ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Διήμερο αποτοξίνωσης για επίπεδη κοιλιά

Διήμερο αποτοξίνωσης για επίπεδη κοιλιά

Τα πρώτα σου ανοιξιάτικα ρούχα βρίσκονται διπλωμένα πάνω στο κρεβάτι και «δηλώνουν» πανέτοιμα να μπουν σε μία βαλίτσα. Απλά τις τελευταίες ημέρες παράφαγες λιγάκι και θες να ακολουθήσεις μία διατροφή αποτοξίνωσης για να ξεφουσκώσει η κοιλιά σου.

Τι πρέπει να φας αυτές τις ημέρες;

  •  Μπανάνες

Πλούσιες σε κάλιο, μια βιταμίνη που είναι το κλειδί για τη λειτουργία των οργάνων και που βοηθά το σώμα να καταπολεμήσει το φούσκωμα, διώχνοντας το περιττό νερό και νάτριο.

  • Σολωμός

Γεμάτος από αντιφλεγμονώδη ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και υψηλός σε περιεκτικότητα σε άπαχη πρωτεΐνη.

  •  Πράσινο τσάι

Βοηθά στην τόνωση του μεταβολισμού και στη μείωση της όρεξης (+ μετράει στην πρόσληψη νερού!).

  •  Καρύδια

Μια πολύ καλή επιλογή σε σνακ που περιέχει υγιεινά λίπη και σε κρατάει χορτάτη ανάμεσα στα γεύματα.

  • Γκρέιπφρουτ

Βοηθά στη μείωση της όρεξης και μπορεί να ενισχύσει τη φυσική δυνατότητα καύσης του λίπους στο σώμα.

  •  Ντομάτες

Είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και μπορούν να βοηθήσει στην προστασία του δέρματός σου από την έκθεση στον ήλιο.

  • Νερό με λεμόνι

Είναι ένας νόστιμος τρόπος να παραμείνεις ενυδατωμένη και είναι μια καλή πηγή του αντιοξειδωτικών

  • Μαύρη σοκολάτα

Γεμάτη αντιοξειδωτικά (ιδανικό σνακ για όταν χρειάζεσαι άμεσα κάτι γλυκό!).

  • Κινόα

Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ιδανική για την αντικατάσταση απλών υδατανθράκων όπως τα ζυμαρικά και το ψωμί.

Και μην ξεχνάς να πίνεις πολύ μα πολύ νερό!

Σύμφωνα με τις παραπάνω τροφές φρόντισε να ετοιμάσεις γεύματα με κινόα, σολωμό και ντομάτες (ντάκος). Μπορείς βέβαια να προσθέσεις στο μενού σου κάθε είδος λαχανικού ή φρούτου που σου αρέσει.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η παρακολούθηση τηλεόρασης με το παιδί σας μπορεί να βοηθήσει στη γνωστική του ανάπτυξη

Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων επιθυμούν την κάλυψη γηροκομείων και νοσοκομείων

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πόσο ασφαλής είναι η χρήση φακών επαφής;

Όραση: Αν και η χρήση επαναχρησιμοποιήσιμων φακών επαφής είναι γενικά ασφαλής, μπορεί να συσχετιστεί με μεγαλύτερο κίνδυνο σπάνιας μόλυνσης των ματιών, σύμφωνα με νέα βρετανική έρευνα.

Δημιουργήστε τηγανητό ρύζι σε 10 λεπτά!

Ασιατική συνταγή: Αν ψάχνετε να βρείτε μία θρεπτική και συνάμα εύκολη συνταγή, σας προτείνουμε να δημιουργήσετε αυτό το νόστιμο και γρήγορο τηγανητό ρύζι.

Πώς τα μπάνια σε κρύο νερό κατά τη διάρκεια του χειμώνα αυξάνουν σημαντικά την ευαισθησία στην ινσουλίνη

Κάποιες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι οι παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου βελτιώθηκαν σε κολυμβητές που έχουν προσαρμοστεί στο κρύο, ενώ άλλες έχουν βρει ότι ασκείται υπερβολική πίεση στην καρδιά.

Η προπόνηση αντίστασης-αναπνοής βρέθηκε να μειώνει την αρτηριακή πίεση

Οι ερευνητές διαπίστωσαν μια διαρκή μέση πτώση της συστολικής αρτηριακής πίεσης κατά 9 mmHg (ο κορυφαίος αριθμός στις μετρήσεις της αρτηριακής πίεσης) - η φυσιολογική πίεση ορίζεται ως 120/80. Περιγράφουν την αλλαγή ως σημαντική, τόσο όσο βλέπουν ορισμένοι ασθενείς με τη φαρμακευτική αγωγή.