ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Κορωνοϊός αντισώματα μελέτη: Ακόμη και μετά από ήπια μόλυνση, τα αντισώματα επιμένουν έως και έξι μήνες

Κορωνοϊός αντισώματα μελέτη: Ακόμη και μετά από ήπια μόλυνση, τα αντισώματα επιμένουν έως και έξι μήνες

Κορωνοϊός αντισώματα μελέτη: Οι ερευνητές ανέλυσαν σχεδόν 130 άτομα με νόσο COVID-19 επιβεβαιωμένη με PCR μεταξύ τριών και έξι μηνών μετά την αρχική μόλυνση.

Μια μελέτη του Michigan Medicine διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι ασθενείς με ήπιες λοιμώξεις COVID-19 παρήγαγαν αντισώματα που παρέμειναν και παρείχαν προστασία για έως και έξι μήνες μετά την πρώτη μόλυνση. Οι ερευνητές ανέλυσαν σχεδόν 130 άτομα με νόσο COVID-19 επιβεβαιωμένη με PCR μεταξύ τριών και έξι μηνών μετά την αρχική μόλυνση. Τρεις ασθενείς νοσηλεύτηκαν, ενώ οι υπόλοιποι αντιμετωπίστηκαν ως εξωτερικοί ασθενείς και παρουσίασαν ήπια συμπτώματα που περιλαμβάνουν πονοκεφάλους, ρίγη και απώλεια γεύσης ή οσμής. Τα αποτελέσματα, που δημοσιεύθηκαν στο Microbiology Spectrum, αποκαλύπτουν ότι περίπου το 90% των συμμετεχόντων παρήγαγαν αντισώματα έναντι των πρωτεϊνών ακίδας και νουκλεοκαψιδίου του ιού και σε όλους εκτός από έναν τα αντισώματα επέμειναν κατά την παρακολούθηση.

“Προηγουμένως, υπήρχε μεγάλη ανησυχία ότι μόνο εκείνοι με σοβαρή νόσηση COVID-19 παρήγαγαν ισχυρές ανοσολογικές αποκρίσεις”, δήλωσε ο Charles Schuler, M.D., επικεφαλής συγγραφέας της εργασίας και κλινικός βοηθός καθηγητής Αλλεργίας και Ανοσολογίας στο Michigan Medicine. “Δείχνουμε ότι τα άτομα με ήπιες λοιμώξεις COVID-19 τα πήγαν πολύ καλά μετά τη μόλυνσή τους, ανέπτυξαν αντισώματα και τα διατήρησαν”. Ωστόσο, ο καθηγητής επισημαίνει ότι η επίτευξη φυσικής ασυλίας με την αναβολή του εμβολιασμού υπέρ της μόλυνσης δεν είναι η λύση, καθώς η έκθεση στον ιό και η νόσηση θέτει σε κίνδυνο τον εαυτό σας και τους άλλους. Κατά τη διάρκεια της περιόδου παρατήρησης, κανένα από τα άτομα που παρήγαγαν αντισώματα δεν μολύνθηκε εκ νέου, σε σύγκριση με 15 ασθενείς με αρνητικά αντισώματα. Η ομάδα του Schuler διαπίστωσε επίσης ότι η ικανότητα των αντισωμάτων να εξουδετερώνουν τον COVID-19 δεν διέφερε σημαντικά από την πρώτη επίσκεψη, η οποία πραγματοποιήθηκε τρεις μήνες μετά τη μόλυνση, στη δεύτερη επίσκεψη στους έξι μήνες.

“Ενώ ορισμένες μελέτες έχουν υποδείξει ότι τα αντισώματα κατά του COVID-19 μειώνονται με την πάροδο του χρόνου, αυτά τα ευρήματα παρέχουν ισχυρές προοπτικές αποδείξεις για μακροπρόθεσμη ανοσία σε όσους παράγουν ανοσολογική απόκριση σε ήπιες λοιμώξεις”, δήλωσε ο James Baker Jr., MD, ανώτερος συγγραφέας της μελέτης και ιδρυτικός διευθυντής του Mary H. Weiser Food Allergy Center at Michigan Medicine. “Από όσο γνωρίζουμε, αυτή είναι η πρώτη προοπτική μελέτη που καταδεικνύει μια τέτοια μείωση του κινδύνου για κλινική επανεμφάνιση του ιου στον συγκεκριμένο τύπο πληθυσμού”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

11/10: Ο χάρτης της διασποράς των κρουσμάτων του κορωνοϊού

Μάριος Θεμιστοκλέους: Ξεπεράσαμε τους 12 εκατομμύρια εμβολιασμούς

Κορωνοϊός 11/10 – 2.383 νέα κρούσματα – 41 νεκροί – 331 διασωληνωμένοι

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σούπα σελινόριζας με πράσο και τζίντερ για τις χειμωνιάτικες μέρες

Η σελινόριζα είναι ένα λαχανικό ρίζας που, όταν μαγειρευτεί και στη συνέχεια πολτοποιηθεί, γίνεται η τέλεια βάση για μια σούπα με σούπερ κρέμα χωρίς καμία ανάγκη για γαλακτοκομικά προϊόντα.

6 τρόποι που η θάλασσα ενισχύει την υγεία

Θάλασσα οφέλη υγεία: Οι μελέτες επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της θάλασσας και της διάθεσης των ανθρώπων, αυτό οφείλεται, σύμφωνα με τους ειδικούς, στην υψηλή περιεκτικότητα του θαλασσινού νερού σε μαγνήσιο, που ενισχύει το αίσθημα της χαλάρωσης, ηρεμίας και ευεξίας στους ανθρώπους.

Άσκηση και αυτοάνοσο νόσημα - Πώς να ξεκινήσετε

Αθλητισμός: Για πολλά άτομα με αυτοάνοσες διαταραχές, η μέτρια, χαμηλής έντασης άσκηση και η σωματική δραστηριότητα μπορούν να αποφέρουν τεράστιο όφελος για την ποιότητα της ζωής τους. Ειδικότερα, η άσκηση ενισχύει τη σωματική σας ενέργεια. Η παραγωγή ενδορφινών είναι ένα φυσικό παυσίπονο. Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα και συμβάλει επίσης στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και του άγχους που επίσης συχνά συνοδεύουν τον χρόνιο πόνο.

Μια απλή και πεντανόστιμη συνταγή με μπρόκολο και αμύγδαλο

Μπρόκολο αμύγδαλο: Για να διασφαλίσετε στην καθημερινότητά σας την πρόσληψη σωστών τροφών όπως τα λαχανικά και τους ξηρούς καρπούς καλό θα ήταν να βρείτε συνταγές που θα σας κεντρίσουν το ενδιαφέρον και θα περιέχουν και συστατικά που θα σας αρέσουν ιδιαίτερα.

Αρτηριακή υπέρταση: Ένας σιωπηλός «δολοφόνος»

«Ζαλίζομαι», «άνοιξε η μύτη μου», «έχω νευροπίεση». Ή «έχω ανεβεί σκάλες/έχω αθληθεί και μετρώντας την πίεσή μου είδα ότι ήταν υψηλή». Ή «μέτρησα την πίεσή μου και ήταν 150/90, τι να κάνω;» Πολλές από αυτές τις κουβέντες ακούγονται και λέγονται καθημερινά σε σπίτια ή σε ιατρεία και το κοινό σε όλες είναι ότι τα άτομα που τις λένε τις πιστεύουν.

Σήμερα η Google τιμά με Doodle την πίτσα!

Google Doodle πίτσα: Την ημέρα αυτή το 2007, η μαγειρική τέχνη του Ναπολιτάνου «Pizzaiuolo» εγγράφηκε στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας της UNESCO.