Νέα Υγείας

Κορωνοϊός αποκαλυπτική έρευνα: Αυτά είναι τα τρωτά σημεία του ιού

Κορωνοϊός αποκαλυπτική έρευνα: Ένα βήμα πιο κοντά στην αποκρυπρογράφηση της δομής του κορωνοϊού οι επιστήμονες. Νέα μελέτη που δημοσίευσε το επιστημονικό περιοδικό Science στην ουσία αναλύει ένα σημαντικό κομμάτι της δομής του ιού, γεγονός το οποίο δίνει ελπίδες για την παρασκευή εμβολίου ή φαρμάκου. Πώς ακριβώς μπορεί να βοηθήσει το εύρημα αυτό και γιατί.

Το «αδύναμο» σημείο του κορωνοϊού

Όπως είχε ήδη γνωστοποιηθεί από προηγούμενες μελέτες, η επιφάνεια του κορωνοϊού περιβάλλεται από ακίδες πρωτεΐνης που μοιάζουν με μικρά στέμματα. Οι ακίδες αυτές είναι ενσωματωμένες σε μια μεμβράνη μέσα στην οποία του οποίου είναι το ιικό γονιδίωμα που είναι καλυμμένο από άλλες πρωτεΐνες. Αυτό φαίνεται να είναι και το «αδύναμο» σημείο του ιού. Αν προσπαθήσει να το περιγράψει κανείς είναι σαν μια υποδοχή στην επιφάνεια του ιού στην οποία μπορούν να στην οποία μπορούν να εγχυθούν αντιικά φάρμακα με αποτέλεσμα να ανακόπτουν την πορεία του πριν εισέλθει στα ανθρώπινα κύτταρα.

Το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ που ηγήθηκε της έρευνας είπε ότι τα ευρήματα μπορεί να αλλάξουν τα πάντα στην μάχη ενάντια στον κορωνοϊό. Ο επικεφαλής της έρευνας καθηγητής Imre Berger δήλωσε ότι αν μπορέσουν οι επιστήμονες να «γεμίσουν» αυτή την υποδοχή με μόρια που λειτουργούν ως απενεργοποιητές του ιού, τότε, ο κορονοϊός θα εξολοθρεύεται πριν καν μας μολύνει. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόλα αυτά ακόμα και αν αυτό θεωρείται ως άλμα στις έρευνες κατά του κορωνοϊού οι ειδικοί εκτιμούν ότι η παρασκευή ενός φαρμάκου θα πάρει χρόνια και είναι αμφίβολο αν αυτό το αντιικό φάρμακο θα είναι έτοιμο άμεσα.

akides.jpg

Δημιουργήθηκε μια τρισδιάστατη δομή της ακίδας που επέτρεψε στους ερευνητές να κοιτάξουν βαθιά μέσα της και να αναγνωρίσουν τη μοριακή της σύνθεση. Μέσα στην ακίδα της πρωτεΐνης, η ερευνητική ομάδα βρήκε την υποδοχή γεμάτη με ένα μόριο που ονομάζεται λινολεϊκό οξύ (LA), μια ανακάλυψη που ήταν απροσδόκητη. Η δουλειά αυτού του λιπαρού μορίου είναι είναι η σταθεροποίηση της πρωτεΐνης ή του σωματιδίου προτού αλληλεπιδράσει με υποδοχείς στην επιφάνεια των ανθρώπινων κυττάρων. Και πιστεύουν ότι μια χημική ουσία που θα το μιμείται αυτό θα μπορούσε επομένως να δράσει ως αντιικό. Ο επικεφαλής της έρευνας, καθηγητής Imre Berger δήλωσε: «Αυτή είναι μια σημαντική ανακάλυψη γιατί μπορούμε τώρα να βρούμε τον τρόπο να «κλειδώσουμε» την πρωτεΐνη αυτή και να την κάνουμε μη μολυσματική. Τότε, θα έχουμε νικήσει τον κορωνοϊό πριν καν μας μολύνει». Δείτε ακόμη: Κορωνοϊός γρίπη κρυολόγημα: Πώς θα διακρίνετε τα συμπτώματα των νόσων

H μοριακή σύνθεση του κορωνοϊού

coronoios.jpg

Όταν η υπέρβαση στην κατανάλωση νερού προκαλεί υπονατριαιμία

κορωνοϊός κρούσματα : Πτώση αναμένεται τον Ιούλιο

Το θαλασσινό νερό είναι το φάρμακο για την οπισθορρινική καταρροή

Ρινοπλύσεις Θαλασσινό Νερό: Το pH του θαλάσσιου νερού κυμαίνεται από 7,5 μέχρι 8,4, είναι δηλαδή ελαφρώς αλκαλικό. Η ταχύτητα του ήχου μέσα στο νερό της θάλασσας είναι κατά μέσο όρο περίπου 1.500 μέτρα ανά δευτερόλεπτο.

Εμβόλιο επιστήμονες: Έκκληση να εμβολιαστούν οι πολίτες

Οι φόβοι  αυξάνονται στις ΗΠΑ διότι πιστεύουν ότι ενδέχεται να αντιμετωπίσουν ένα τέταρτο κύμα πανδημίας του Covid-19 ,  γι αυτό και οι επιστήμονες του τομέα της υγείας παρακαλούν τους Αμερικανούς να συνεχίσουν να λαμβάνουν προφυλάξεις μέχρι την ολοκλήρωση των εμβολιασμών.  Συγκεκριμένα τους λένε περιμένετε μέχρι να εμβολιαστείτε πλήρως και μετά ταξιδέψετε, Για να ανοιχτούν οι δραστηριότητες […]

Pipa Midleton Εγκυμοσύνη: Δείτε το φύλλο του μωρού της

Pipa Midleton Εγκυμοσύνη: Καινούργιο μέλος στην οικογένεια ήρθε για την αδερφή της δούκισσας του Κέιμπριτζ, εμείς βρήκαμε το πότε γέννησε και το φύλλο του μωρού και σας το αποκαλύπτουμε.

Κορωνοιός τεχνητη νοημοσύνη: Είναι νομικά αποδεκτή

Κορωνοιός τεχνητή νοημοσύνη: Φρένο στην εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης προσπαθούν να βάλουν επιστήμονες εξετάζοντας πόσο ηθικό είναι να χρησιμοποιούνται τεχνητά μέσα προκειμένου να ανιχνευθεί ο κορωνοιός.

Χρώμα ματιών έρευνα: Μάθετε που οφείλετε το χρώμα της Ίριδας