ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

Διατροφικές συνήθειες Covid-19: 1 στους 5 γονείς δεν προλαβαίνει να μαγειρέψει εν μέσω πανδημίας

Διατροφικές συνήθειες Covid-19: 1 στους 5 γονείς δεν προλαβαίνει να μαγειρέψει εν μέσω πανδημίας

Διατροφικές συνήθειες Covid-19: Πολλοί γονείς (σχεδόν 20%) βασίζονται σε επιλογές fast food τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα. Το ποσοστό ανεβαίνει σε οικογένειες με υπέρβαρα παιδιά.

Νέα μελέτη διαπίστωσε κάτι εντυπωσιακό. Πολλοί γονείς ανέφεραν ότι τα παιδιά τους έτρωγαν πιο συχνά φαστ φουντ κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ωστόσο, οι ειδικοί στον τομέα της υγείας λένε ότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις στο φαγητό έξω. Οι εναλλακτικές είναι γρήγορες, εύκολες και θρεπτικές. Σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση, 1 στους 5 γονείς ανέφεραν ότι τάιζαν τα παιδιά τους με γρήγορο φαγητό πιο συχνά από όσο έκαναν πριν από την πανδημία. Γονείς παιδιών με παραπάνω βάρος ανέφεραν ότι τρώνε έξω τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Οι λόγοι περιλαμβάνουν υπερβολική απασχόληση ή υπερβολική πίεση.

Ωστόσο, οι ειδικοί λένε ότι ένα υγιεινό γεύμα στο σπίτι δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο ή χρονοβόρο. Προτείνουν ότι η εργασία σε υγιείς συμπεριφορές και όχι δίαιτα είναι η καλύτερη προσέγγιση για τα παιδιά. Κατά τη διάρκεια της COVID-19, πολλές οικογένειες έχουν βρει ευκαιρίες για πιο υγιεινή διατροφή και περισσότερη σωματική δραστηριότητα. Όμως για άλλους αυτό σήμαινε αυξημένο άγχος και λιγότερη κίνηση. Λογικό καθώς τα σπίτια μετατοπίζονταν σε σχολεία και χώρους εργασίας. Έτσι έχει γίνει πιο δύσκολο για τους γονείς να βρουν χρόνο ή ενέργεια για να ετοιμάζουν πάντα θρεπτικά γεύματα στο σπίτι.

Τι αναφέρει η μελέτη

Σύμφωνα με το National Michigan Health C.S. Mott Children’s Hospital National Poll on Health’s Children, περίπου 1 στους 5 γονείς ανέφεραν ότι τα παιδιά τους είχαν αρχίσει να τρώνε γρήγορο φαγητό πιο συχνά από ό, τι πριν από την πανδημία. Η δημοσκόπηση περιελάμβανε απαντήσεις από 2.019 γονείς παιδιών ηλικίας 3 έως 18 ετών. Αναφέρθηκε περαιτέρω ότι περίπου 1 στους 6 γονείς είπε ότι το παιδί τους τρώει γρήγορο φαγητό τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.

Οι γονείς που ανέφεραν ότι τα παιδιά τους είχαν υπερβολικό βάρος είχαν περίπου διπλάσιες πιθανότητες να πουν επίσης ότι τα παιδιά τους έτρωγαν γρήγορο φαγητό δύο φορές την εβδομάδα, σε σύγκριση με τους γονείς που ανέφεραν ότι το παιδί τους ήταν ένα υγιές βάρος για την ηλικία και το ύψος τους. Όταν ρωτήθηκαν γιατί δεν ήταν σε θέση να ετοιμάσουν γεύματα στο σπίτι, περίπου το 40 % των γονέων απάντησαν ότι ήταν απλά πολύ απασχολημένοι. Περίπου το ένα πέμπτο των γονέων ανέφεραν ότι ένιωθαν υπερβολικά αγχωμένοι. Αυτά τα εμπόδια στην υγιεινή διατροφή αναφέρθηκαν συχνότερα σε εκείνες τις οικογένειες με υπέρβαρα παιδιά.

Απλές αλλά υγιεινές επιλογές φαγητού

Οι διατροφολόγοι αναφέρουν ότι η προετοιμασία ενός υγιεινού γεύματος στο σπίτι δεν χρειάζεται να είναι δύσκολη ή χρονοβόρα. Δεν χρειάζεται καν να περιλαμβάνει μαγείρεμα. Το μισό πιάτο μας πρέπει να είναι γεμάτο με φρούτα και λαχανικά. Το άλλο μισό πρέπει να περιέχει σύνθετους υδατάνθρακες και άπαχες πρωτεΐνες. Επίσης τα γαλακτοκομικά καλό είναι να είναι χαμηλά σε λιπαρά. Τέλος είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο να ενθαρρύνεται η ποικιλία.

Απλές προτάσεις υγιεινών γευμάτων περιλαμβάνουν:

  • Πρωινό: απλό, γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα, ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς και granola ολικής αλέσεως.
  • Μεσημεριανό γεύμα: ένα σάντουιτς με βούτυρο καρύδι σε ψωμί ολικής αλέσεως γεμάτο με φέτες μήλα ή μπανάνες, μαζί με καρότα ή αγγούρια στο πλάι και ένα γάλα χαμηλών λιπαρών για να πιείτε.
  • Δείπνο: τορτίγιες ολικής αλέσεως με μαύρα φασόλια ή τριμμένο κοτόπουλο, καστανό ρύζι, πουρέ αβοκάντο, ντομάτες σε κύβους, τριμμένο μαρούλι και τριμμένο τυρί.
  • Σνακ: χούμους με φέτες πιπεριές ή κράκερ ολικής αλέσεως.

Αυτές είναι εξαιρετικές επιλογές, επειδή απαιτούν ελάχιστο χρόνο προετοιμασίας. Είναι επίσης ισορροπημένες σε υγιείς υδατάνθρακες και άπαχες πρωτεΐνες. Παρέχουν επιλογές για κορεσμό και είναι αρκετά εύκολο να εμπλέξουν τα παιδιά στην προετοιμασία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τρώγονται τα λουλούδια; Ναι και είναι πεντανόστιμα!

Η ισορροπία στους υδατάνθρακες βοηθά στην απώλεια βάρους

Ινδικές γεύσεις για ένα υγιεινό και νόστιμο ταξίδι γαστρονομίας

Τροφές που μπορούν να σας χαρίσουν λαμπερό δέρμα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Σούπα σελινόριζας με πράσο και τζίντερ για τις χειμωνιάτικες μέρες

Η σελινόριζα είναι ένα λαχανικό ρίζας που, όταν μαγειρευτεί και στη συνέχεια πολτοποιηθεί, γίνεται η τέλεια βάση για μια σούπα με σούπερ κρέμα χωρίς καμία ανάγκη για γαλακτοκομικά προϊόντα.

6 τρόποι που η θάλασσα ενισχύει την υγεία

Θάλασσα οφέλη υγεία: Οι μελέτες επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της θάλασσας και της διάθεσης των ανθρώπων, αυτό οφείλεται, σύμφωνα με τους ειδικούς, στην υψηλή περιεκτικότητα του θαλασσινού νερού σε μαγνήσιο, που ενισχύει το αίσθημα της χαλάρωσης, ηρεμίας και ευεξίας στους ανθρώπους.

Άσκηση και αυτοάνοσο νόσημα - Πώς να ξεκινήσετε

Αθλητισμός: Για πολλά άτομα με αυτοάνοσες διαταραχές, η μέτρια, χαμηλής έντασης άσκηση και η σωματική δραστηριότητα μπορούν να αποφέρουν τεράστιο όφελος για την ποιότητα της ζωής τους. Ειδικότερα, η άσκηση ενισχύει τη σωματική σας ενέργεια. Η παραγωγή ενδορφινών είναι ένα φυσικό παυσίπονο. Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα και συμβάλει επίσης στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και του άγχους που επίσης συχνά συνοδεύουν τον χρόνιο πόνο.

Μια απλή και πεντανόστιμη συνταγή με μπρόκολο και αμύγδαλο

Μπρόκολο αμύγδαλο: Για να διασφαλίσετε στην καθημερινότητά σας την πρόσληψη σωστών τροφών όπως τα λαχανικά και τους ξηρούς καρπούς καλό θα ήταν να βρείτε συνταγές που θα σας κεντρίσουν το ενδιαφέρον και θα περιέχουν και συστατικά που θα σας αρέσουν ιδιαίτερα.

Αρτηριακή υπέρταση: Ένας σιωπηλός «δολοφόνος»

«Ζαλίζομαι», «άνοιξε η μύτη μου», «έχω νευροπίεση». Ή «έχω ανεβεί σκάλες/έχω αθληθεί και μετρώντας την πίεσή μου είδα ότι ήταν υψηλή». Ή «μέτρησα την πίεσή μου και ήταν 150/90, τι να κάνω;» Πολλές από αυτές τις κουβέντες ακούγονται και λέγονται καθημερινά σε σπίτια ή σε ιατρεία και το κοινό σε όλες είναι ότι τα άτομα που τις λένε τις πιστεύουν.

Σήμερα η Google τιμά με Doodle την πίτσα!

Google Doodle πίτσα: Την ημέρα αυτή το 2007, η μαγειρική τέχνη του Ναπολιτάνου «Pizzaiuolo» εγγράφηκε στον Αντιπροσωπευτικό Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας της UNESCO.