Διατροφή

Χορταστικά σαλατοφαγητά απο την σεφ Ντίνα Νικολάου

Χορταστικά σαλατοφαγητά απο την σεφ Ντίνα Νικολάου

Η άνοιξη είναι η εποχή των νοστιμότερων χορταρικών. Αν μένετε μακριά από πόλεις σίγουρα γνωρίζετε πολλά από αυτά, άλλα για τσιγαριστά και άλλα βραστά. ”Σας διαβεβαιώνω ότι αν τα συνοδέψετε με χωριάτικο ψωμάκι και ταραμοσαλάτα, το αποτέλεσμα θα σας αφήσει έκπληκτους με τη νοστιμιά του!” αναφέρει στο www.Life2day.gr η γνωστή σεφ Ντίνα Νικολάου . 

Χορταστικά σαλατοφαγητά

Η Σαρακοστή θέλει πιάτα νηστίσιμα μεν, χορταστικά δε. Γι’ αυτό συνδυάζουμε τα λαχανικά και τα μυρωδικά μας με κάποιο αμυλούχο υλικό, όπως είναι οι ζύμες, τα ζυμαρικά, οι πατάτες, το ρύζι και βέβαια τα μανιτάρια που είναι μια άριστη πρωτεΐνη. Οι συνδυασμοί, αμέτρητοι!

Η απλούστερη αλλά από τις νοστιμότερες λύσεις είναι η κλασική πατατοσαλάτα. Βράζετε πατάτες, τις κόβετε σε μπουκιές και προσθέτετε τουρσάκια, κάππαρη, φρέσκο κρεμμυδάκι, μουστάρδα, χυμός λεμονιού, ξερό θυμάρι ή ρίγανη και αλατοπίπερο.

Τα χόρτα, απίθανα νόστιμα!

Αυτή την εποχή κυριαρχούν τα ραδίκια κάθε είδους, τα λάπατα, οι ζωχοί, οι βρούβες. Τα βράζετε ανάλογα με το πόσο μαλακά θέλετε (15 λεπτά για αλ ντέντε και 30 λεπτά για μαλακά) και τα στραγγίζετε πολύ καλά. Ζεσταίνετε λάδι σε μια φαρδιά και ρηχή κατσαρόλα, τα σοτάρετε σε χαμηλή φωτιά να λαδωθούν και προσθέτετε 2 – 3 σκελίδες σκόρδου, κομμένες στη μέση, ίσα-ίσα να δώσουν τη μυρωδιά τους. Δεν έχετε ιδέα τι μεταμόρφωση είναι αυτή για τα χόρτα.

Όσο για τα τσιγαριστά χόρτα είναι από τα απαραίτητα της νηστείας (όσοι δεν νηστεύετε θα τα συνοδέψετε με μπόλικη φέτα). Μαζέψτε ή αγοράστε σπανάκι, σέσκουλα, μυρώνια (σκατζίκια), καυκαλήθρες, λάπατα κ.ά., και τα σοτάρετε σε λαδάκι, Ρίχνετε και κάποιο μυρωδάτο υλικό όπως φρέσκο κρεμμυδάκι, άνηθο και τον υπέροχο μάραθο και σβήνετε με λίγο λευκό κρασάκι. Προσθέτετε χυμό ντομάτας ή πελτέ και λίγο νεράκι, μαγειρεύετε για λίγα λεπτά ίσα να μαλακώσουν τα χόρτα και σερβίρετε!

 

Περισσότερες tips και νόστιμες συνταγές μπορείτε να βρείτε στο www.dinanikolaou.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Φτιάξτε μία καταπληκτική σαλάτα με μπρόκολο, αβοκάντο και σουσάμι

Πόσο καλό μας κάνουν τα vegan φαγητά;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Είναι ασφαλής η απόψυξη στα μικροκύματα;

Απόψυξη μικροκύματα: Η χρήση του φούρνου μικροκυμάτων σας για την απόψυξη των τροφίμων είναι ασφαλής, αλλά πρέπει να μαγειρέψετε το φαγητό αμέσως μετά την ολοκλήρωση της απόψυξης, για να μην αναπτυχθούν επιβλαβή βακτήρια.

Πόσα ροφήματα με καφεΐνη μπορούν να προκαλέσουν ημικρανία;

Καφές ημικρανία: Τα δεδομένα έδειξαν ότι οι άνθρωποι που έπιναν τρία ή περισσότερα ροφήματα με καφεΐνη είχαν υψηλότερες πιθανότητες να αναπτύξουν πονοκέφαλο την επόμενη μέρα, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η ποσότητα καφεΐνης δεν σταμάτησε την ημικρανία. 

Καιρός να εμπιστευτείτε τις αισθήσεις σας και να μαγειρέψετε!

Διαισθητική μαγειρική: Μην δεσμεύεστε από την αλληλουχία βημάτων μιας συνταγής, ούτε από την στείρα αναπαραγωγή υλικών. Προσαρμόστε κάθε πιάτο στα γούστα σας, έχοντας εμπιστοσύνη στις αισθήσεις σας!

Νόστιμο σάντουιτς για τη δουλειά

Σνακ: Φτιάξτε ένα νόστιμο, υγιεινό και vegan σνακ για την εργασία σας ή τη βόλτα σας. Γνωρίστε πώς να τρώτε υγιεινά, χωρίς να στερείστε τις λαχταριστές γεύσεις.

5 τροφές που μειώνουν την πίεση

Υπέρταση: Η αλλαγή της διατροφής μπορεί να μειώσει σημαντικά την υψηλή πίεση, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα. Παρακάτω θα βρείτε 5 τροφές που συνίσταται να καταναλώνετε καθημερινά.

Φτιάξτε το πιο νόστιμο παγωτό φράουλα!

Παγωτό: Το παγωτό είναι η καλύτερη επιλογή γλυκού για το καλοκαίρι! Μπορείς να το απολαύσεις στην ξαπλώστρα σου, στη βόλτα σου ή και στο σπίτι σου με την παρέα σου!

Φτιάξτε το πιο αποτοξινωτικό smoothie που έχετε πιει!

Smoothies: Προσθέστε τα smoothies στη ζωή σας και αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες. Αντικαταστήστε τα συμπληρώματα διατροφής με φυσικές βιταμίνες που θα σας δώσουν την ενέργεια που σας χρειάζεται!

Ο θηλασμός αντί για βρεφική φόρμουλα προτείνεται συχνά στις μητέρες ως φυσική εναλλακτική λύση, αλλά δεν είναι τόσο απλό

Ο θηλασμός μπορεί επίσης να προκαλέσει ιατρικές επιπλοκές, όπως ραγισμένες και αιμορραγικές θηλές, φραγμένους πόρους και μαστίτιδα, όπου ο ιστός του μαστού μολύνεται.