουν 820.486 δικαιούχοι με το συνολικό ποσό να πλησιάζει τα 180 εκατ. ευρώ.

Το multitasking οδηγεί τα παιδιά σε περισσότερο άγχος

Multitasking άγχος παιδιά: Σε αντίθεση με τον συνολικό χρόνο πολυμέσων, το multitasking των μέσων σχετίζεται με πιο συχνή συμπεριφορά παρόμοια με τη ΔΕΠΥ, όπως αξιολογείται από τους δασκάλους τους.