Επιστημονικά Νέα

18 Ιουνίου: Εθνική Ημέρα Κατανάλωσης Λαχανικών στις ΗΠΑ

18 Ιουνίου: Εθνική Ημέρα Κατανάλωσης Λαχανικών στις ΗΠΑ

Ένας ελαφρύς ατμός ή σοτάρισμα αφού κόψετε τα λαχανικά σας σε μικρά κομμάτια θα τα κάνει όλα μη ανιχνεύσιμα στα ζυμαρικά ή το κάρυ σας.

18 Ιουνίου: Βασικοί τρόποι για να ενσωματώσετε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σας. Νόστιμα λαχανικά μαγειρεμένα al dente για να είναι σταθερά στο δάγκωμα. Πολλοί άνθρωποι θα έχουν ακούσει τα ίδιαλόγια όταν μεγαλώνουν: «Φάτε τα λαχανικά σας». Πολλοί διατροφολόγοι επαναλαμβάνουν αυτό το μότο σήμερα. Ενώ αυτό μπορεί να φαίνεται σαν μια απλή υπόθεση, μπορεί συχνά να είναι δύσκολο. Για τις ΗΠΑ, η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν το 90% των ανθρώπων δεν τρώνε τα συνιστώμενα 2-3 φλιτζάνια λαχανικών την ημέρα.

Πολλοί θεωρούν τα λαχανικά ως ήπια και ειλικρινά βαρετά ορεκτικά. Η ποσότητα των λαχανικών που πρέπει να τρώτε εξαρτάται από την ηλικία, το φύλο, το ύψος, το βάρος και το επίπεδο σωματικής δραστηριότητας. Ωστόσο, τα λαχανικά και τα φρούτα αποτελούν σημαντικό μέρος μιας υγιεινής διατροφής και η ποικιλία είναι εξίσου σημαντική με την ποσότητα.

Με την 18η Ιουνίου να είναι η Εθνική σας Ημέρα Κατανάλωσης Λαχανικών  (μια εκδήλωση στις Η.Π.Α.), η Δρ Vikki Petersen, Πιστοποιημένη Κλινική Διατροφολόγος λέει για τα οφέλη για την υγεία των λαχανικών και πως είναι ένα κρίσιμο βασικό στοιχείο για οποιαδήποτε διατροφή.

Εξηγεί: «Τα λαχανικά, ειδικά εκείνα της οικογένειας σταυρανθών (μπρόκολο, κουνουπίδι, λαχανάκια Βρυξελλών, και λάχανο) και της οικογένειας allium αλίλιου (σκόρδο, κρεμμύδια, πράσα, πράσινα κρεμμύδια, κόκκινα κρεμμύδια) είναι απίστευτα πλούσια σε φυτοθρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που είναι αντιφλεγμονώδη και αντικαρκινικά. Είναι δύσκολο να υπερεκτιμήσουμε τη σημασία της συμπερίληψης τουλάχιστον 5 μερίδων λαχανικών στη διατροφή μας ανά ημέρα.”

Η Δρ Vikki Petersen παρέχει τέσσερις σημαντικούς τρόπους ενσωμάτωσης περισσότερων λαχανικών σε μια διατροφή.

Συμβουλή # 1: Smoothies

Τα Smoothies είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας με 2 εύκολες μερίδες λαχανικών. Το βρεφικό σπανάκι ή το κατσαρό λάχανο είναι μια εύκολη προσθήκη ισχυρών λαχανικών που όταν συνδυάζονται με μη γαλακτοκομικό γάλα, κατεψυγμένα φρούτα και βούτυρο με καρύδια, «κρύβονται» από τη γεύση τους, ενώ παράλληλα παρέχουν απίστευτα οφέλη για την υγεία.

Συμβουλή # 2: Σάλτσες

Το μπρόκολο, το κουνουπίδι και το ψιλοκομμένο λάχανο προστίθενται εύκολα στη σάλτσα ντομάτας που μπορεί να χυθεί πάνω από τα ζυμαρικά ή ως μέρος ενός κάρυ. Ένας ελαφρύς ατμός ή σοτάρισμα αφού κόψετε τα λαχανικά σας σε μικρά κομμάτια θα τα κάνει όλα μη ανιχνεύσιμα στα ζυμαρικά ή το κάρυ σας.

Συμβουλή # 3: Αρωματικό

Τα κρεμμύδια και το σκόρδο (η οικογένεια allium) είναι εξαιρετικοί ενισχυτές γεύσης που, όταν σοταριστούν στην αρχή της προετοιμασίας γευμάτων, ενισχύουν τη γεύση όμορφα, παρέχοντας παράλληλα απίστευτα οφέλη για την υγεία. Το κλειδί είναι να τα κόβουμε καλά και να τα σοτάρουμε καλά.

Συμβουλή # 4: Σαλάτες

Οι σαλάτες μπορούν να είναι διασκεδαστικές και πολύ πλούσιες σε λαχανικά.

Ένα υγιές μαρούλι όπως ρόκα είναι μια ωραία βάση, αλλά προσθέστε ψιλοκομμένο κόκκινο λάχανο, πράσινα κρεμμύδια (ή σοταρισμένα κόκκινα κρεμμύδια), φέτες καρότα, λίγο baby λάχανο, ώριμες ντομάτες και αβοκάντο και έχετε ένα ικανοποιητικό γεύμα που παρέχει εύκολα 3 έως 4 μερίδες λαχανικών. Γεμίστε με λίγο λινάρι, ψημένα αμύγδαλα ή σπόρους κάνναβης για ενίσχυση της περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες και λίπη.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Το μπρόκολο κατέχει την πρώτη θέση στην κατηγορία των πιο υγιεινών λαχανικών

Τα πιο θρεπτικά φρούτα και λαχανικά του Σεπτεμβρίου

Πώς θα κάνουμε τα λαχανικά πιο ελκυστικά για κατανάλωση

Τα πιο υγιεινά σνακ με ελάχιστους υδατάνθρακες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νέα πιθανή ανοσοθεραπεία ενισχύει την ικανότητα του οργανισμού να καταστρέψει τα καρκινικά κύτταρα

Καρκίνος: Eπιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον και το Εθνικό Ινστιτούτο Μοριακής Γενετικής στο Μιλάνο ανακάλυψαν έναν τρόπο περιορισμού της δραστηριότητας μιας ομάδας κυττάρων που ρυθμίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να απελευθερώσει άλλα ανοσοκύτταρα για να επιτεθεί σε καρκινικούς όγκους.

Γονική άδεια : Περιορισμένο προνόμιο στους κατοίκους των ΗΠΑ

Γονική άδεια : Η άδεια για λόγους υγείας η απόκτησης παιδιού δίνεται στις ΗΠΑ, αρκετά περιορισμένη και με την προϋπόθεση ότι οι πολίτες που θα την λάβουν θα βρίσκονται υπό το πρίσμα ορισμένων προυποθέσεων.

Νέα γονιδιακή θεραπεία στη μάχη κατά του καρκίνου in vitro

Καρκίνος: Η θεραπεία είναι ένα μηχανικό μόριο, που ονομάζεται MS21, που προκαλεί την υποβάθμιση του AKT, ενός ενζύμου δηλαδή που είναι υπερβολικά ενεργό σε πολλούς τύπους καρκίνου. Η εν λόγω μελέτη έδειξε στοιχεία ότι η φαρμακολογική αποδόμηση του AKT γονιδίου είναι μια βιώσιμη θεραπεία για καρκίνους με μεταλλάξεις σε ορισμένα γονίδια.

Η σχέση μεταξύ ψυχικής υγείας/νόσου και καρδιακής προσβολής

Καρδιά Κατάθλιψη: Μια μελέτη του 2020 που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό JAMA Network Open αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη καρδιακή κατάσταση που σχετίζεται με το άγχος και αφορά μια συναισθηματικά προκαλούμενη αποδυνάμωση της αριστερής κοιλίας της καρδιάς λόγω στρες. 

Ο καφές θα μπορούσε να δράσει προληπτικά κατά της αρρυθμίας σύμφωνα με νέα μελέτη

Καφές Καρδιά: Έρευνα του Πανεπιστημίου UC του San Francisco δεν βρήκε στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι η μέτρια κατανάλωση καφέ μπορεί να προκαλέσει καρδιακή αρρυθμία. Στην πραγματικότητα, κάθε επιπλέον ημερήσιο φλιτζάνι καφέ συσχετίστηκε με 3% χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης αρρυθμίας, κολπικής μαρμαρυγής, πρόωρων κοιλιακών συστολών ή άλλων κοινών καρδιακών παθήσεων, αναφέρουν οι ερευνητές.

Το εμβόλιο Johnson & Johnson μπορεί να είναι λιγότερο αποτελεσματικό στην καταπολέμηση των παραλλαγών COVID-19

Η εταιρεία δήλωσε ότι η μελέτη του Landau δεν μίλησε για την πλήρη φύση της ανοσολογικής προστασίας Αναφέρθηκε σε πρόσθετα δεδομένα της εταιρείας που αποδεικνύουν ότι ένα εμβόλιο COVID-19 με μία δόση Johnson & Johnson "δημιούργησε ισχυρή, επίμονη δραστηριότητα έναντι της ταχέως διαδεδομένης παραλλαγής Delta και άλλων πολύ διαδεδομένων ιών SARS-CoV-2."