Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Κιλά βάρος απώλεια: Η κίνηση ρουα – ματ για να μην ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε

Κιλά βάρος απώλεια: Η κίνηση ρουα – ματ για να μην ξαναπάρετε τα κιλά που χάσατε

Μια κίνηση-κλειδί συστήνουν οι επιστήμονες για όσους κατάφεραν να χάσουν τα περιττά κιλά και θέλουν να τα διατηρήσουν, επισημαίνοντας παράλληλα την κακή συνήθεια που μπορεί να ανατρέψει όσα πέτυχαν

Κιλά βάρος απώλεια: Σύμφωνα με έρευνα από το Πολιτειακό Πολυτεχνείο της Καλιφόρνια που δημοσιεύεται στο Obesity, το μυστικό της επιτυχίας όσων κατάφεραν να μην αυξήσουν πάλι το σωματικό τους βάρος ήταν ο λιγότερος χρόνος που αφιέρωναν στο «καθισιό» συγκριτικά με τους παχύσαρκους συμμετέχοντες, τόσο κατά τις καθημερινές (10,9 ώρες έναντι 13,9) όσο και τα Σαββατοκύριακα (9,7 έναντι 12,6). Ειδικότερα, όσοι διατήρησαν το μειωμένο βάρος σπαταλούσαν σημαντικά λιγότερο χρόνο την εβδομάδα στη χρήση υπολογιστή για διασκέδαση και σε βιντεοπαιχνίδια (1.4 ώρες έναντι 2.3 τις καθημερινές και 1.5 έναντι 2.5 τα σαββατοκύριακα), ενώ ελάχιστη ήταν η διαφορά στον εβδομαδιαίο χρόνο που σπαταλούσαν καθιστοί μπροστά στην τηλεόραση αλλά και στην ανάγνωση βιβλίων, τη μελέτη, τα ταξίδια, τη γραπτή ή προφορική επικοινωνία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθιστικές δραστηριότητες που, ωστόσο, πιο ενεργητικές μορφές καθιστικής ζωής σε νοητικό επίπεδο. Τα ευρήματα έδειξαν επιπλέον πως όσοι διατηρούσαν επιτυχώς το νέο βάρος «έκαιγαν» περισσότερες θερμίδες σε σωματικές δραστηριότητες (1.835 έναντι 785).

Στη μελέτη συμμετείχαν 4.305 εθελοντές που είχαν διατηρήσει τα μειωμένο κατά περισσότερα από 9,1 κιλά -24,7 κιλά κατά μέσο όρο- για 3,3 χρόνια και είχαν μέση τιμή Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) 27,6, ενώ για την ομάδα των σταθερά παχύσαρκων ατόμων ο μέσος ΔΜΣ ήταν 38,9 kg. Για τη συλλογή των δεδομένων, διανεμήθηκαν στους συμμετέχοντες το ερωτηματολόγιο για τον χρόνο καθιστική ζωής Multicontext Sitting Time Questionnaire (MSTQ). για τη φυσική δραστηριότητα το Paffenbarger Physical Activity Questionnaire. «Καθώς η μελέτη υπέδειξε ότι η σωματική δραστηριότητα σχετίστηκε με τη διατήρηση του μειωμένου βάρους, συνάγεται ότι η απλή ορθοστασία δεν αρκεί αλλά το λιγότερο καθισιό που συνοδεύεται από αύξηση της κινητικότητας είναι το κλειδί για την επιτυχία» σχολίασε ο Δρ John M. Jakicic, Ph.D., FACSM, FTOS, Επίτιμος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πίτσμπουργκ της Πενσυλβάνια, ο οποίος δεν συμμετείχε στην έρευνα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Με ποιες ασκήσεις θα καταπολεμήσετε το σπλαχνικό λίπος

Έξυπνα μυστικά για να χάσετε τα κιλά της καραντίνας

Ένοχο το λίπος που εντοπίζεται στην περιοχή της κοιλιάς και της μέσης για την υγεία της καρδιάς

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να ρυθμίσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα φυσικά εν μέσω καύσωνα;

Σάκχαρο ρύθμιση: Η φυσική ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα κατά τη διάρκεια ενός καύσωνα είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της συνολικής υγείας και την πρόληψη των επιπλοκών, ειδικά για άτομα με διαβήτη.

Άτομα με υψηλό εισόδημα διατρέχουν χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από εγκεφαλικό

Εγκεφαλικό: Η κοινωνικοοικονομική κατάσταση ενός ατόμου μπορεί να είναι θέμα ζωής και θανάτου στο πλαίσιο του εγκεφαλικού επεισοδίου, ειδικά όταν παίζουν αρκετοί δυσμενείς παράγοντες

Πώς να καλλιεργήσεις τις δικές σου μελιτζάνες;

Μελιτζάνα καλλιέργεια: Η καλλιέργεια των δικών σας μελιτζάνων μπορεί να είναι μια ικανοποιητική προσπάθεια, παρέχοντάς σας φρέσκο απόθεμα αυτού του ευέλικτου λαχανικού για γαστρονομικές δημιουργίες.

Πώς συνδέεται το εγκεφαλικό δίκτυο με τον τραυλισμό;

Νευροεπιστήμη: Ο τραυλισμός επηρεάζει περίπου το 1% των ενηλίκων και μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά προβλήματα επικοινωνίας και κοινωνικό άγχος, ωστόσο η αιτία του τραυλισμού είναι ακόμα άγνωστη.

Close Icon